''vi ses snart igen''

97 0 0
                                    

Tiden gik hurtigt, i aften skulle jeg afsted, afsted til USA, jeg rejser klokken 20:05.

Vi stod i Tivoli, her hvor det hele startede, Her hvor vi så hinden første gang, tænk hvis vi ikke havde set hinden her, tænk hvis vi ikke havde mødt hinden, så ville jeg være et helt andet sted i mit liv, måske ville jeg side på en Café med pigerne lige nu, eller så ville jeg måske være sammen med min mor eller far? Marcus ville også være et andet sted, eller ikke helt, han ville jo have sin kariere, måske ville han bare side på sit hotelværelse lige nu, side og lave storys til insta, eller så ville han måske side med en anden pige som så ville være hans kæreste, det kunne også være at han var i grækenland for at holle koncert. Altså den koncert de skal holde i aften er i danmark for de at jeg skulle til Danmerk inden jeg tog afsted, så Marcus sagde at det ville give god mening at de også tog til danmark og så fik det så ageret en koncert. Men uanset hvad ville jeg nok ikke være her lige nu, stå her og være glad.

''hvad tænker du på'' marcus afbryder mine tanker ''bare på hvor heldig jeg er'' jeg smiler til ham. 

vi vælger at prøve nogel forlystelser og bare gå lidt rundt. der er mange fans, men det er fint.

~~

Vi står nu i lufthavene, har hvor vi snakkede første gang, har hvor jeg fandt ud af hvad drengen fra Tivoli hed, og jeg var så heldig at jeg er endt sammen med ham ''Pasagere til flyt mod  USA bedses gå mod gaten'' bliver der sagt i højtalern, jeg kremmer Marcus for tradje gang ''jeg kommer til at savne dig'' visker han ''kommer også til at savne dig'' svare jeg, vores fingre er flettet sammen og jeg tager et billed af det ''vi ses snart igen'' siger jeg, ''ja vi gør'' siger han og kysser mig. Hvors hænder glider langsomt fra hinden mens jeg går mod min gate.

Nu begynder 2 år i USA.

har sluttede 'Normal eller kendt' hvad har i syntes om historien? syntes i det var en god slutning? vil i have en 2'er? 

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Nov 13, 2018 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Normal eller Kendt?Onde histórias criam vida. Descubra agora