,,Miluju tě Rosie“Uslyšela jsem po dlouhé době. Začala jsem mrkat, ale světlo v místnosti bylo až moc silné. Zmáčkla jsem Dylanovu ruku a hned na to jsem oči otevřela.
Rozkoukala jsem se po místnosti a pohledem se zastavila na Dylanovi.
,,Rosie“ vydechl. Chtěla jsem něco říct, ale měla jsem vyschlé v krku. ,,Nenamáhej se“ usmál se a já mu úsměv oplatila. Pohladil mě po tváři a mně stekla jedna slza.
Nahl se nade mě a přitiskl své rty na ty mé. Bylo to jako by ve mně vybuchl ohňostroj. Byl to nádherný pocit. Zase cítit ty jeho hebké rty.
Za temeno jsem si ho k sobě víc přitáhla a on chytil mou tvář do svých rukou. Nemohla jsem se jeho rtů nabažit.
Když už jsme se od sebe odtáhli tak mi něco došlo.
Kde to jsem? Jak to že už nemám tak velké bříško? Co se sakra stalo?
Rychle jsem se posadila, ale to jsem neměla dělat. Strašně mě rozbolelo břicho.
,,Ne počkej mohla by sis ublížit“ chytil mě Dylan. Já jsem si odchraptila a spustila jsem.
,,Kde to jsem? Proč mě bolí břicho? Kde mám své velké břicho? Kde je....“. ,,Lásko, porodila jsi“ usmál se.
,,Kde je?“ rozplakala jsem se. ,, Prosím neplač, neboj je tady“ pohladil mě po tváři.
Stoupl si a přešel k postýlce vedle mé postele. Nahl se nad ní a za chvíli už mi podával malinkatého chlapečka. Chytla jsem si ho a podívala jsem se na něj.
Momentálně jsem se rozplakala naplno. Mohla jsem na tom malém zázraku oči nechat. Byl tak nádherný. Byl to celý Dylan.
Se slzami v očích jsem se podívala na Dylana. Usmál se a znovu mě políbil.
,,Ani nevíš jak moc tě miluju“ řekl.
,,Ani nevíš jak moc miluju já tebe“ usmála jsem se na něj a znovu jsem se podívala na mého malinkého chlapečka.
,,Jak se bude jmenovat?“ zeptal se. Pokývala jsem rameny že nevím.
,, Společně něco vymyslíme“ usmála jsem se na Dylana.
25 hvězdiček pro další část
Návrhy na jména?
Jste strašně zlatíí!
💕
ČTEŠ
Já? Ne!
RomanceRosie Daniels je 16 let, je to normální holka. Prostě má normální život. Samozdřejmě jako skoro každá teenegerka je zamilovaná. Dylan Parker. Je 18 letý kluk. S Rosie se zná od vidění. Moc se samozdřejmě nebaví, jen se sem tam pozdraví. Rosie ho m...