Det er tirsdag... jeg skal rejse til Norge i dag. Vi køre her når klokken er 5:00, lige nu er klokken 4:05 Vi skal køre i 17 timer og 38 minutter, det er virkelig lang tid. Men vi er fremme ca. Klokken 22:38.
I går inden flytte billerne kom lage jeg et sæt tøj frem som jeg skulle have på i dag. Det blev bare til Marcus hættetrøje, den som jeg havde på i lufthavnen, så et par adidas løbebukser da jeg syntes løbebukser er noget af det mest behagelige, min adidas jakke, mine adidas sko og min day taske hvor jeg har de sidste af mine ting iJeg tog ikke makeup på da jeg ikke magtede det i dag.
I torsdags sagde jeg farvel til min klasse. Da jeg ikke skulle i skole fredag fordi at jeg skulle hjælpe min mor med at pakke ting. De andre fik sommerferie i fredags, så vi skulle heller ikke lave så meget fredag, hvis jeg havde været i skole.
Men nu er klokken 5 og vi skal til at køre... jeg går hen og krammer Mikkel i lang tid, der efter krammer jeg Mille i lang tid. Så krammer jeg far og så krammer jeg Mille og Mikkel igen, denne gang bare i et gruppe kram. ''Jeg kommer til at savne jer'' siger jeg og snøfter.
Da vi har sagt farvel går mor og jeg ud i bilen og begynder at køre. Jeg falder hurtigt i søvn.
Jeg vågnede 4 timer sener ved at min mobil vibrere i min lomme på min jakke. Jeg tager den hurtigt op og ser at det er Marcus der ringer. Jeg trykker på den grønne knap og tager mobilen op til øret ''hej prinsesse'' kan jeg høre Marcus sige ''hej med dig'' jeg fniser lidt ''hvor langt er i så fra at være i Trofors??'' Spørger han, jeg kan høre at han glæder sig '' cirka 13 timer og 30 minutter'' jeg bliver helt glad ved tanken om at jeg snart skal se ham igen ''det er så lang tid... hvad skal jeg dog lave indtil du kommer??'' Spørger han og sukker ''altså lige nu tænker jeg at du har time?? Har jeg mon rat i det??'' Jeg fniser igen ''Ja, det har du rat i, men vi har frikvarter om 30 min'' svare han ''jamen hvorfor laver du så ikke matematik, for det er jo det i har?'' ''Hvor ved du fra at jeg har matematik??'' Spørger han og lyder en smule forvirret ''jeg kan efterhånden dit skema i hovedet, vi snapper jo så tit i timerne'' min mor kikker på mig da jeg siger det ''haha ja det har du rat i, men vi har ingen lære, vores lære er syg så vi skulle arbejde selv fordi der ikke var flere vikarer, og så så jeg en mulighed for at ringe til dig'' han grine lidt ''du så dejlig''
Vi snakker i sådan 15 min.
Da vi har lagt på sætter jeg noget musik på. Da klokken er 14:00 køre vi ind forbi en MacDonald og køber noget mad. Det tager cirka 15 min, så nu er vi der nok først ved 23:00 tiden.... da jeg har spist min mad tjekker jeg de sociale medier, sender nogle snaps, snapper lidt med Marcus. Det er virkelig kedeligt bare at side i en bil på vej til Trofors.Nu er klokken 20:00 så der er ikke så lang tid tilbage før jeg er der. Men når jeg kommer er der ingen ting i huset, for vores ting ville først være fremme i morgen? Så mor og jeg skal bare gå ind med de ting vi har i bilen og så har vi to luftmadrasser, vores dyne og vores pude med. Så ja vi skal sove på en luftmadras i nat.... det gider jeg ikke... vil bare sove i min seng. Men jeg får først en seng i morgen, hvor mor og jeg skal ud og kikke på en seng til mig.
Vi er endelig fremme. Jeg har lige sendt en snap til Mac hvor at jeg skriver at vi er fremme nu og hvilket husnummer og hvilken vej jeg bor på. Så han ved det, det kan jo være at han vil besøge mig i morgen??
Vi har sat de ting vi havde i bilen inde, og har puste luftmadrasser op. Og er endeligt bare klar til at sove. Så Godnat her fra
YOU ARE READING
Normal eller Kendt?
RomanceBella er med sine 2 veninder i Tivoli da hun pludselig ser en dreng, drengen bliver truget vider. Hun når ikke at finde ud af hvem han er. Man hun tænker meget på ham de efterfølgende dage. Mund hun ser ham igen??