Farvel...

234 3 2
                                    

Jeg vågner før Mac. Jeg ligger og kikker på ham, hvor ser han sød ud når han sover, jeg kysser ham på kinden og skal til at rejse mig fra sengen, han tager fat i mit håndled ''nej du må ikke gå, bliv liggende her hos mig'' siger han med en meget hæs og trat morgen stemme, jeg fniser lidt og ligger mig tilbage i sengen. Jeg ligger mig tæt ind til ham. Når jeg er hos ham føler jeg mig tryg. Pludselig går det op for mig at det er søndag og drengen skal hjem i dag. ''Hvad tid tager i hjem...'' spørger jeg meget lavt ''vi skal være i lufthavnen klokken 13 og vores fly går klokken 16'' han lyder meget trist, men det kan jeg da også godt forstår, det er virkelig trist at han skal rejse tilbage til Norge... og jeg ved jo ikke hvornår vi kommer til at ses igen... ''øvv.. så har vi ikke så lang tid sammen'' han kysser mig på panden og rejser dig fra sengen ''nej det har vi ikke smukke, men lad os få gjort os klar, så kan vi få noget ud af de sidste timer vi har sammen'' han smiler til mig da han siger det. Jeg rejser mig fra sengen og går ud på badeværelset for at gøre mig klar. Da vi begge er klar, har pakket vores ting og vi har spist er klokken 10.

Marcus synsvinkel
Jeg vil ikke hjem til Norge, jeg vil blive her sammen med min yndlings pige. Jeg kommer godt nok til at savne hende.
Vi har besluttet at tage i Tivoli, vi har omkring 2½ time i Tivoli. Tivoli minder mig om første gang jeg så hende. Inden vi stiger ud af bilen, tager jeg solbriller og hætte på. Hun har en af mine hættetrøjer på så hun tager hætten over hovedet og tager også et par solbriller på. Det er lidt trist at vi ikke bare kan gå rundt som to normale teenager i Tivoli, men jeg er kendt og hun vil ikke vise sit ansigt, hvis der nu er fans fer ser hende. Martinus og far er også i Tivoli, men vi går ikke samen med dem.
''Smukke vil du have en candyfloss?'' Spørger jeg mens vi er på vej hen til der hvor man kan købe slik ''ja, men jeg kan ikke spise en hel selv'' svare hun og fletter sine fingre ind i mine ''vi deler bare'' jeg går han og køber en candyfloss, og vi finder at sted at side. Hun får noget på næsen, det ser rat sødt ud, jeg fjerner det og kysser hende.
Far her lige skrevet at vi skal gå hen til indgange, der vil ham og Martinus stå og vente.
Da vi kommer hen til indgange går vi ud af Tivoli (i ved der hvor man kan komme ind i Tivoli kan man jo også gå ud) vi sætter os ind i bilen og køre hen til hotellet hvor vi bare skal hurtigt op på værelset for at hente vores ting, dem pakkede vi nemlig tidligere. For at Bella ikke skal ud til alle fansene tager jeg bare hendes ting med ned så hun kan blive siddende i bilen.

Bells synsvinkel
Her sider jeg så, i en bil helt alen. Mac, Tinus og Kjell-Erik er oppe på værelset for at hente vores ting. De sagde til mig at jeg bare skulle blive i bilen.
Efter ca. 20 min er de tilbage. Ja 20 min, men der var vist også en del fans de lige tog nogle billeder med, så skulle de jo også hente vores ting og tjekke ud af hotellet.
Vi kør mod lufthavnen, jeg skal ikke med til Norge, men jeg har fået lov at side og vente med dem i det rum de skal være i indtil de skal med flyet.
Da vi stiger ud af bilen kan jeg godt se at det er ved lufthavnen, men jeg kan ikke kende det her sted af lufthavnen ''øhh hvor er vi'' spørger jeg, og liner sikkert et kæmpe spørgsmålstegn.
''Øhh vi er da i lufthavnen'' siger Mac, og griner lidt, jeg finser ''ja det er jeg jo godt klar over, men har aldrig set det her af lufthavnen'' ''når det er fordi at vi ikke er der hvor alle andre er, fordi vi er kendt, så for at der ikke er fans kan vi gå denne her vej, vi skal heller ikke vente der hvor alle andre venter, vi skal vente i et rum for os selv'' ''når så giver det mere mening'' jeg griner og tager fat i hans hånd.
I min ene hånd er Marcus hånd, i min anden hånd er min kuffert, ja jeg har jo en kuffert, for det er jo der jeg har alle mine ting fra mens jeg været med drengen i KBH. Jeg skriver til min mor

M-mor B-Bella
B: hej mor, jeg er i lufthavnen med Marcus og Martinus, deres fly kommer klokken 16 så kan du moske hente mig i lufthavnen klokken 16??
M: ja det kan jeg godt, hvis du er ud foran lufthavnen klokken 16 så holder jeg der.
B: tak mor, vi ses sener❤
M: ja vi ses Bella

Normal eller Kendt?Onde histórias criam vida. Descubra agora