I dag har vi prøve. Matematik prøve. Jeg ved ikke hvad jeg skal syntes om det. Det er kedeligt, men jeg er nu rat god til matematik. Jeg sætter mig ned på min plads. Marcus sætter sig på sin plads, ved siden af mig. Vi får udleveret vores prøve og alle sidder og koncentrer sig. Læren går og her sidder vi og laver prøve. Der er nogle der begynder at viske. Jeg mærker en prikke mig på skulderen. Jeg drager hovedet mod Marcus ''smukke pliz hjælp'' siger han og kikker bedende på mig ''med hvad'' spørger jeg ''med at regne brøker, du ved at jeg ikke er god til matematik'' siger han, jeg forklare ham hvad han skal gøre og han forsætter med sin prøve
''Så har i fri'' siger vores vikar, alle rejser sig og pakker deres norsk hæfter sammen, alle er hurtigt ude af klasse, eller alle undtagen mig. Jeg står og pakker mine ting, da der bliver lagt to hænde på min hofte og et kys bliver plantet i min nakke. ''Skal du med hjem'' visker han i mit øre ''ja tak'' mumler jeg. Jeg tager min taske og så tager jeg og fletter mine finger sammen med Marcus'es.
Han låser op og vi går ind''Hej'' røber Marcus da vi træder ind af døren. Der kommer intet svar, så jeg regner med at vi er alene hjemme. Vi stiller vores sko og tasker i gangen. Marcus tager fat om mine hofter. Han begynder at kysse mig ned af halsen. Jeg kan ikke helt modstå det. Jeg ved hvad han har gange i. Og han ved hvad han gør. Jeg ved bare ikke om jeg har lyst til det her lige nu? Eller jo det ved jeg. Jeg hat lyst, men på en anden måde har jeg ikke lyst? ''Stop, Gunnarsen'' mumler jeg. Han stopper og kikker på mig, jeg kikker ned i jorden for at undgå hans blik ''det der var ikke fair Bella'' siger han meget utilfreds. Jeg vender mig bare om og går mod hans værelse. Da jeg åbner døren ind til hans værelse kikker jeg bare rundt. Wow har roder. Marcus kommer op, han går lige forbi mig og ind på hans værelse. Han ligget sig hen i sin seng. Jeg går ind på hans værelse og så begynder jeg at ryde op ''øhhhh smukke? Hvad laver du??'' Griner han ''ja hvad liner det?'' Siger jeg ''rydder op?'' Spørger han ''nej slet ikke'' siger jeg sarkastisk. Altså hvordan kan han leve i det her rod??
Efter ca. 1 time har jeg ryddet hans værelse op, tørret støv af, støvsuget gulv og lagt en bunke tøj sammen, som han ikke orkede ligge sammen ''du skal lære at lade vær med at ryde så meget'' siger jeg mens jeg ligger mig træt ned i sengen. Han griner bare lidt. Han sætter sig ved sin computer og begynder at spille fortnite. Kan drenge ikke tage sig til andet end at spille fortnite, hvad er overhoved det sjove?? Jeg ligger bare og ser lidt youtube og rediger nogle billeder
''Der er fest på fredag hjemme hos en af drengen fra fodbold, vil du med smukke'' spørger han og kikker ned i sin mobil ''ja det vil jeg gerne'' siger jeg, kysser ham på kinden og rejser mig fra sengen ''så skriver jeg det til ham'' svare han og begynder at skrive. Jeg åbner døren ''hvad skal du??'' Spørger han ''bare lige hente noget'' svare jeg og går ud og lukker sørene. Jeg tager mine sko på og går bed mod pizzaria'et hvor jeg bestiller en familie pizza til os. Mens pizzaen bliver lavet går jeg i coop og køber noget slik, for jeg har virkelig lyst til slik.
''Er det dig smukke'' råber Marcus oppe fra han værelse ''ja'' råber jeg tilbage. Jeg går ud i køkkenet, finder to tallerkner, to glas og en kande med vand. Jeg sætter det helle ind på spise bordet ''kommer du ned, der er mad'' røber jeg og sætter mig ved boret. Jeg ved ikke om jeg har sagt det, men Marcus forældre og Emma er vist hos deres mormor og morfar har de næste dage og martinus er lige nu hos en ven.
Marcus kommer ned af trappen og skynder sig hurtigt ind til bordet og tage noget pizza
YOU ARE READING
Normal eller Kendt?
RomanceBella er med sine 2 veninder i Tivoli da hun pludselig ser en dreng, drengen bliver truget vider. Hun når ikke at finde ud af hvem han er. Man hun tænker meget på ham de efterfølgende dage. Mund hun ser ham igen??