Hjem

69 2 0
                                    

Det er 1 uge siden at det var Meningen at Marcus skulle tage til USA, jeg har snakket med Kjell-Erik, og han siger at når vi er kommet hjem, så er vi hjemme i to dage og så tager drengene afsted til USA i 1 uge og så komme de hjem, vi færdigøre skolen og så er de hjemme i 1 uges tid eller sådan efter af vi er færdig med skolen, og så tager de så til USA igen hvor de laver deres sangene færdige. Marcus ved bare ikke endu at de tager til USA men det finder han ud af når vi er hjemme, hvilket vi snart er da vi sider i flyet hjem. 

Vi er landet i Trondheim lufthavn og har fået hvores bagage, vi er på vej ud af lufthaven og ud til Kjell-Erik. der er et par fans, jeg vil gætte på at der er 15 eller sådan noget, det er vireklig ikke mange. Marcus får taget billeder med dem alle og der er også et par stykker der vil have billede med mig, så det får de.

Vi sider i bilen, Marcus sider op af mig og sover, jeg sider og snapper lidt med nogle veninder. 

jeg tager et billed af Marcus som ligger og sover, jeg liger det på min MS og på min insta story. så tager jeg Marcus' mobil og går ind på insat hvor jeg tager et billed igen af ham der liger og sover op af mig, og så skriver jeg ''trat efter en lang flyvetur'' og så ligger jeg den op. Der efter kikker jeg lidt på de billeder som han har af ham og Martinus på sin mobil. Jeg rediger nogle af dem og sender dem til mig selv og der efter sender jeg det jeg syntes er bedst til Tinus og skriver 'må jeg lige det op' kort efter svare han 'ja ja, det gør du bare' jeg svare 'altså på jeres profil' igen svare han hurtigt 'gør du bare'

Jeg loger ind på Marcus' mobil igen og finder billedet og liger det på insta med teksten 'nogle der håber på ny musik snart?? next stop USA'

~~~~

Endelig hjemme, eller hjemme kan  man ikke helt sige, vi er lige kørt ind i familien Gunnarsens indkørsel ''så vi hjemme'' visker jeg, mens jeg nusser Marcus på armen. Han åbner stille sine øjne og bliker et par gange ''hvad'' siger han forviret med en hæs stemme ''vi er hjemme'' han sætter sig ondeligt op og vi går du af bilen.

Vi står foran bilen, jeg står med mine ting og marcus står med hans ''jeg skal hjem nu..'' siger jeg stille ''men vi ses jo i morgen'' smiler han ''ja vi gør'' svare jeg og kysser ham hurtigt, og så går vi hver sin vej, Marcus ind i hans hus og mig hjem.

~~~~

Jeg træder ind i huset, jeg sætter mine ting, tager sko af, jakke af og så går jeg ind i stuen, de sidder der alle sammen, altså mor 'far' (Søren)  Simon og Sara, jeg går hen til dem og giver dem alle et kram. Jeg sætter mig ved siden af Sara. ''hvordan var det i Danmark'' spørger mor, jeg kikker på hende og smiler ''det var fint nok, bedre end forventet, men jeg kunde ikke bo hos far de sidste par dage, ikke på grund af ham, men der var nogle af Marcus' fans der havde fundet ud af hvor han var, så vi tog på hotel, der kunne vi være en dag i fred før der kom fans..'' siger jeg med en let og ireteret stemme over at vi ikke bare kunne være i fred ''det er da ikke godt at i ikke kunne være i fred'' siger mor, jeg kikker bare på hende ''hvordan var det så i Oslo'' spørger Simon, han tror sikkert at jeg har oplevet et eller andet vildt og spænden ''fint nok, altså der var ikke så mange fans. Men pludsleig skulle han til USA, jeg blev sådan lidt sur på ham, vi snakkede det igennem og det ende med at han blev i Oslo med mig'' siger jeg som om at det var ingen ting ''godt at i løste det'' siger mor '' ja'' svare jeg og rejser mig ''jeg går op'' siger jeg og tager mine ting.

Jeg åbner døren til mit værelse, jeg træder ind og sætter mine ting, jeg går hen til min seng og smide mig i den. Jeg finder min computer og går ind på Netflix.


Marcus synsvinkel 

Jeg åbner stille døren til Bellas værelse, jeg kikker hen mod hendes seng, hun ligger stille og sover. Jeg smiler ved syntes af hende. Jeg går mod hendes seng, og sætter mig på kanten, jeg kysser hende på kinden og hun åbner stille sine øjne, hun ser på mig og hurtigt smiler hun. ''savnede du mig så meget'' spørger hun og kikker på mig, jeg nikker ivrit ''ja og så var Tinus bare træls'' griner jeg


Bella Synsvinkel

Vi har bare liget i stilhed, ikke en akavet stilhed, en dejlig stilhed. ''der er mad'' bliver der råbt nede fra køkenet, vi rejser os og går  begge ned i køkkenet ''øhh hej Marcus'' siger min mor mens hun sætter noget mad på boret ''hej Charlotte'' hilser Marcus pæn ''Simon tage lige en ekstar talerken og bestik med'' siger mor, men inden Simon når det siger Marcus ''nej det behøver han ikke, jeg kan godt hente det selv'' min mor smiler til ham og der efter til mig, Marcus går ud i køkentet og jeg følger efter, han tager en terlerken og noget bestik og jeg finder et glas til ham. Vi går ind til min familie og sætter os. 

Efter maden vælger Marcus at tage hjem og jeg går op på mit værelse og ser mere Netflix indtil jeg går i seng.


Normal eller Kendt?Where stories live. Discover now