Hvis du ikke vil læse noget dirty, så spring det over, skal nok skrive når det kommer
Jeg vågner. Der er helt stille. Jeg kikker mig omkring. Jeg er alene. Typisk. Kunde Marcus ikke lige havde vækket mig? Der ligger en seddel henne på boret, så jeg rejser mig for at se hvad der står på den
God morgen smukke.
Ved godt at du vågner og vi så ikke er her. Men du kom jo sent til Finland i går, og du lå og sov så sødt, så tænkte at jeg ville lade dig få sovet ud, så du var frisk. Håber du har sovet godt.
Vi er BTW lige nu til nogle interviews, jeg er tilbage ca. 13:30. Bestil noget room service til morgen mad.
Vi ses sener smukke <33Nuurhh hvor sødt. Jeg bestiller room service som han sagde.
Da jeg har spist det tager jeg et dejligt bad. Så går jeg ind og finder noget tøj. Det bliver til et par sorte jens og en CK trøje. Jeg gider ikke makeup i dag.~~
Drengene er lige kommet tilbage. Og nu skal vi ud og have noget frokost. Vi går ned i bilen og så begynder vi at køre, vi diskuter lidt i bilen om hvor vi skal spise jeg vil spise på en hyghelig café og drengen vil spise på MacD.
Ja nu sider vi så på MacD. Drengen endte med at vinde, da jeg ikke magtede at diskutere længer om hvor vi skulle spise.
Vi sidder bare og snakker lidt om hvad der er sket de sidste par dage.
''Hvordan går det så i skolen, går det bedre i din klasse?'' Spørger Marcus ''det går så godt i skolen'' Marcus kikker forvirret på mig ''jeg troede ikke du kunde lide din klasse?'' Jeg smiler bare til ham, han ved nemlig ikke at jeg er blevet flyttet ind i A klassen ''jeg elsker min klasse'' han kikker mere forvirret på mig ''jeg sidder nemlig ved siden af min kæreste'' nu kikker han lidt surt på mig, hvad er det den dreng ikke har fattet endnu ''hvad er det du ikke fatter når jeg siger at jeg sidder ved siden af min kæreste?'' Spøger jeg og griner ''nej vent vad, er du kommet ind i vores klasse?'' Spøger han og hans ansigt lyser op. ''Ja dumpap'' griner jeg.Vi får spist færdig og så går vi ellers bare lidt rundt ''jeg vil shoppe'' siger jeg glad ''Marcus du er hendes kæreste så du er nødt til at shoppe med hende'' skynder Martinus sig at sige, Marcus laver det største falske smil ''ja, det bliver så hyggeligt'' siger han ironisk, jeg smiler til ham og trækker ham med ind i en butik. Martinus går bare vider sammen med Kjell-Erik.
Jeg tror vi har shoppet i 3 timer. Jeg har købt en masse ting, og som den gode kæreste Marcus er, bære han alle mine poser.
Vi tager tilbage til hotellet, Marcus og jeg får et værelse for os selv, så Marcus og jeg går ind og henter vores ting på det værelse Martinus nu har alene.
Dirty
Da vi har sat tingene går Marcus mod mig, han ligger sine hænder på mine hofter, vi begynder at kysse. Kysset bliver udviklet til snav og marcus trækker mig hen mod sengen. Han får lagt os blidt ned. Jeg ligger oven på ham. Han køre sine hænder ned på mit røv og giver den et klem, et lille støn undslipper min læbe, jeg kikker på Marcus og han har et tilfreds smil på læben. Vi snaver vider og han køre sine hænder under min bluse. Hurtigt er min bluse af og det er hans også. Han smiler kækt til mig. Han begynde at kysse mig ned lang min mave, da han når min buske kant åbner han mine bukser, og nu ligger de også på gulvet. Jeg ligger kun i under tøj, og det gør han også om lidt.
Han tager sine bukser af.
Han åbner min BH og nu ligger den også på gulvet.
Han køre igen sine hænder ned til min røv og giver den et klem, igen undslipper et lille støn. Han ser rat tilfreds ud.
Kort efter ligger vi nøgne. Han finder et kondom frem. Han kommer ind i mig og igen stønner jeg af ren nydelse. Det går hurtigt og hurtigt. Og jeg stønner. Hver gang jeg stønner kikker han bare tilfreds på mig. Han trækker sig og begynder at kysse mig ned af maven. Han når til mit underliv og begynder at slikke mig.
Han stopper og ligger sig ved siden af mig. Han virker ret godt tilfreds mad alt det der lige er sket. Jeg kysser hurtigt hans kind og han smiler. Vi ligger bare lidt.Dirty slut
Håbet i kunde lide dette kapitel. Jeg prøvede for anden gang at skrive noget dirty, men ved ik hvor godt det gik😂 jeg prøver at gøre mit bedste, men alle kan jo ikke være god til alt.
Håber i har haft en god dag<3
أنت تقرأ
Normal eller Kendt?
عاطفيةBella er med sine 2 veninder i Tivoli da hun pludselig ser en dreng, drengen bliver truget vider. Hun når ikke at finde ud af hvem han er. Man hun tænker meget på ham de efterfølgende dage. Mund hun ser ham igen??