17.

5.2K 219 4
                                    

Za chvíli jsem na svém pase ucítila ruce. Objal mě kolem pasu.

,,Kdo to byl?“ zeptal se tím jeho úžasně sexy chraplákem.

,,Máma“ řekla jsem jednoduše. ,,A co chtěla?“ zeptal se a políbil mě na krku. ,,Abych šla domů“ vzdychla jsem. ,,Nee, prosím nechoď. Nechci tu být zase sám. Nechci usínat sám“ zašeptal. ,,Tak jo“ vydechla jsem a otočila jsem se na něj čelem.

Hned mě políbil. S úsměvem jsem spolupracovala a ruce jsem dala za jeho krk. On mě chytil pod zadkem a vysadil mě na linku.

Trochu se odtáhl a usmál se. Prsty jsem mu zajela do vlasů a jemně za ně zatahala. Dala jsem mu pusu na nos a on se na mě zazubil. ,,Koukneme se na nějaký film?“ zeptal se a jemně mě políbil.

,,Tak jo“ zašklebila jsem se. Usmál se a sundal mě z linky. Jenže mě nepoložil na zem, ale vzal mě do náruče a odnesl mě do obýváku. Tam mě položil na gauč a lehl si na mě, hned jak mě položil.

,,Hej“ zamumlala jsem mu do vlasů. Začal sebou cukat a tak jsem poznala že se směje. Taky jsem se rozesmála.

Po chvíli smíchu jsme si pustili film a u toho dělali blbosti.




Skončil film a my si začali povídat. Dylan mi ležel  na půlce těla. Na břiše, nohách a hlavu měl položenou na mých prsou.

Já jsem ležela na gauči a hladila ho ve vlasech. Povídala jsem mu o své rodině.

Já? Ne! Kde žijí příběhy. Začni objevovat