Marcus synsvinkel
Jeg står ude foran den skole Bella en gang gik på, jeg har snakket med hendes veninde, de siger at hun var taget med dem i skole i dag. Hun har fri om lidt. Det her alle på deres skole. Og jeg ved at der er fans, men jeg skal nok få sneget mig uden om dem.
Bellas synsvinkel
Vi har lige fået fri, jeg var taget med pigerne i skole i dag. Jeg har været i Danmark i 1 uge.
Pigerne og jeg står som de eneste tilbage i klasse, vi står og snakket lidt mens pigerne fejer gulvet. Jeg høre nogle skri, teenageskri og små piger, jeg går hen til vinduet og kikker ude. Marcus er der og en masse piger løber mod ham. Selvfølgelig vil han overreske mig, min failer han. Jeg må tænke hurtigt sådan så han ikke bliver overfaldt af de piger. "ses piger" siger jeg mens jeg løber ud af klasse. Jeg løber ned gennem alle gangene og ned af trepperne, indtil jeg er ved døren ud til skolegården. Jeg åbner døren og løber dirikte mod marcus. Det er svært at komme ind til ham, men jeg får fat i hans hånd, og han får øje på mig, jeg skynder mig at prøve at tikke ham med mig, og da han er fri løber vi indtil pigerne er væk. Vi går stille og roligt, Mac har flettet sine fingre ind i mine. Jeg har tænkt mig at vise ham byen. Byen jeg kommer fra, Køge. Jeg elsker Køge. Jeg stater med at gå ned igennem gå tovet, har er ikke så mange som der plejer.Vi har nu gået rundt i noget af Køge, det er hyggeligt bare at gå og snakke. Men nu er vi på vej hjem til min far.
Vi træder ind af døren og tager vores overtøj af. "hej far jeg er hjemme og jeg har marcus med" råber jeg. Far kommer ud og hilser på Marcus og sp går Mac og jeg op på værelset. Vi ligger bare i sengen og snakker lidt. Marcus ligger og nusser mig i håret og en gang imellem kysser han mig. "ved du godt at jeg elsker dig" siger han pludselig. Jeg fniser og så ligger jeg mig så jeg kan kikke på ham "ja, og jeg elsker også dig" siger jeg og kysser ham.
Vi sider og spiser, min far, Mac og jeg. Marcus og min far sider og snakker lidt om marcus karriere. Jeg følger ikke med, jeg sider bare og kikker end på min mad, og stikker lidt til den mad gaflen "skal du ik spise noget smukke" spørger marcus og smiler til mig "øhhm, nej. Jeg er ikke så sulten" Svre jeg, Mac kikker på mig med et "det mener du ikke sariøst" blik, og ser lidt ud som en der er benge for at jeg nu stopper helt med at spise igen "tak for mad, jeg går lige op på mit værelse og ordner noget" siger jeg og går hen og sætter min tallerken i opvasken. Jeg går stille op på mit værelse og så høre jeg marcus "jeg må heller går op til hende, tak for mad, det smagte godt" jeg kan lige forstille mig at han smiler venligt til min far.
Jeg ved ikke hvad der sker fortiden, men hattene jeg fik da jeg blev kærester med Marcus, den stoppede, men nu får jeg hete beskeder igen og jeg får døds trusler..Har ændret forsiden på historien, hvad syntes i om den nye forside?
DU LIEST GERADE
Normal eller Kendt?
RomantikBella er med sine 2 veninder i Tivoli da hun pludselig ser en dreng, drengen bliver truget vider. Hun når ikke at finde ud af hvem han er. Man hun tænker meget på ham de efterfølgende dage. Mund hun ser ham igen??