25.

4.5K 268 6
                                    

Nevím co to bylo za film, ale nudil mě. Hrooozně moc mě nudil. A já u něj samozdřejmě usínala.

Byla tam scéna kde se nějaký týpek vrhl na druhého a začala bitka. Zavřela jsem oči, né kvůli tomu že tam byla krev a další ty "nechutné" věci. Ale z únavy.

Nějak jsem nevnímala a už usínala, když se prohla matrace. Otevřela jsem jedno oko a viděla Dylana, který se snaží být co nejpotišeji a "nevzbudit" mě.

Ale když mě viděl že se na něj dívám, tak se zašklebil. Uchechtla jsem se a přetočila jsem se na bok. Teď jsem na něj viděla líp.

Položil svůj mobil na stolek a odhrnul peřinu. Lehl si a pak se zakryl. Otočil se taky na bok a podíval se mi do očí. Usmála jsem se a pod peřinou našla jeho ruku. Chytl moji a stiskl ji.

,,Pujdeme už spát?“ zeptal se. Kývla jsem a zívla si. Usmál se a ovladačem vypl televizi.

V pokoji už byla tma a já zavřela oči. Uslyšela jsem a ucítila pohyb a za chvíli jsem ležela u Dyla v náruči a on mě objímal. Usmála jsem se a usínala.

,,Spíš?“ zeptal se. Byla jsem až moc líná na to abych mu odpověděla a tak jsem potichu zamručela. Nic neříkal.

Už, už jsem usínala když se znovu ozval. ,,Už spíš?“ zašeptal. Naschvál jsem nic neřekla a ani jsem nic neudělala. Ucítila jsem jak mi foukl do vlasů.

8 hvězdiček pro dnešní další část!!!

Já? Ne! Kde žijí příběhy. Začni objevovat