(Mini marathon 3/3)
Vi har lige sunget sidste sang og er lige løbet om bag scenen. Da jeg kommer om bag scenen, så kommer Bella løbene mod mig. Jeg er lidt forvirret, var hun ikke sur.
Jeg åbner mine arme så hun kan løbe hen og kramme mig. Det gør hun også. Jeg får hende op på mine hofter og vi kysser. Hun trækker sig fra kysset og kikker mig i øjnene ''undskyld, jeg skulle havde troet på dig'' siger hun, jeg smiler til hende ''skal vi ikke bare glemme det'' svare jeg, hun nikker og ligger sit hoved på min skulder ''er du trat'' spørger jeg ''ja meget'' siger hun og gaber jeg bager hende ind i min omklædning og lægger hende i sofaen. Hun falder hurtigt i søvn.
Efter ca. 1 time skal vi hjem. Bella sover stadig. Jeg går hen og mærker hende på panden, hun har feber. Jeg vælger ikke at vække hende, men at tage min taske på ryggen og hendes lille skullet taske om min skulder, og så går jeg hen og bære hende. Vi kommer ud i bilen og hen til hotellet.
Bella sover stadig. Hun ser virkelig dårlig ud. Jeg får hende op på hotelværelset hvor jeg ligger hende i sengen. Jeg får forsigtigt skiftet hendes tøj til en af mine T-shirt, så det er noget behageligt hun har på. Så ligger jeg dynen tæt om hende. Så skrifter jeg slev til noget mere behageligt tøj. Finder min Macbook og et mar høretelefoner og så ser jeg ellers bare noget youtube og netflix. Jeg skriver også til Tinus at jeg ikke kommer ned og spiser. Da jeg gerne vil blive hos Bella.
Bella begynder at rygge lidt på sig ''kan jeg få noget vand'' mumler hun ''ja to sekunder, så finder jeg noget'' jeg rejser mig og finder en flaske med vand til hende
''Her smukke'' siger jeg og rigger hende vandetBellas synsvinkel
Jeg har lige drukket noget vand, jeg har det virkelig dårligt.
Pludselig får jeg en følelse af at jeg skal kaste op. Jeg rejser mig fra sengen og løber ud på toilettet og kaster op. Jeg mærker en tage og samle mit hår ''er du okay skat'' jeg rejser mig ''ja, det tror jeg'' jeg går hen og børster min tænder. Jeg går tilbage ind i sengen og ligger mig ved siden a Marcus ''jeg er rat svimmel og har meget hovedpine'' mumler jeg ''vil du have en hovedpine pille'' spørger han ''ja tak'' han rejser sig fra sengen og finder en pille. Som jeg hurtigt for taget. Så ligger jeg mig til at sove igenHåber i kunde lide det har mini marathon
CZYTASZ
Normal eller Kendt?
RomansBella er med sine 2 veninder i Tivoli da hun pludselig ser en dreng, drengen bliver truget vider. Hun når ikke at finde ud af hvem han er. Man hun tænker meget på ham de efterfølgende dage. Mund hun ser ham igen??