Vi kom hjem fra 3 dage siden, i morgen har vi 4 måneders dag. Vi har ikke rigtigt nogle planer for hvad vi skal. Jeg vil gerne give ham en lille gave. Men ved ikke helt hvad. Vi giver ikke rigtigt hinanden gaver når vi har måneds dag, men syntes nu at han skal have en lille gave.
Vent lige jeg har fået en idé, ikke en så god idé, men en idé. Jeg vil give ham en ramme med et billed af os i, og så vil jeg skrive på glasset 'love you' og så vil jeg også give ham et lille billed af os, så han kan have det med når han rejser, og så bage på skal der stå 'savner dig og elsker dig, vi ses snart'
Er det en dum idé?? Nej nej, det bliver godt.Jeg fik lavet de to billeder.
De to billeder Bella valgte☝
Jeg syntes nu at det er to rat gode billeder, og det er mine ynglings billeder så det er godt.
Jeg tror jeg vil tage ind til Mosjøen centeret og shoppe lidt. Men jeg vil bare ikke alene. Moske skulle jeg spørge om Mac eller Tinus vil med.
(Det skal lige siges jeg ved ikke om der ligger et centeret i Mosjøen, men det siger vi bare at der gør)M-mac B-bella
B: hay skat har du lyst til at tage med til Mosjøen i dag??❤
M:ja da, jeg er i Mosjøen centeret lige nu😘 men det er sammen med Tinus håber det er okay?
B: helt okay, jeg skal lige med toget, så er der om ca. 50 min.❤😘
M: okay smukke, jeg står på stationen når du kommer❤
B:😻😻Jeg skynder mig at tage min skulder taske hvor min pung ligger i. Så tager jeg sko og jakke på og så er jeg ellers på vej mod stationen.
Jeg er endelig i Mosjøen dejligt.
Jeg mødes med Marcus og Martinus som står på stationen. Vi går ind i center og drengen går hen til en sport butik ''vi køber lige noget fodbold tøj'' siger Tinus og smiler til mig ''okay, så går jeg over i smykke butikken'' smiler jeg tilbage og går hun til smukke butikken. Jeg kikker lidt på nogle øreringe, og finder også et par jeg godt kan lide. Jeg finder også et armbånd til MacJeg mødes med drengen og vi går rundt i centeret. Jeg får købt en masse ting, Marcus køber også nogle ting til mig, men kun fordi at han insisterede på at på at betale.
Klokken bliver hurtigt.18:15 og vi beslutter os for at finde et sted at spise aftensmad. Vi finder en restaurant vi kan spise på. Drengen vil gerne have buffet, og det ville jeg også så det var det vi får.
Da vi er færdige og skal bagtale finder jeg min pung frem, Marcus kikker på mig ''jeg betaler'' siger han ''nej, jeg kan godt betale for mig selv'' siger jeg ''det ved jeg, men jeg vil gerne betale'' svare han og så betaler han ''idiot'' mumler jeg ''hvad kaldte du mig'' siger han og tager om min hånd, drejer mig rundt og nu kikker jeg så på han ''ikke noget'' siger jeg og fniser. ''Nå så det gjorde du ikke'' svare han ''nej det gjorde jeg ikke'' igen fniser jeg ''så siger vi det'' når han at sige inden hans læber rammer mine.
''Ja tak, jeg er her altså også'' afbryder Martinus os.
Vi bliver hentet at Kjell-Erik og så bliver vi kørt hjem til drengen hvor Marcus og jeg går op på hans værelse.
Jeg ligger mig i sengen og så gaber jeg. Han ligger sig ned ved siden af mig ''trat mus?'' Spøger han og kysser mig på panden ''ja lidt'' svare jeg og gaber igen ''så lad os se en film og slappe af'' siger han og finder sin Macbook. Jeg går over til Marcus skab og finder en af hans trøjer som jeg tager på. Jeg ligger mig hen til ham, jeg ligger mig mellem hans ben og han starter filmen.
Jeg tror jeg endte med at falde i søvn. For jeg bliver vækket af at Marcus stille prøver at rygge mig ned og ligge. Han kysser mig på panden og siger ''godnat smukke''
YOU ARE READING
Normal eller Kendt?
RomanceBella er med sine 2 veninder i Tivoli da hun pludselig ser en dreng, drengen bliver truget vider. Hun når ikke at finde ud af hvem han er. Man hun tænker meget på ham de efterfølgende dage. Mund hun ser ham igen??