Så i dag er det 1 december. Og jeg er mega glad. Marcus har sagt at han er i Norge helle julen. Altså han skal vist lave nogle interviews i Oslo, men de er kun i Oslo ca. 2 dag, så det går nok.
I går gav Marcus mig en jule sok, han har sagt at jeg skal kikke i den hver dag, og så vil der ligge en lille ting. Jeg syntes nu at det er rat sødt. Jeg rejser mig stille fra sengen og går hen til julesokken som hænger på min dør, jeg kikker ned i den, der ligger en slikpose og en lille seddel ''lite godteri'' jeg kikker på hvad slik det er, han har været i Coop og blande alt det slik jeg elsker. Jeg sender en besked til Marcus
B:tak for slik, du kender mig så godt
M:❤ henter dig om 30😊
B: tror du jeg kan blive klar på 30?? Giv mig i det mindste 40🙏 vi skal jo først med klokken 9 og klokken er like 6:40
M: ja og?? Jeg tænkte at vi kunde tage ud og spise inden vi tog i skole?
B:okay... men giv mig 40🙏
M: ses om 30
B: neeeeejjjjj
Selvfølgelig ser han beskeden, men svare ikke, det er så typisk ham. Men nu har jeg så mega travlt, så mit hår liner lort, jeg skal nå i bad, jeg skal ligge makeup og jeg skal finde tøj.Nu har jeg stået 5 min. Forand mit tøj og bare kikket, jeg har ingen ide om hvad jeg skal have på i dag ''SIMON'' råber jeg, og min dør braser op ''hvad sker der'' siger simon bekymret, jeg griner lidt ''jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal have på'' han kikker surt på mig ''du gjorte mig bange, lad vær at gøre det igen'' griner han, han går hen og kikker på mit tøj og kort efter har han fundet det jeg skal have på
Bellas tøj👆
Jeg grå i bad, så tøre jeg hår og reder det, så tager jeg tøj på og så makeup. Jeg pakker min taske og sø er jeg klar, det passer med at Marcus er her nu.
Jeg går ned i gangen og får sko på, jakke og så er jeg klar til at gå. Marcus fletter sine fingre ind i mine, jeg kikker på ham og han kikker på mig, jeg smiler til ham og giver han et kys på kinden.
Vi får spist og så tager vi i skole.I pausen vil jeg gerne være med til fodbold, som i ved er jeg ikke god til fodbold, men det er sjover end at side og snakke om et eller andet pige problem der var i klasse forleden, for har ingen anelse om hvad det er for et problem for jeg var ikke i skole da det skete.
Jeg falder et par gange over bolden, hver gang kommer Marcus hen og spørger om jeg er okay, men jeg ligger bare og griner da jeg syntes det er rat sjovt, og det virker også til at de andre drenge syntes det er rat morsomt at se mig spille fodbold, de grine i hvertfald meget.
Klokken ringer ind og vi går ind til time. Vi skal have geografi. Det eneste jeg bruger geografi til er at finde ud af hvor de steder drengene tager hen ligger. Jeg hader virkelig geografi. Vi skal lave noget med hvordan man lever i andre lande. Vores lære har valgt nogle grupper vi skal arbejde i, jeg kom i gruppe Mie, Valdmar og Karl. Jeg vil ikke være i gruppe med Mie, hun er simpelhent for belastende, så er der Valdemar, han er vel fin nok, men har flirter helletiden med mig og så er der Karl, ja han er bare Karl. Marcus kom i gruppe med Fie, Tinus og Asbjørn.Vi bliver hurtigt fædig med vores opgave og vi beslutter bare at blive siden på gangen, for hvis vi går ind, sætter vores lære os bare i gange med en eller anden opgave. Jeg sidder og spiller UNO på FB, spiller sammen med Marcus, vilket vil sige at han ikke laver noget.
Da timen er færdig går vi ned i fysik lokalet, vi skal sjovt nok have fysik, vi skal lave nogle eksperimenter. i min gruppe, der står jeg bare og kikker på, jeg skal ikke røre ved de der syre ting, tænk hvis jeg før det på mig.
~~
Endelig har vi fri. Jeg går bare hjem. Marcus kunde ikke være sammen, han skulle til fodbold. Da jeg kom hjem gik jeg op på mit værelse, der så jeg netflix og spiste det slik jeg fik af Marcus
Hvad syntes i?? Og vil i have mere?
YOU ARE READING
Normal eller Kendt?
RomanceBella er med sine 2 veninder i Tivoli da hun pludselig ser en dreng, drengen bliver truget vider. Hun når ikke at finde ud af hvem han er. Man hun tænker meget på ham de efterfølgende dage. Mund hun ser ham igen??