fødselsdag

204 4 0
                                    

Den 1 maj
Der er nogle der stille åbner min dør, jeg kan høre fodtrin. Og så er der en der sætter sig på sengen. Personen kysser mig på panden. ''Godmorgen Prinsesse'' selvfølgelig Marcus. Jeg åbner stille øjnene og smiler ''Go'morgen lækre'' han smiler og så kysser han mig ''Tillykke med fødselsdagen'' siger han da han har trukket sig, men vent har jeg fødselsdag i dag, lad mig tænke mig om, hvad er datoen i dag, nej jeg kan ikke huske hvad datoen er, jeg tager min mobil og kikker på hvad datoen er, det er den 21 juli, så har jeg jo fødselsdag ''tak'' skynder jeg mig at sige og kysse ham på kinden.
Vi går ned i stuen. Da vi kommer der ned sidder helle familien Gunnarsen der, mor, far, Mille og Mikkel. Jeg går vidre hen mod boret. Vent Mille og Mikkel og far er her. Jeg skynder mig at løbe hen og kramme dem. De har været så savnet. Vi sætter os ved boret da jeg har sagt hej til dem. Jeg sider ved siden af Marcus og Mille. Jeg er den eneste der har nattøj på, men Sjovt nok også den eneste der lige er stået op. Vi spiser en masse lækkert morgen mad. Mor og Gerd-Anne tager ud af boret. Da det er gjort skal jeg åbne gaver.
Marcus gav mig hans gave. Jeg åbnede den stille og roligt. han kikkede spændt på mig. Der var første et billed af mig og ham, fra forleden hvor vi var på stranden. Så var der en smykke æske. Jeg åbnede den. Der lå et fint armbånd, meget enkelt, men fint og Så lå der er en halskæde. så fik jeg en disel hoodei og så et billed af en lille puddelhund (kik billed øverst)
På halskæden stod der love to love.
Jeg gav Marcus et kys ''hvad vil det billed af hunden betyde?'' Spøger jeg ''det betyder at du har fået en hund'' svare han ''a vad'' jeg smiler og trækker ham ind i det største kram. ''Virkelig tak skat'' siger jeg og smiler stort til ham
Så gav martinus mig hans gave. Det er en supreme hoodie og en gucci task.
Af deres forældre og emma fik jeg en louis vuitton task.
Af Mille og Mikkel fik jeg beats høretelefoner og en stella mccartney taske.
Af far fik jeg en labrador. Øhh nu har jeg to hund? Altså ved godt at jeg ønskede mig en hund, men nu står jeg her og har fået 2 hunde? Hvad sker det lige
Af mor fik jeg en kuffert
''Åben kufferten'' sagde mor og kikkede spændt på mig. Jeg åbnede den. Der lå en masse tøj. Og oven på tøjet lå en kuvert. Jeg åbnede kuverten. Det var et brev og nogle flybilletter
Kære Bella. Tillykke med de 16 år. Som du kan se har er der nogle flybilletter. Det er fordi at du skal med nogle af de steder hvor Marcus og Martinus skal spille. I skal rejser om 5 dage.
Knus mor.

Jeg rejser mig og skynder mig at kramme hende. Så krammer jeg alle de andre og siger tak for gaver.

''Går du op og gør dig klar smukke??'' Spørger Marcus. Jeg skynder mig bare op på værelset og gør mig klar.

Bellas tøj👆Jeg syntes mit tøj blev rat enkelt men pænt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bellas tøj👆
Jeg syntes mit tøj blev rat enkelt men pænt

Marcus synsvinkel
Balla kommer ned i stuen. Hun er virkelig smuk.
I dag skal jeg aflede Bella, for de andre skal hen i et lokale vi har lånt og gøre klar til at holde surprise for hende. Så ja vi skal nok bare se noget film, på café, og så sender bliver vi hentet i en limousine, og så bliver vi kørt ind til Mosjøn hvor hun får lavet negle, sat hår, får lagt makeup og får noget tøj på jeg har valgt til hende.
''Kom Bella, vi tager på café'' siger jeg og tager hendes hånd ''skal vi ikke være sammen med de andre'' spørger hun og kikker lidt forvirret på mig ''øhhm nej'' skynder jeg mig at svare og trækker hende med mig.
Vi kommer hen på caféen, vi bestiller nachos med kylling. Hun bestiller en varm kakao og jeg bestiller en cola.
Vi sidder og snakker om alt mellem himmel og jord.

Normal eller Kendt?Where stories live. Discover now