Jeg har lige været til min sidste eksamen, jeg fik 6, så jeg er tilfred, jeg er meget glad. Marcus var til sin sidste eksamen i går, han fik, han fik også 6, så det er jo mega godt.
Jeg går hjem og smider mig i min seng, jeg er mega træt og har bare brug for at sove. Jeg har sidet oppe det meste af natte om bare øvet på min eksamen, jeg har været så narvøs, men nu er det overstået, jeg er done med skolen og i sften skal vi til fest hos Lasse fra vores klasse.
Tænk at det har har været min sidste skole dag, Min sidste dag på GBU skolen.
Jeg her lige snakket med Astrid mens jeg gjorde mig klar, det var vildt hyggeligt.
Mit tøj blev sådan lidt anderleds end hvad jeg normalt går i, eller jeg har gået i det før, men det var da jeg boede i Danmark, der havde jeg ofte sådan noget på når jeg skulle til fest.
Jeg kikkede mig en ekster gang i spejlet indne jeg skulle gå. Jeg viste ikke helt hvad jeg syntes om det her tøj, altså jo det var pænt, men det er bare så læge siden jeg har haft sådan noget tøj på.
Jeg åbner døren og ser Marcus lidt længer nede af vejen, han går mod mit hus. ''vi ses i morgen'' råber jeg inden jeg lukker døren og går mod Marcus. Han kysser mig hurtigt og fellet sine fingre ind i mine ''glæder du dig'' spørger han, jeg nikker.
Vi er ankommet til Lasses hus, det er meget stort. ''skal jeg tage din jakke'' spørger Marcus da vi er kommet inden for, jeg tager den af og Marcus står bare og kikker på mig ''noget galt'' spørger jeg da han stadig kikker mærkeligt på mig ''du ved godt at der er mange fulde dreng fra vores klasse her ik?'' nu begynder han på det der overbeskyttende fis igen, altså jeg hved jo godt at drengen i klasse drikker sig fulde. ''tag det roligt skat, der sker ikke noget'' svare jeg roligt, han sukker og tager min jakke.
Vi går ind i den store stue, hvor der bliver spilet højt musik. Marcus finder hurtigt en øl til ham og en mokai til mig.
De felste er remelig stive, stort set alle drneg er stive og halvdelan af pigerne, jeg er ikke sådan mega tsiv, men jeg kan da godt mæreke at jeg har drukket. Martinus, han holder vist lidt sin ejen fest, men han er også vol fuld, og han brude nok ikke drikke mere, men aligvel går han over og tager en øl. Så har vi Marcus, jeg ved ikke hvor han er, men han er også fuld, han er sikkert mere fuld en sidst jeg så ham, som er fra ca. 30 min. siden. Så har vi Lukkas, han sidaer og flirter med pigerne, han er ikke volsomt fuld, men har har nu drukkket lidt. Asbjørn, han gik udenfor for lidt siden, han skulle sikkert brække sig, for han har drukket alt, alt, alt for megt. Alex han stå hende i et hjørne og snaver med Mie. Så har vi Sisel, han står og ser dur ud ogver at Alex og Mie snaver, men hun er jo også altid sur når dte handeler om de to.
det tror jeg var et ret godt ovareblik over feste, altså der er jo flere personer, men de fleste danser, snakker, snaver eller drikker mere selvom de måske brude stoppe.
Jeg ser Marcus side med Anika, de ser begge meget fulde ud, Eller Aniaka mere end Marcus. Det gør mig jaluox at se med sammen... Martinus han står og drikker.
Efter jeg har stået og kikket lidt på Marcus og Anika lidt og Anika flere gange har prøvet at kysser Marcus og at de var tæt på at kysse, går jeg hen og tager fat i Martinus ''så har du vist drukket nok'' halv råber jeg for at overdøve musik, jeg ryster på hovedet og tager en til tår af sin øl, jeg tager den ud af hans hånd, sætter den på bordet, trækker ham med ud igange, men inden vi når til gangen kikker jeg på Marcus, han kikker på mig, men kikker hurtigt på Anika igen, han siger et eller andet til Anika. Jeg finder hurtigt Tinus jakke og der efter min ''jeg vil ikke hjem'' siger han som et lille barn der er i en folystelses pak og bare vil blive der ''¨nej, nu skal du hjem og sove'' siger jeg med en meget pædagogisk stemme, han kikker surt på mig mens jeg trækker ham med hjem til ham selv.
Vi når til deres hus, jeg ved heldigvis hvor ders ekster nøgle ligger. Jeg låser døren op, men inden jeg åbner den siger jeg ''nu skal du være stille, dein familie sover'' han nikker og vi træder ind af døren ''jeg er hj'' han når ikke råbe mere før jeg har lagt min hånd over hans mund ''jeg sagde du skulle være stille'' vrasser jeg med en lav stemme og så sukker jeg.
Jeg får Tinus op i hans seng og der efter går jeg ind på Marcus værlse og ligger mig i han sang.
klokken er nu 02:07 jeg har vent på ham i omkring 1 time, jeg har skrevet masser af beskeder til ham, han havde ikke set dem.
næste dag
Marcus var satdig ikke kommet hjem, Tinus havde tømmermænd og det havde jeg også. Gerd-Anne vade flere gange været inde og kikke til mig, det er så sødt af hende at jeg må være her.
Igen åbner døren til Marcus værelse. Ej det lød ondt, det var ikke mening, jeg kan godt lide at Gerd-Anne kommer ind, men denne gang kom hun ind med et nervøst ansigt ''har du hørt fra Marcus, han svare ikke når der er nogle af os der ringer eller skirver til ham'' siger hun meget bekymret, jeg ryster stille på hovedet. Nu er jeg også bekymret.
klokken var 12, og døren åbner, denne gang er det ikke Gerd-Anne der træder ind, det er Marcus, jeg kikker lidt trist på ham ''hvor har du været'' sprøger jeg med en stemme som lyder som en der egentligt er ligeglad ''undskyld, jeg sov hos Anika'' siger han stille ''det burde jeg havde regnet ud'' siger jeg flabet. ''bella der er jo ikke sket noget, men Anika var lidt for fuld, så jeg fulde hende hjem'' jeg afbryder ham inden han når at sig emere ''og så sov du hos hende istedet for at komme hjem, og istedet for at sove med din kæreste. og så valgte du heller ikke at svare på hendes beskeder eller når hun ringer'' siger jeg surt ''bella hør nu her, der er intet mellem mig og Anika, jeg ved godt at jeg burde hade ringet eller skrevt'' jeg kikker bare på ham.....
YOU ARE READING
Normal eller Kendt?
RomanceBella er med sine 2 veninder i Tivoli da hun pludselig ser en dreng, drengen bliver truget vider. Hun når ikke at finde ud af hvem han er. Man hun tænker meget på ham de efterfølgende dage. Mund hun ser ham igen??