Marcus snakker ikke om andet

190 6 0
                                    

Jeg vågner. Jeg kan mærke at jeg mangler nogle ved mig. Jeg mangler?? Jeg mangler Marcus! Det er ham jeg mangler her ved mig. Jeg savner ham så ubeskriveligt meget, men det er ingen grund til ikke at tage i skole. Jeg rejser mig fra sengen. Det første jeg gør er at tage min mobil og gå ind på snap, og så går jeg ind på ''Mac Boy''
Jeg sender barer en snap hvor jeg skriver ''god morgen Mac''
Derefter går jeg ud på badeværelset, skynder mig i bad, får tørret hår, får tøj på og får lagt makeup så jeg ikke liner en død fisk.
Jeg går igen ind på mit værelse. Jeg ser hurtigt på min mobil at Mac har sendt en snap. Det er et billed af ham hvor han skriver ''godmorgen prinsesse'' nøj hvor jeg elsker ham, jeg svare bare ved at sende et billed af mig og laver et hjerte.
Så går jeg ned i køkkenet. Jeg er alene hjemme, mine søster er på arbejde og min bror er hos hans kæreste og mine forældre er på arbejde. Der ligger en seddel på køkkenbordet hvor der står ''godmorgen smukke håber du har sovet godt. Her er nogle penge til lidt frokost og lidt penge så du kan tage på café efter skole, ved nemlig du ikke har flere penge, men syntes du skal tage på café med pigerne efter skole så du kan være lidt glad i dag. Håber det bliver en god dag, far og jeg kommer først sent hjem, men der er en fryse pizza i fryseren som du kan tage''

Det var sku sødt af min mor at give mig penge til at gå på café efter skole. Men lige nu har jeg ikke lige lyst, men det kan jo være at det ændre sig.
Jeg tager pengene, tager min taske og tager min mobile. Jeg går mod bussen. Da jeg kommer ned til busstoppested skal jeg vente i 10 minutter. Jeg er da i rat god tid i dag. Jeg står bare og snapper med Mac. Han er så sød.

Marcus synsvinkel
Jeg sider på skolen, jeg snapper bare med Bella, hun er virkelig den person jeg savner mest.
Vores norsk lære kommer ind og begynder at snakke om et eller andet vi skal lave, det er bare noget i nogle grupper, jeg kommer i gruppe med Tinus og Asbjørn. Vi sætter os ud på gangen. ''Marcus'' vræser Tinus af mig ''ja vad er der'' ''høre du overhovedet efter'' ''øhh..øhhh.. nej.. undskyld'' svare jeg, jeg sider helt i min egne verden hvor jeg tænker på Bella, jeg kan bare ikke få hende ud af mit hoved... ikke at jeg vil glemme hende, men jeg ved at jeg skal fokusere på skole.

Bellas synsvinkel
Jeg har time, og jeg lytter ikke efter, vi har historie, og det er ikke spændene. Marcus fylder mine tanker. ''Så har i frikvarter'' siger vores lære og alle rejser sig. Eller alle undtagen mig.
Astrid kommer hen til mig, og lidt efter kommer Olivia ''kommer du med'' spøger Astrid ''hvor har i tænkt jer at gå hen'' '' i Netto som sædvanligt'' svare de, jeg rejser mig og vi går ned mod Netto ''hvordan gik weekend med Marcus'' spørger Olivia og kikker på mig med et meget spændt blik ''det gik fantastisk'' de ved ikke at Marcus er kendt, de ved heller ikke hvordan han ser ud, for jeg har ikke vist et billed af ham til dem ''fortæl'' siger Astrid ''okay, altså han hentede mig på skolen i torsdags mens i andre var gået i Netto'' Astrid afbryder mig ''vi troede du var taget hjem fordi du havde det dårligt, det sagde Anne-Mette'' Anne-Mette er vores dansk lære ''jamen det var jeg ikke'' jeg for fortalt dem alt der sket, de kikker på mig med store øjne ''er vores bedste veninde kærester med Mar'' jeg sætter min hånd foran Olivias mund ''suhh ikke så højt, der er ikke nogle andre end familie og nære venner der skal vide det lige nu, jeg er ikke klar til at alle ved det, og det var Marcus forstående med'' siger jeg og griner lidt over at hun var ved at råbe det højt ''når ja'' hun fniser lidt
Jeg får en snap fra Mac, pigerne kikker meget spændt med på min mobil, jeg fniser lidt, og åbner snappen.

 Astrid kommer hen til mig, og lidt efter kommer Olivia ''kommer du med'' spøger Astrid ''hvor har i tænkt jer at gå hen'' '' i Netto som sædvanligt'' svare de, jeg rejser mig og vi går ned mod Netto ''hvordan gik weekend med Marcus'' spørger Oliv...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Haha Martinus har taget hans mobil, men Nuurh hvor sødt, han snakker om mig


Jeg sender en snap af mig hvor jeg smiler og så skriver jeg ''ej hvor er han sød''

Vi er tilbage på skolen og vi har spist. Nu har vi matematik, og jeg har sat mig ud på gangen med Oliva og Astrid. Jeg laver ikke noget da jeg bare snapper med Marcus, han har også matematik, men han har lavet sit, eller det siger han da.

Jeg har fri og går endeligt bare hjem, jeg gider ikke på café. Da jeg kommer hjem skriver jeg til Marcus

B-hey har du fri?
M-nej først om 30 min
B-øvvv😞
M-ringer når jeg har fri

Da han havde fri og var kommet hjem ringede han, vi snakkede i 3 timer, og så skulle han til fodbold, efter fodbold skulle han spise, så skulle han lave lektier og efter det kunde vi snappe lidt, men han ville ikke love at vi kunde snakke, for hvis klokken blev over 20:30 skulle han være stille for der gik Emma i seng (Emma er drengenes lillesøster)

Da jeg har spist og set en masse netflix er klokken ved at være 21:00, jeg er endeligt rat trat, normalt går jeg ikke så tidligt i seng, men det gør jeg så i dag. Jeg gør mig klar til at gå i seng, og så sender lige hurtigt en GN streak. Og så skriver jeg godnat til Marcus.

Normal eller Kendt?Onde histórias criam vida. Descubra agora