Det er nu 29 november. Det vil sige at det snart er 1 december, jeg elsker virkelig jul. Men lige nu kan jeg ikke lide mit liv. Drenge er ikke hjemme lige nu og de har ikke været hjemme i 2 uger. De kom hjem fra LA, så var de hjemme i 3 uger og så tog de af sted igen. Den første uge, der var de på ferie. Og i den her uge der er de til interviews. Jeg syntes helle tiden at de skal til interviews. De her interviews handler om deres nye sang der kommer ud fredag som er i morgen.
Jeg er begyndt at spise mindre og mindre. Jeg har sjældent lyst til mad. Jeg er også blevet meget tyk. Eller det syntes jeg, mine veninder siger at jeg ikke er blevet tykkere. Det med at jeg sjældent har lyst til mad, ja det tror jeg godt jeg ved hvad ender ud i, men det vil jeg lade ligge lige nu. Jeg er stoppet med at cutte, så der er jo mega godt.
Mor, hun har fået en kæreste, han hedder Søren, han har en datter på 10 og en søn på 17, de hedder Sara og Simon. Sara er som en lille søster for mig og Simon er som en storebror. Nu når vi snakker om søskende er det længe siden jeg har snakket med mine søskende. Jeg ved Mille har fået en kæreste og er flyttet til København, Mikkel er flyttet sammen ned sin kæreste, de er flyttet til Solrød. Far han har vist også fundet en kæreste, det Er hvad jeg ved. Nå men tilbage til min mors nye kæreste og hans børn. Mor og Søren har været kærester i 3 uger. Simon og jeg har et bror søster forhold, lige som vis vi var rigtige søskende, vi fjoller, slås for sjov, skændes og hjælper hinanden. Det er Simon der har fået mig fuldstændig til at stoppe med at cutte. Han ved ikke at jeg ikke spiser særlig meget, altså jo han ved at jeg spiser mindre og mindre til aftensmad, men han tror så også at jeg spiser en masse når jeg kommer hjem fra skole. Marcus, ja han har jo ikke været så meget hjemme, så han har ingen anelse om hvor lidt jeg spiser, men han har nævnt nogle gange når vi har facetime'et at det liner jeg har tabt mig, hver gang taler jeg uden om.
Jeg ved ikke om jeg fik sagt det men Mac og Tinus kommer hjem i aften, jeg har virkelig savnet dem og glæder mig til at se dem.Marcus synsvinkel
I dag har jeg ikke snakket med Bella, men jeg har snakket med hendes nye papbror, jeg kende ham ikke før Bellas mor og Simons far blev kærester, men Simon virker som en god bror for Bella, han har fået hende til at stoppe med at cutte så det er perfekt. Mens jeg har været væk har jeg jo snakket med Bella, vi har facetime'et et par gange og hun ser tynd ud, hun liner en der ikke spiser nok, jeg kan også se på hende at hun ikke har det godt, der er noget der går hende på. Når jeg nævner hun ser tynd ud taler hun uden om, når jeg spørger om hun har det godt, så siger hun at hun har det godt. Simon siger st hun næsten ikke spiser og at hun har tabt sig meget. Han siger også at hun ligger ofte om aftenen og græder. Han er også nogle gange vågnet om morgen og så har Bella liget ved siden af ham og sovet. Ærligt jeg tror det er mig hun græder over, jeg tror at når jeg rejser så meget som jeg gør nogle gange, så mangler hun en at kunde føle sig tryg ved, for jeg ved at når jeg er hjemme græder hun ikke, når jeg er der spiser hun masser, men så snart jeg tager af sted så græder hun og spiser ikke.Det var meningen at vi først skulle komme hjem i aften, men vi har ikke interviews i dag, så jeg fik overtalt far til at vi kunde tage et tidligt fly hjem, vi tog til lufthavnen tidligt i morges, nu har klokke 7 og vi er i Trofors om 1 time.
Jeg tror jeg sover den 1 time, for jeg bliver vækket af Tinus, vi holder foran Bellas hus, jeg stiger ud og går op mod deres dør, jeg bakker forsigtigt på, det er hendes mor der åbner ''hej Marcus'' siger hun og træder til side så jeg kan komme ind ''hej'' svare jeg ''Bella sover stadig, men du kam bare gå op til hende'' siger hun, lukker døren og går ind i stuen. Jeg tager mine sko af og går op mod Bellas værelse, jeg åbner stille døren, der ligger hun helt fredfyldt og sover. Hun er godt nok blevet tynd. Hun liner en der har grædt i nat, hendes pude er også lidt våd. Jeg tager min trøje af og ligger mig i sengen ved siden af hende, jeg ligger min arm om hende og trækker hende ind til mig, så kysser jeg hende i håret og visker ''jeg har savnet dig'' jeg ved godt at hun ikke høre det, men havde bare brug for at sige det.
Har fødselsdag i dag❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Normal eller Kendt?
RomanceBella er med sine 2 veninder i Tivoli da hun pludselig ser en dreng, drengen bliver truget vider. Hun når ikke at finde ud af hvem han er. Man hun tænker meget på ham de efterfølgende dage. Mund hun ser ham igen??