hvad er det du skjuler?

182 5 0
                                    

I dag skal vi til Tyskland. Drengen skal spille i Tyskland om 2 dage. Det bliver så fedt at tage med dem på tur. Men en ting jeg er bange for... det er deres fans... altså jeg har stadig svært ved at der er nogle af deres fans der ser mig... men det er ikke så meget det, det er mere det at jeg har fået meget hate på det sidste, jeg har ikke sagt det til drengen da de ikke skal bekymre sig om det.
Men jeg går endeligt bare og pakker de sidste ting. Jeg bliver hentet om 1 time, så moske har jeg bare lidt travlt. Jeg må heller se at gøre mig klar.
Det bliver ikke noget særligt. Bare det samme som da jeg skulle flytte til Norge. Jeg går ind på mit værelse og lukker min kuffert, så tager jeg det med neden under og stiller den i gangen. Jeg grå ud i køkkenet hvor jeg får noget at spise.
Jeg sidder og snapper lidt med Marcus, da jeg kommer i tanke om at jeg ikke har sagt il pigerne at jeg ikke er i Norge når de kommer... jeg skynder mig at skrive det til dem

Da det er gjort og jeg har spist færdig går jeg ud og børster tænder.
Da jeg har børste tænder passer det med at der er 2 minutter til at jeg bliver hente, så jeg skynder mig ud i ganen, får sko og jakke på, for sagt farvel til mor, og så går jeg ud til vejen. Kort efter kommer de køerne. Kjell-Erik standser bilen, stiger ud, tager min kuffert og ligger den i bagagerummet ''du kan bare sætte dig ind'' siger han, og jeg sætter mig ind.
Han har sat sig ind og vi begynder at køre ''tak for at jeg må komme med'' siger jeg ''det var da så lidt, jeg tror det bliver hyggeligt, men du skal være forberedt på at stå tidligt op, hvis du vil med til interview i morgen'' siger Kjell-Erik ''det vil jeg da meget gerne'' siger jeg og smiler bare, selv om den eneste der ser det er Marcus, som sidder og kikker på mig.
Vi ankommer til lufthavnen, og sidder bare og venter på flyet. Drengen går liv, og jeg snakker lidt med Olivia og Astrid.

Vi er nu ankommet til hotellet, jeg ligger bare i sengen og kikker lidt på instagram og Facebook. Drengen er vist til et interview. Jeg gad ikke med, da jeg ikke magtede. Pludselig får jeg en besked på instagram, ikke noget nyt i det, men denne besked fangende min opmærksomhed, jeg tjekkede den.

Hej Bella.
Jeg ville lige fortælle dig at du skal ikke rande rundt og tro at du er noget særligt, du er grim, klam og tyk, jeg kan ikke forstå at Marcus vil have dig som kæreste. Han er alt for god til dig. Jeg kan overhoved ikke forstå hvorfor de to drenge gider dig, de er fantastisk og du er klam, det giver ikke helt mening. Jeg ved at jeg ikke er den eneste der syntes det.
Hvis Marcus virkelig syntes du er sådan en fantastisk kæreste, så er der da noget galt, og jeg er sikker på at martinus bare er venner med dig, fordi at Marcus er din kæreste. Men jeg syntes du skal holde dig langt fra dem.
Håber snart de skrider fra dig. Husk du er ikke noget vær. Og ingen kan lide dig.

Den besked ramte mig... jeg gik ud på toilettet og kikkede mig i spilet. Jeg jeg virkelig så grim?
Jeg trækker lidt op i min bluse, så jeg kan se min mave. Er jeg virkelig tyk?? Altså ja jeg har taget en lille smule på, men jeg troede ikke jeg var tyk.

