Zűrős nap

369 20 0
                                    

Felszaladtam a szobamba és magamra zártam az ajtót. Az ágyamra feküdtem és betettem a fülhalgatót a fülembe elinditottam egy számot csak úgy aztán elaludtam. Mikor felkeltem a fürdöszobába vánszorogatam és lemostam az arcomat, fogatmostam és lefürödtem. Visszavánszorogtam a szobámba ám az ajtómon volt egy cetli. Ez volt ráír: "Luszi, elmentem edzeni és bevásárolni egy óra múlva jövők. Martin." Fogtam a cetlit és letéptem majd a kukába hajítottam. Fogtam a fekete hátizsákomat beledobtam a telomat egy pulcsi meg pénzt aztán lementem ettem egy almát és elindultam. Nem akartam látni Martint így elmentem sétálni hogy kiszelőztessem a fejjemet. Fél óra múlva csőrgött a telefonom. Martin volt az, nem vettem fel kinyomtam a telefont és leültem egy padra. Elsétáltam a kedvenc kávézomba majd bementem a plázába most nyilt ott egy új ékszerbolt. A boltban láttam egy nyakláncot amin volt egy toll medál nagyon tetszet de nem akartam erre költeni a pénzemet. Beultem a mekibe ettem egy happy meal menüt aztán elindultam hazafelé. Bementem a szobámba és hanyat döltem az ágyamon bekapcsoltam a gépemet és elkezdtem írtam egy újabb bejegyzést a blogomra. Utána lementem a konyhába és kerestem valami ehetőt meg csináltam egy tejes kávét. Hirtelen Martin jött be az ajtón.

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Место, где живут истории. Откройте их для себя