35.

4.2K 205 9
                                    

Potom polibku jsme ani jeden nic neřekli a šli zpátky ke stanům. Já jsem měla ruce na prsou, protože nemíním čumět na pohledy těch úchylů.

Když jsme přišli zpět tak Lex už byla vzhůru, ostatní ještě spali. Já jsem se převlékla a pak šla ven na sluníčko aby mi uschly vlasy.

Sedla jsem si na deku a podívala jsem se k Jaydenovu stanu. Zamyšleně mě pozoroval a když si všiml že se na něj dívám, tak odvrátil pohled.

Nechápala jsem ho, nechápala jsem ani samu sebe.

Chci aby mě znovu políbil. Chci a moc. Nechápu se. Nedávno jsem si léčila zlomené srdíčko a teď chci aby mě Jay políbil.

+++

Byl už večer. A já ani Jay jsme neprohodili jedno slovo. Pořád jsem přemýšlela.

Seděli jsme zase u jejich stanů a já seděla kousek od něj. Ostatní si povídali a k tomu hrála hudba.

Už mě nebavilo sledovat ostatní a tak jsem si lehla a sledovala hvězdy na nebi.

Nevnímala jsem. Až, když se něčí ruka propletla s mou. Věděla jsem že je jeho. A tak jsem ji ještě víc stiskla a podívala se na něj, ve stejnou chvíli jako on na mě.

Usmál se a naše propletené ruce si přiložil ke rtům. A mou ruku jemně políbil. Stiskla jsem ji a zavřela oči.

Líbil se mi jeho hřejivý dotek, líbil se mi tenhle výlet. Líbil se mi celý svět.

Líbil se mi on.

Já? Ne! Kde žijí příběhy. Začni objevovat