Det er nu 1 time siden jeg fik beskeden. Jeg har bare grædt. Hun har nok rat i alt hun skrev...
Jeg går igen ud på badeværelset. Jeg finder min toilettaske, hvor Jeg har en barberskarber  (altså jeg skule jeg kunde baber ben men jeg er væk) 
(Vil lige minde jer om at i aldrug skal begynde at cutte, det er dumt, gør det ikke selv, og syntes ikke der er nogle der skal gøre det)
jeg får fjernet et af bladene sådan at jeg kan ligge det bod min hud. Jeg ligger det ved mit håndled. Jeg skal lige til at skære da jeg kommer i tanke om at de andre vil ligge mærke til det, hvis jeg gær det på mit håndled eller min arm. Jeg tænker mig om hvor jeg ellers kan gøre det.
Min hofte! Der vil man ikke lige mærke til det.
Jeg ligger bladet på mod hofte. Jeg skære stille. Til at starte med gær det lidt ondt, men hurtigt bliver det bedre. Blodet løber stile.
Jeg for skåret 5 gange.
Jeg høre en dør gå op. Jeg skynder mig at sp tørret blodet væk, og trukket min bluse ned. Jeg går ud til drengen. Marcus tager min min hofter. Han rammer lige en af de sår, som jeg luge har skåret. AV det gør ondt. Jeg bider smerten i mig, for han skal ikke vide det her. Han kysser mig, og Jeg kysser hurtigt med. Så går jeg hen og krammer Martinus.
Marcus og jeg går ind på vores værelse (Forestil jer at det værelse de har er der lige som to værelser og en stue, og så har Kjell-Erik et værelse for sig selv) Martinus sider i stuen og ser tv.
Marcus og jeg snakker bare.
''Jeg går'' råber Martinus inde fra stuen, og en dør bliver lukket. Yes lidt så er vi alene.
Marcus begynder og kysse mig ned af min hals. Da han når mit kraveben begynder han at suge. Da han stopper, kysser han blidt suge mærket, og så kysser han mig på munden. Det udvikler sig langsomt til et snav. Han tager sine hænder under min bluse. Hans hænder er under min bluse og de ligger på min ryg. Han køre sine hænder ned af min ryg, da han når min bluse kaldt og begynder at trække op i min bluse trækker jeg mig hurtigt. Han kikker underligt på mig, jeg hiver ned i min bluse igen.
''Hvad er der, jeg har jo set dig før?'' Han ser meget forvirret ud ''øhh ja det ved jeg... men vi skal ikke gøre det her nu'' jeg er meget nervøs ''jeg ved at du gerne vil, hvad er det du skjuler??'' Spøger han ''jeg skjuler ikke noget'' min stemme knækker ''jo du gør'' siger han mere bestemt ''nej'' råber jeg af ham med gråd i stemmen, en tåre løber ned af min kind. Han tager fat i kanten af min bluse, jeg skynder mig at hive fat i min bluse, så han ikke kan hive den op ''nu tager du den bluse af'' siger han meget bestemt og kikker bestemt på mig. Der bryder jeg sammen ''rolig smukke, hvad er det der sker'' siger han med en blid stemme, han trækker mig ind til ham, og gør så jeg sider på kanten af sengen ''smukke jeg vil bare vide hvad det er der gør at du ikke tør vise dig'' siger han med en meget blid og rolig stemme ''må jeg'' siger han og tager fat i kanten af min bluse, jeg nikker meget stille. Han hiver op i min bluse, og får hurtigt store øjne ''hvorfor har du gjort det'' jeg svare ikke, jeg kikker bare på ham, han ser trist på mig ''du har næsten lige gjort det'' siger han lavt. Jeg begynder at græde. Han trækker mig indtil sig ''undskyld'' visker jeg næsten ''hvorfor gjorde du det'' spøger han. Jeg tager min mobil og går på instagram hvor jeg viser ham beskeden. Han kikker længe på den ''er det der for'' spøger han ''ja... jeg har længe fået hate, men har ikke sagt det, så i dag mens i var væk fik jeg denne besked, og ja så endte det sådan her'' siger jeg meget lavt ''det er ikke sandt det personen skriver, du er smuk, og Martinus er venner med dig, fordi at du er et fantastisk menneske, og jeg er kærester med dig, fordi at du er fantastisk, og jeg elsker dig'' han trækker mig med ned og ligge i sengen, jeg ligger mig tæt ind til ham. Jeg græder. Jeg ligger bare og græder, han nusser mig på ryggen og prøver at få mig til at falde til ro. Jeg falder i søvn.

Marcus synsvinkel
Her ligger jeg med Bella, hun er lige faldt i søvn, jeg forstår ikke hvordan en fan kunde finde på at skrive det der. Det gør ondt at vide at hun har det så dårligt lige nu. Og at hun har skåret i sig selv, det kan jeg bare slet ikke klare.

Vi har ligget i 30 minutter, hun ligger stadig og sover, døren til værelset bliver åbnet ''kommer i ned og spiser'' det er far ''jeg kommer ned om lidt, jeg tror Bella har brug for at sove'' svare jeg. For forsvinder ud af døren. Jeg rejser mig stille, får lagt en dyne om Bella og så ligger Jeg en seddel til hvis hun vågner, sådan så hun ved hvor vi er henne.

Vi har lige spist, jeg har ikke fortalt fra og Tinus hvad der er sket, men jeg har tænkt meget over hvad der er sket, og vil snakke med Bella om at bi nok skal sige det til far, for vi skal være længe på tur og det går ikke hvis hun skære i sig selv, og jeg ved ikke hvordan jeg selv skal snakke med Bella om det.
Jeg får ind på værelset, hun ligger stadig og sover, så jeg gør mig klar til at gå i seng og ligger mig hen til hende. Og så falder jeg i søvn.



Skriv gerne hvad i syntes om historien og hvad i tror der sker i næste kapitel

Normal eller Kendt?Where stories live. Discover now