Marcus er forelsket!

314 7 2
                                    

I går var jeg i lufthavnen og der fik jeg Marcus snap, og ja så har vi skrev sammen siden han kom hjem. Han er så sød. Altså virkelig det ville være fedt at møde ham igen. Min telefon vibrer og jeg går hen og tjekker hvad det er, det er en snap fra Marcus, jeg skynder mig og tjekker hvad han skriver, det er et billed af ham hvor der står ''JEG SKAL TIL DANMARK SNART!!!'' Jeg griner lidt over at han skriver det med stort, men så tager jeg et selfi og skriver ''JAAAA, hvornår er det, vi skal så meget mødes'' og så sender jeg den. Der går lidt før han svare ''2 uger'' wow der er ikke lang tid til at han så kommer ''hvor skal du hen i Danmark??'' Skriver jeg i chatten.
M: Marcus
B: Bella

M: KBH igen??
B: yes❤
M: kommer du så og siger hej??🙏❤
B: ja self hvor længe skal i være i DK?
M: fredag til søndag
B: okay, men vi skrives sener, skal lave lektier, og så spise
M: ja ses😊

Gad godt vide hvad han skulle i Danmark, men jeg vil bare heller ikke spørge ham om det for jeg behøves jo ikke blande mig i hans privat liv.

Marcus synsvinkel
Jeg glæder mig sådan til at komme til Danmark igen og til at se Bella. Men der er noget jeg tænker meget på og det er om hun ved at jeg er kendt, eller om hun bare tror at jeg er en normal 16 årig dreng. Håber lidt at hun ikke ved at jeg er Marcus fra Marcus og Martinus, for det er ikke sådan jeg vil have hende til at se mig, jeg vil have hende til at se Marcus som jeg er. Men jeg tror jeg fortæller hende at jeg er kendt sanger når det er at jeg skal se hende i Danmark.
Jeg er moske bare lidt bange for at hun bliver sur over at jeg ikke har sagt til hende at jeg er kendt hvis hun ikke ved at jeg er kendt?
''Der er mad'' råber min mor nede fra køkkenet, jeg skynder mig at løbe der ned og sætter mig ved bordet, da alle sider ved bordet spiser vi og snakker lidt. Pludselig siger far ''når Marcus hende Bella'' jeg nikker med munden flyt af mad ''hvordan er hun så'' jeg rødmer lidt og for tygget af munden ''hun virker virkelig sød, men vi har kun skrevet i ca. 1 dag, så jeg kender hende jo ikke så godt? Hvorfor'' svare jeg ''det er bare du har virket så glad i dag, tænkte om det kunde have noget med hende at gøre'' spørger far ''Marcus er forelsket'' siger Martinus, jeg slår ham på skulderen og han griner ''haha vor er du morsom'' siger jeg ironisk til Martinus ''Tinus, du skal vist ikke snakke så meget om at Marcus er forelsket, hvad med dig selv'' siger mor, Tinus rødmer. Når jo vi kalder Martinus for Tinus, jeg bliver kaldt Mac. ''Nå Tinus hvem er det'' griner jeg. ''jose'' mumler han. Efter vi har spist går jeg op på mit værelse. Efter ca. 30 min. kommer far ind på mit værelse, jeg ligger min mobil fra mig og kikker på ham. ''Hvad så'' spørger jeg ''jeg tænkte på når i skal spille koncert om lørdagen i Danmark skal Bella så med??'' Han kikker spørgende på mig, jeg smiler stort ''øhh hvis det er muligt, men det skal være en overraskelse for hende, jeg ved stadig ikke om hun ved at jeg er kendt'' jeg kikker ned i jorden ''okay, men hvis det er så spørg hende om hun vil overnatte på hotellet fra fredag til lørdag og fra lørdag til søndag'' siger far, jeg smiler stort ''det vil jeg gøre'' ''godt, spørg hende i dag eller i morgen så vi ved det'' ''okay'' svare jeg og far går ud.
Jeg sender en snap til Bella h or jeg skriver ''vil du gerne sove hos os på hotellet fra fredag til søndag når vi kommer til DK''

Bellas synsvinkel
Jeg får en snap fra Marcus hvor Han spørger og jeg vil sove på det hotel han er på fra fredag til søndag, self vil jeg det, men et lille problem er at jeg ved at min mor siger at jeg selv skal betalt for det, og jeg har luge brugt alle mine penge og for først løn om 1 måned. Jeg sender en snap hvor jeg skriver ''ville meget gerne, men har ikke flere peng, har lige brugt dem alle... så jeg kan ikke betale... men lover at jeg kan besøge dig fredag, lørdag og søndag❤'' han ser den hurtigt, og svare også hurtigt ''intet problem at du ikke har penge, vi betaler'' ej det mener han ikke, hans familie skal ikke betalt for mig ''ej det skal i altså ikke gøre og desuden så skal jeg jo også betale for mad'' igen ser han den hurtigt og svare hurtigt ''det gør intet, vi betaler alt og sådan er det!❤'' jeg svare ''hvad hvis jeg siger nej'' ''så siger jeg at du skal'' svare han ''jeg kan se at jeg bliver nødt til at svare ja'' svare jeg ham ''det har du rat i, så er det en aftale, du kommer fredag og er der til søndag'' ja og der ende samtalen.

Normal eller Kendt?Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