Fredag:
Imens alle deres fans er i skole går vi rundt i på Strøget, vi kikker i en masse butikker, men jeg køber ikke noget da jeg lige som ingen penge har. Jeg ser en virkelig smuk men enkel kjole.''Marcus, se lige den kjole'' jeg peger på kjolen ''den tror jeg ville være smuk til dig'' siger han og smiler ''ahha ja, men har ingen penge så det kan være lige meget'' siger jeg og prøver at hive Marcus vider. ''Ej kom nu Marcus lad os nu gå videre'' siger jeg og hiver lidt i ham ''nej smukke, prøv den kjole'' ''hvorfor skulle jeg'' spørger jeg og vil endeligt bare gerne videre ''fordi jeg siger det'' griner han. Vi går ind i butikken og jeg får prøvet kjolen. Da jeg kommer ud fra prøve rummet og skal til at hinge den på plads tager Marcus den og går op til kassen, hvad har han gang i, jeg skal ikke have den, jeg har jo ingen penge. Jeg går hen til ham ''øhh hvad laver du'' spørger jeg, han kikker på mig og smiler uden at svare, jamen tak Marcus... Han betaler for den, tager fat i min hånd, vi går videre ud på Strøget og finder Martinus, vi tager til bage til hotellet da klokken er ved at være 14, og de fleste fans har nok snart fri.
Da vi kommer han på hotellet trækker Marcus mig med ind på værelset ''kom vi ser en film'' siger han, vi sætter os i sengen og finder lidt slik som Martinus og deres far købte tidligere ''undskyld jeg spørger men vad er det din far hedder'' det er lidt mærkeligt at jeg ikke ved vad hans far hedder syntes jeg ''han hedder Kjell-Erik'' svare han ''okay'' svare jeg bare. Marcus finder en film, han sætter en gyser på. Jeg hader gyser film.. ''ej Marcus ikke en gyser'' han giner ''jo'' siger han og sætter filmen i gang. Det meste af filmen liger jeg op af hans bryst med lukkede øjne mens han nuser mig i håret. ''Kan vi slukker filmen nu'' spørger jeg og kikker på ham ''er du meget bange?'' Spørger han og kysser mig i håret, jeg nikker bare som svar og Marcus slukker filmen. Vi ligger bare og snakker lidt, da det banker på døren ''kom ind'' siger Marcus og hans far kommer ind ''ville bare sige godnat, Tinus er gået i seng og jeg går i seng nu'' siger han, ''okay'' svare Marcus og hans far går ud. ''Øhhh det kan godt være at jeg spørger dumt, men hvem er Tinus?'' Spørger jeg mens jeg rejser mig fra sengen, men Marcus tager fat i mit håndled og hiver mig tilbage ''Tinus?? Ja det er Martinus, vi kalder ham bare Tinus og mig for Mac'' griner han ''nåår okay'' siger jeg og prøver at rejse mig fra sengen igen, men igen trækker han mig tilbage ''ej stop nu Marcus'' griner jeg. Han begynder at kilde mig' ''ST..OP..MA...R..CU...S'' griner jeg, men han stopper ikke.
Efter lidt stopper han og kysser mig, på munden. Wow nogle bløde læber.Marcus synsvinkel
Jeg kysser hende blidt midt på munden. Wow det er en dejlig følelser. Jeg trækker mig og ser på hende, hun smiler. Hun er så smuk, og hendes smil er så smukt. ''Skal vi til at gå i seng'' siger hun og kikker på mig med et spørgeren blik ''ja lad os det'' hun går ud, da hun kommer tilbage ser jeg at hun har sine Calvin Klein shorts på og Calvin Klein top
Jeg tager min T-shirt af og ligger den på en stol der står på værelset, hun tager den og tager den på.Bellas synsvinkel
Han tager sin T-shirt af, wow en flot mave han har. Han ligger hans T-shirt på en stol og jeg skynder mig at tage den, og tage den på, den dufter godt af ham. Jeg ligger mig i sengen ved siden af ham og jeg falder i søvn på samme måde som i går.
YOU ARE READING
Normal eller Kendt?
RomanceBella er med sine 2 veninder i Tivoli da hun pludselig ser en dreng, drengen bliver truget vider. Hun når ikke at finde ud af hvem han er. Man hun tænker meget på ham de efterfølgende dage. Mund hun ser ham igen??