37.

4.2K 227 3
                                    

,,Tak, to byly všechny krabice?“ zeptala jsem se a položila poslední menší krabici na zem. ,,Jo“ povzdychl si.

Něco mě napadlo. Přešla jsem k němu a pohladila ho rukami po hrudi.

,,Co takhle uvítací sex?“ zašeptala jsem mu do ucha.

,,Hm, to neříkej dvakrát. Musíme přece nějak pokřtít tu kuchyni, obývák, hlavně ložnici a pak ještě koupelnu“ řekl a kousl mě do ucha.

,,Takže, kde z tebe mám vyšukat duši dnes?“ zeptal se.

,,V kuchyni, na lince a pěkně ze shora“ zavrčela jsem.

,,Dobře“ řekl a vzal mě do náruče. Donesl mě do kuchyně a položil mě na linku. Odsunul krabice co tam byli a začal mi sundávat tričko.

Pak jsem mu sundala triko já a obě dvě zůstali na zemi. Po chvíli tam skončili kalhoty obou, moje podprsenka, kalhotky, boxerky.

Nahl se nade mě a s kousnutím do rtu mě políbil. Ucítila jsem jak svůj úd nasměroval k mému vchodu a potom do mě nečekaně vnikl. Takže to trochu bolelo.

K tomu jsem vykřikla bolestí. ,,Promiň“ šeptl a začal se ve mně pohybovat. Začala jsem mu vzdychat do úst. On se na mě usmál a jemně mě políbil.

Začal se pomalinku pohybovat. Já jsem ho chytla za zamena a pánví mu šla na před.

S výkřikem jsem se udělala. On ještě parkrát přirazil a pak se taky udělal. Jeho spocené tělo dopadlo na mé a on mě objal okolo pasu. Svou hlavu položil na má prsa a stále byl ve mně. Pohladila jsem ho ve vlasech a vtiskla mu tam jednu pusu.

Podíval se na mě s úsměvem a políbil mě.

,,Chtělo by to sprchu“

,,Jo, to by chtělo“

14 hvězdiček pro další část.

Já? Ne! Kde žijí příběhy. Začni objevovat