ignoreret

114 1 0
                                    

(Mini marathon 2/3)

Marcus synsvinkel

Vi sidder i bilen og er på vej hen til der hvor vi skal spille. Bella valgte at tage med. Eller jeg tror mere Tinus overtalte hende. Jeg kan se på hende at hun var grædt længe. Hun har helt hævede og røde øjne. Det gør virkelig ondt at se hende sådan og når jeg så ved at det er på grund af mig.

Bella har ignoreret mig. Det er ikke særlig rat. Men vi skal snart på scenen. Jeg går rundt og leder efter Bella, men hun er ikke nogle steder. Jeg prøver at gå ind til Martinus igen. Jeg banker stille på døren ind til hans omklædning ''ja, hvad er der'' høre jeg Martinus sige ''må jeg komme ind'' spørger jeg lavt ''du kommer bare ind'' jeg træder ind, og kikker rundt, men kan ikke se nogle Bella ''leder du efter noget'' spørger Martinus med et lille grin ''stop med at grine, jeg leder efter Bella, jeg kan ikke finde hende nogle steder'' Martinus stopper hurtigt med at grine ''jeg har ikke set hende siden vi øvede'' siger Martinus. Jeg er bange for at hun kan finde på at gøre noget med sig selv, altså Fx at cutte.... for det gør hun nogle gange hvis hun er meget ked af det. ''Vil du ikke nok hjælpe mig med at finde hende'' spørger jeg, Martinus nikker, og så går vi vær sin vej for at finde hende.
På gangen går far forbi mig ''hvad laver du Marcus, du skal varme din stemme op'' siger han ''far ikke nu'' svare jeg moske lidt hårdt ''jo Marcus nu'' svare han ''nej'' han kikker på mig med et bestemt blik ''hvorfor så ikke det'' siger han ''fordi jeg ikke kan finde Bella, og Martinus ved hel-ler ikke hvor hun er'' min stemme knækker. ''Jeg har heller ikke set hende, jeg troede hun var inde ved dig'' siger far ''nej der var hun så ikke, hun har ikke ville tale med mig  det meste af i dag'' far kikker forvirret på mig ''hvorfor ikke'' ''fordi der da vi var til interview og vi så skulle ned i bilen hvor vi så tog nogle billeder'' jeg stopper og tager en dyb indånding ''der var en fan der kyssede mig'' han kikker overrasket på mig ''og der er så nogle der fik billed af det, nu ligger det på insta og Bella var set det. Hun tror at jeg også kyssede med, men det gjorde jeg ikke, jeg skubbede den fan væk'' far kikker overrasket på mig ''hvorfor siger du det ikke??'' Ej er han dum ''fordi hun jo ikke vil tale med mig, men nu går jeg altså, jeg skal finde Bella'' far nikker og jeg går.
Jeg høre nogle græde ude fra et toilet, jeg går hen til døren og banker stille på ''Bella er det dig'' siger jeg med en rolig stemme. ''Ja Marcus, men bare gå'' siger hun hårdt, men med gråd i stemmen. ''Hør her Bella, nu kommer du ud så jeg kan forklare'' siger jeg bestemt. Hun svare ikke, hun kommer heller ikke ud. ''Hør her Bella, jeg kyssede ikke med den fan'' siger jeg med en rolig stemme, jeg kan høre at hun rejser sig ''jeg kan jo se at du kyssede med en fan på det billed''
''Men Bella, det er et billed, det der skete var at vi tog billeder med nogle fans, og så var der den her fan der kyssede mig, jeg skubbede hende væk'' siger jeg ''som om, det er en god undskyldning'' jeg går. Tænk at hun ikke tror på mig...

Normal eller Kendt?Where stories live. Discover now