Dropper At Være Sanger

136 1 0
                                    

Vigtigt besked i bundne


Det banker stille på døren til mit værelse ''kom ind'' siger jeg og kikker på døren der åben, det er Marcus, han ser ikke så glad ud? Han sætter sig på sengekanten "jeg kan ikke mere" siger han mens han kikker ned på sine hænder. Det gør mig bekymret, vil han slå op, og det slut mellem marcus og jeg? Jeg troede ellers det helle gik så godt "hvad kan du ikke mere" siger jeg nervøst "at være kendt, det er for meget" siger han og sukker "hvordan for meget?" spøger jeg og sætter mig også på kanten af sengen og tager og ligger mig ind til ham, jeg fornemmer et lille smil på hans læbe, men det falmer Hurtigt igen.... "der er fans Helle tide, jeg kan ikke have privatliv, jeg kan ikke have min kæreste i fred uden Helle verden skal blande sige i vores forhold, jeg kan ikke tage til mosjøen uden at der er fans, jeg skal huske at opdatere på vores medier, jeg skal passe på ikke at ødelægge min stemme, jeg kan ikke tage til koncert uden der skal nogle med som kan passe på mig, jeg kan intet. Jeg kan ikke være mig! " siger han frustreret. Jeg kikker på ham, jeg ved ikke hvad jeg skal sige, jeg forstår ham jo godt, og han har, bare ikke noget sådan rigtigt privatliv, ikke engang at have en kæreste kan han have i fred. "hvad er det du vil sige med det?" spøger jeg og kremner ham "jeg vil ikke være sanger mere, jeg vil ikke være kendt" svare han, wow, det var en stor mundfuld, han skal da ikke stoppe, han har sagt flere gange til mig at han elsker det han laver "øhhh, jeg forstår dig jo godt, men du elsker jo det du laver?" han nikker "du plejer ikke at have noget i mod pressen og fans, jeg tror bare at du har brug for af holde en pause indtil efter sommerferien, og så se på det der, du skal ikke bare droppe musikken, du elsker det, og du skal blive ved med det du elsker" siger jeg, han smiler til mig, og kremmer mig tæt ind til ham, og så kysser han mig i håret "jeg elsker dig" mumler han. Han trækker sig lidt væk fra mig og kikker mig i øjnene "jeg holder en pause" siger han og smiler, jeg smiler tilbage, så rejser han sig "tak for at du altid er der for mig" jeg smiler stort til ham "vil altid være der" svare jeg "jeg kommer igen sener, men nu skal jeg snakke med far og Tinus" siger han, jeg nikker og smiler til ham og så går han.

Marcus synsvinkel
Det hjalp at snakke med Bella, og hun har jo ret, tror bare at det pludselig blev for meget... Men jeg vil jo i sidste ende fortryde hvis jeg dropper at være sanger.

Jeg træder ind af døren og går ind i stuen hvor mor og sar sider og ser et eller andet på NRK. "far" siger jeg nervøst "ja, hvad så?" spørger han "kan jeg snakke med dig og Martinus?" spørger jeg, han rejser sig og nikker. Han kalder på Tinus som kommer ned.
Vi sider ved spisebordet og jeg forklare dem det helle, de ser forstående ud. "jeg tænker også at det er godt for jer sy få en pause" siger far.
Vi snakker det helle iganem. Og vi aftener at vi stadig skal bruger vores medier, men bar ikke så meget.

Så tager jeg hjem til Bella, som ligeer og ser SKAM. Så typisk hende. Jeg ligger mig ved siden af hende og ser med. Eller måske ser jeg ikke så meget med, da jeg mere ser Bella og leger med hendes hår.

Bella har set 3 afsnit SKAM, og så faldt hun i søvn, så nu ligger jeg bare og kikker på min mobil. Bella ser så sød ud når hun sover. Min en baggrund er sådan set også et billede af hende der sover, til at starte med da hun så det blev hun lidt sur, men hun syntes alligevel at det var sødt, min anden baggrund er Bella og jeg, der står og kysser, som er fra nytår, Martinus tog det af os.

Hendes mor kalder og siger at der er mad, så jeg kysser forsigtigt Bella på panden og visker der efter "smukke du skal vågen, der er mad" ril at starte med reger hun ikke, jeg prøver at nusse hende på armen, hun vågne lige så stille og sætter sig ...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Hendes mor kalder og siger at der er mad, så jeg kysser forsigtigt Bella på panden og visker der efter "smukke du skal vågen, der er mad" ril at starte med reger hun ikke, jeg prøver at nusse hende på armen, hun vågne lige så stille og sætter sig op i sengen "hvad" siger hun forvirret og kikker rundet "vi skal ned og have med" svare jeg hende, hun rejser sig op og det samme gør jeg, og så går vi ned og spiser, sammen med hendes mor.
Men vi spiser sider vi bare og snakker "Bella der er noget jeg lige skal fortælle dig" både Bella og jeg kikker nyskerigt på hende mor "ja hvad" spørger Bella "her den næste måneds tid, cirka til den 15 april skal du bo i Danmark hos din far" sider hun og sender Bella et svagt smil "Nej" siger Bella bestemt

Bellas synsvinkel
Bo hos far, hvad tror hun, jeg har ikke snakket med far længe, og desuden så begynder vores eksamener i maj, og vi skal lære alle de sidste ting nu her, vi skal begynde at trække hvad vi skal op i og så læse. Men altså jeg får jo faktisk læseferie her den 10 april, men stadig. "du kan ikke bare sige nej" siger mor "men vi skal snart læse til eksmner" mor nikker forstående "men du skal stadig til Danmark" jeg kikker dumt på hende "hvorfor" spørger jeg surt "fordi at jeg skal på ferie med Søren" svare mor, når ja det havde jeg glemt, kan i huske Søren, ja mor og Søren er stadig kærester og de bor  her jo også, men Simon og Sara, er her ikke altid, da de også bor hos deres mor, Søren han arbejder også meget lige som mor. Jeg rajser mig sur og grå op af trappen mens jeg råber  "det helle handler om arbejde eller Søren, aldrig om mig og hvad der er vigtigt for mig" og så smækker jeg døren til mit værelse.

Marcus synsvinkel
Bella blev ret sur og gik, jeg forstår hende jo godt, for hendes mor er ikke så meget hjemme. Og at Bella så skal til Danmark lige op til eksamenerne, det er heller ikke godt. "det må du undskylde marcus, det var ikke meningen at Bella skulle reger sådan" undskylder hendes mor "det gør ikke noget, jeg har set Bella sur før" svare jeg og smiler svagt "tak for mad, det samagte godt" siger jeg og rejser mig, jeg tager Bellas og min tallerken og går hen og sætter dem i omvaskern og så går jeg op til Bella.
Hun ligger og græder.
Jeg går hen til hende og tryster hende. Vi snakker lidt om det og så falder hun i søvn.

Det har været en lang dag. Og ikke den bedste for nogle af os...




Jeg er nu startet i 8 klasse, så jeg kommer måske ikke til at have så meget tid til at skrive, selv om jeg elsker det. Men jeg vil prøve at skrive et kapitel så ofte jeg kan.
Og så vil jeg lige sige at jeg har ikke så mange ideer lige pt. Så i må meget gerne komme med nogle ideer.

Normal eller Kendt?Onde histórias criam vida. Descubra agora