ærligt jeg har det ikke godt

125 2 1
                                    

Det er nu omkring 2 måneder siden at sommer ferien sluttede. Ærligt jeg her det ikke godt i min klasse, jeg føler mig ikke velkommen, når vi laver gruppe arbejde laver jeg det helle, pigerne i klassen vil ikke være sammen med mig, selv Sille, hun gider mig ikke længer... jeg har fået et par veninder inde i A klassen.
Lige nu er Marcus og Martinus i Finland for at lave nogle interviews, og når de har gjordt det tager de to dage til Sverige hvor du skal lave noget musik, så tager de til norge igen og er i skole mandag til fredag hvor de der efter tager til Sverige igen for at lave vider på det musik i løbet af weekenden, så tager de tilbage til norge, hvor at de skal bruge deres weekender i studiet i Oslo, indtil ders nye sang er klar. Jeg kommer nok ikke til at kunde være så meget sammen med drengen de næste par weekende da de jo har meget travlt.

Lige nu sidder jeg i klassen. Vi har Norsk, vores lære står bare og snakker, jeg lytte ikke rigtig efter, jeg venter endeligt bare på at klokken vil ringe ud og vi får fri.

Endlig, endelig, vi har fri. Jeg tager min ting og går ud af klassen. På vej ned af gangen er der en der hiver fat i mig, jeg venner mig rundt og ser Sille ''hej Sille'' siger jeg, hun smiler til mig, men jeg gengælder ikke smilet, hun har virkelig været en bitch i dag ''hej, undskyld for tidligere'' tror hun et undskyld hjælper ''tror du det der hjælper??'' Spøger jeg lidt spydigt ''ja'' svare hun og smiler ''så kan du godt tro om'' jeg vender mig rund og går vider. Hvis i tænker hvad er der sket, så skal jeg nok fortælle det. Altså jeg kommer op på skolen som normalt, går hen til min plads, sætter mine ting og så går jeg hen til Sille, det første hun gør da jeg kommer hen til hende er at grine af mig og sige 'det der tøj ik, det er så grimt, lige som dig' de andre piger i klassen griner også af mig... så har vi frikvarter, jeg sider for mig selv og skriver med Marcus, jeg kan så høre at pigerne sidder og bagtaler mig, noget af det de sagde var 'grim so' 'tænk Marcus gider sådan en fed so' 'hvordan kan hun tro at hun er noget' 'ville ønske hun aldrig var flyttet til Norge, så havde vores klasse stadig været god og Marcus havde stadig været Marcus' 'tænk at Marcus gider sådan en klam luder' i det store frikvarteret skulle jeg så på wc, jeg gik ned mod toiletterne og ja gik sjovt nok på toilettet, da jeg så skulle ud igen kunde jeg ikke komme ud, det viste sig så at det var pigerne der havde sat en kost for døren så jeg ikke kunde komme ud, jeg sad inde på fucking toilettet i 25 min. Tror i det var sjovt. Ja og der efter hældte de vand ud over mig så jeg var våd... og Sille har været med til alle tingen.
Men jeg skynder mig endeligt bare hjem, jeg har ikke brug for at Sille kommer hen til mig igen.
Jeg træder ind af døren og et overraskende syn møder mig, det er Mille og Mikkel. Jeg skynder mig at løbe hen til dem, men stopper lige inden jeg når helt hen til dem, jeg kom i tanke om at jeg stadig var en smule våd fra tidligere. ''Hay søs, hvorfor så våd'' griner Mikkel ''du ik sjov'' svare jeg, da jeg virkelig ikke syntes det her er sjovt ''nå nå okay så'' han griner stadig lidt ''jeg er våd fordi at det regnede på vej hjem'' prøver jeg at lyve, men det er svært når solen skinner ''du lyver'' siger Mille hurtigt og kikker på mig ''og hvad vis jeg gør??'' ''hvorfor er du våd'' spøger Mikkel igen ''det er lige gyldigt'' svare jeg, da de ikke behøves vide at jeg ikke har det godt i min klasse.
Jeg går oven på og skifter til noget tørt tøj, så går jeg nedenunder igen hvor vi sætter os i sofaen og ser en film.
Efter lidt kommer mor hjem, hun laver aftens mad og vi sætter os og spiser det. Jeg har virkelig savnet Mille og Mikkel.

Normal eller Kendt?Where stories live. Discover now