tidliger på haword og fodboldt kamp

53 0 0
                                    

klokken er 10:05 og jeg er på vej hjem til Mac, han spurgte om jeg ikke kom over, så nu er jeg på vej.

jeg er lige trådt ind på hans værelse han står i fodboldt tøj og smiler stolt ''se hvad jeg har fået'' jeg smiler bare og ryster på hvoedet ''det er altså en Manchester united trøje'' siger han lidt fornærmet ''det er jeg klar over'' siger jeg og griner, min mobil vibrer i min lomme og jeg tager den frem, det er en mail fra Haword, jeg går ind på mailen og begynder at læse

Hi Bella

We have an offer to you to start on September 1st and end as planned so you can get two and a half years at Haword

-Haword

Marcus vender mig rundt og kikker på mig ''jeg syntes du skal tage afted der den første'' jeg trækker på skylderne ''men så er det jo endu længer tid'' jeg kikker ned i gulvet ''men du ved jo selv, at det er en stor mulighed'' siger han, jeg nikker stille og begynder at skrive en besked om at jeg gerne vil starte den 1 september.

Nu har vi kun omkring 2 en halv måned.....

Vi går ned på bannerne hvor der er en masse af de drenge som Marcus og Martinus går til fodboldt med, jeg sætter mig ned på græsset og kikker på at de spiller fodboldt. 

jeg tror de har spillet i en time, de har det sjovt, og jeg kede mig som en sindsyg. Marcus kommer hen og tager og drikker noget fra den drikke dunk han har med ''Marcus'' klager jeg ''hvad så smukke'' siger han, han ved udemærket godt hvad jeg vil sige ''så tag dog hjem, men der vil du jo også kede dig'' siger han efter ''men det her er såååå kedeligt'' kalger jeg, han griner bare og går, han går ud til de andre.

~~

klokken er 18:37, vi har lige spist og nu sider vi forand Fjernsyntes i stuen, Marcus i sin nye Manchester united trøje, jeg sider i en af hans gamle Manchester united trøjer, Martinus sider i han Chelsea trøje. Jeg er sådan lidt tvunget til at side i denne trøje, det var ihvertfald ikke mit eget valg, og hvis det stod til Martinus sad jeg med den helt forkert trøje på. 

~~

kampen var nu gået i gang, de begge sad og råbet af fjernsyntet, de ville have hvert sit hold vandt, og jeg ved at når denne kamp er slut, så er den enne mega sur og den anden mega glad. jeg syntes at det er meget letter når det er at de to hold ikke spiller mod hinden. 

jeg tror slet ikke at Marcus lagde mærke til at jeg var her, og for den sags skyld heller ikke Martinus, de er så opfanget af den fodboldt kamp. Jeg forstår ikke det sjove?

~~

kampen er slut om 1 minut, stilingen var 3-3. En spiller fra fra manchester løb med bolden, han skød den perfet i målet, marcus er mega glad nu ''jeg viste det manchester united er bare bedre end Chelsea'' stod marcus lige forand Martinus og sagde mega glad, Martinus han sad bare og surmulede ''nej, det var ren held at de vandt'' sagde han surt med armene over kors.

Normal eller Kendt?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon