Det er 2½ måneder siden at jeg så Marcus, vi har snakket hver dag siden og vi snapper hver gang vi har frikvarter og nogle gange snapper vi i timerne.
Jeg har lige fået fri fra skole og er på vej ned på en lille café i køge. Jeg er sammen med Oliva og Astrid som i nok havde gættet. Pigerne har vist stadig ikke forstået at jeg er kærester med Marcus, du bliver nemlig ved med at sige: er du virkelig kærester med Marcus, altså den Marcus, som i Marcus Gunnarsen. Jeg griner bare hver gang og siger ja. Det er bare mærkeligt at de syntes at det er noget stort. Jeg ser jo ikke Marcus som en kendt person. Men jeg har fundet ud af at Astrid og Olivia har været fan af dem i 1 år.
Vi kommer ned på caféen, jeg bestiller en varm kakao, Astrid køber en kaffe og Olivia køber også en varm kakao.Vi har siddet på caféen i ca. 30 min. da jeg for en besked, jeg kikker hvem der har skrevet og ser at det er min mor
M-mor B-Bella
M- hej skat, kommer du hjem nu, far og jeg skal lige snakke med dig
B- hej mor, ja jeg kommer hjem nu, hvad er det vi skal snakke om??
M-Det får du a vide når du kommer hejm❤''Piger jeg bliver nødt til at få nu, min mor har lige skrevet at jeg skal komme hjem'' siger jeg og begynder at tage min jakke på ''okay smukke, vi ses i morgen'' de begge rejser sig for at give mig et kram, så tager jeg min taske og går ned mod bussen.
Da jeg er kommer hjem sidder mor og far i sofaen. Jeg tager sko og jakke af og går ind til dem.
''Hej??''siger jeg på en meget spørgeren måde ''kom sæt dig ned'' siger min far, jeg gør som han siger, jeg sætter mig ned.
''Bella nu skal du høre her, far og jeg skal skilles'' siger min mor meget stille og roligt ''A VAD SKAL I'' råber jeg ''vi skal skilles, jeg ved godt at det bliver svært for dig skat, men far og jeg har taget en beslutning'' siger mor, jeg fæller en tåre. En tåre bliver til to, så tre og nu græder jeg...
Min mor ligger en arm om mig og trækker mig ind til hende ''skat du fået et valg, det er at flytte med mig til Norge og du så ser far en gang mellem, eller blive boende her hos far og så ser mig en gang imellem'' siger mor ''er det okay at jeg tænker over det?'' Spøger jeg og snøfter en gang ''ja selvfølgelig, men du skal finde ud af det inden fredag, jeg rejser til Norge på tirsdag og der kommer flytte biller mandag'' siger hun. Jeg rejser mig og går op på mit værelse. Endeligt vil jeg gerne med til Norge, det er tætter på Marcus, selv om jeg stadig ikke ved hvor vi skal bo i Norge, så bliver det tætter på Marcus. Men jeg vil jo også bo i Danmark, det er der jeg har mine to bedste veninder og alle de minder vi har sammen. Har har jeg oplevet mange ting. JEG VED VAD JEG VIL jeg vil med til Norge.
Jeg løber ned af trappen og ned til min mor og far for at fortælle at jeg flytter med til Norge.
Så her jeg i morgen, fredag, lørdag og søndag til at pakke mine ting. Jeg går op på mit værelse igen hvor jeg hurtigt skriver til MacB-hej lækre, jeg skal flytte til Norge med min mor.
Ja jeg er begyndt at kalde ham lækre.
M-Hvad, hvor han i Norge😍 men hvorfor skal du flytte🤔
B-ved ikke hvor hen, men det er til Norge😂 spørger lige. Og jeg skal flytte fordi at mine forældre skal skilles og jeg valgte at flytte med min mor❤
M-okay, håber det er tæt på mig, eller ja uanset hvad kommer du jo til at bo tætter på mig😂❤ og det er da trist at de skal skilles, håber du er okayJeg gik ned til min mor igen, for at finde ud af hvor jeg skulle flytte hen i Norge?
''Mor hvor er det vi skal bo i Norge??''' Hun kikker på mig og tænker sig hurtigt om ''det er i en lille by, den hedder vist Trofors'' ''tak skynder jeg mig at sige og løbe oven på.B-Trofors?
M-ej der bor jeg😂❤
B-det mener du ikke vel😍❤
M-jo❤ fuck det bliver fedt, så er vi tæt på hinanden.❤
B-jaaa❤
M-glæder mig til st se dig prinsesse. Men hvornår flytter i?❤
B-vores ting bliver hentet mandag, og vi flyver til Norge tirsdag❤❤Jeg går igang med at pakke de flest småting ned.
Da alle billeder, bøger og småting er pakket ned, går jeg ned med de to store flyttekasser i stuen, hvor der allerede står en masse flyttekasser.
Jeg går igen op på mit værelse, jeg finder en kasse jeg kan have mit makeup i. Jeg får pakket næsten alt mit makeup. Det sidste af mit makeup ligger jeg i min makeup taske og sætte i vindueskarmen. Det makeup der er tilbage er bare det jeg bruger til hverdag.
Nu skal jeg til at skille mit makeup bord ad, det er lidt svært, så jeg får hjælp af Mikkel. Mille kommer også ind og pakker noget af mit meget tøj ned. Hun pakker selvfølgelig ikke det helle ned, da jeg jo skal have noget tøj at have på de næste par dage.
De ting vi lige har pakket ned, går vi ned med i stuen.
Jeg ved ikke om jeg har nævnt det, men Mille og Mikkel skal ikke med til Norge, de bliver boende i Danmark samme med far.
''Dips for Ballas værelse'' råber Mikkel ''nej jeg vil have Bellas værelse'' siger Mille. De diskutere lidt hvem der skal have mit værelse, jeg griner lidt af det, men kommer også til at tænke på at jeg ikke kommer til at se dem så ofte mere, jeg kommer heller ikke til at have de små diskussioner med dem mere, som vi plejer at griner over bag efter. Jeg kommer til at savne alt her i Danmark... men jeg har taget en beslutning, og jeg tror at det er en god beslutning for mig. Mille og Mikkel diskutere stadig over mit værelse, da far kommer ind i stuen ''ingen af jer skal have det værelse, det bliver ved med at være Bellas værelse, så hun har sit værelse når hun er i Danmark'' siger han. Mikkel begynde at grine og det gør jeg også, så begynde Mille også at grine. Jeg gik hen til dem og krammede dem, de krammede med. Det her kommer jeg til at savne.
Jeg gik op på mit værelse, det der var tilbage nu, min seng, min skrivebordsstol, mit tøjstativ og mit tøj skab.... det virker meget tomt.Jeg tændte min MacBok og gik ind på messenger, jeg skrev hurtigt inde på gruppen (en gruppe jeg har med Astrid og Olivia)
B-Bella A-Astrid O-Olivia
B- piger skal snakke med jer, det er vegtit!
de så den med det samme
A-ring!
O-ja ring!
jeg ringede på video opkald inde på messenger. De begge svarede hurtigt
O- hvad sker der så smukke
B-jeg skal flytte
jeg sagde det meget lavet, jeg viskede det næsten, nu kunde jeg rigtigt mærke hvor meget jeg kommer til at savne dem...
A-nej! hvorfor det?...
B- mine forældre skal skilles, så jeg havde valget, blive i Danmark eller tage med min mor til Norge...
der var helt stille, de sad bare og kikkede..
B- undskyld piger... ville bare gerne med min mor, og så kommer jeg tætter på Marcus... jeg ville ikke gøre nogle af jer ked af det, og jeg lover at vi bliver ved med at holde kontakten. og jeg kommer jo også til Danmark nogle gange
O- det er helt okay smukke, det er en god beslutning du har taget, og jeg støtter dig i det her, og det er jeg sikker på at Astrid også gør. og vi vil jo altid kunde snakke som nu. du har taget den rigtige beslutning, selv om det bliver svært at du ikke kommer til at være her hver dag... altså tror også jeg havde gjort det hvis jeg var dig.
Olivia lød helt opmuntrende, det var rat at hun støttede mig, jeg smilte da hun sagde det. Astrid sad bare helt froset og kikkede ud i luften, jeg tror at hun er lidt i chok over det.
B-tak
A- jeg støtter dig også
O- hvornår rejser i??
B-vores ting bliver hentet mandag, og vi tager afsted tirsdag
O-så er der pige aften hos mig fredag!!
vi snakkede videre i omkring 2 timer. da jeg var færdig med at snakke med pigerne ringede Mac, så ham snakkede jeg også lige med i sådan 1 en time. Ville gerne snakke med ham længer, men klokken var 18:30 og jeg skulle ned og spise.
Vi sidder og spiser og det er vildt hyggeligt, mor og far sider bare og snakker praktiske ting nu når mor og jeg snart flytter. Mille, Mikkel og jeg vi sad og grinet, det var virklig sjovt, Mikkel kom med en Masse scorereplikker, som var virklig dårlige, så vi sad og grinte over dem.
da vi var færdig med at grine og kun spise sådan uden vi var ved at blive kvalt fordi at vi grine så meget begyndt Mille at snakke. ''glæder du dig til at komme til Norge?'' spørger hun ''ja vildt meget, men jeg kommer ti at savne jer to'' jeg laver sad face ''vi kommer også til at savne dig'' siger Mikkel og smiler til mig, Mikkel, Mille og jeg har aldrig rigtigt været sådan nogle søskende der skændes vildt meget, vi har diskuteret lidt, men har bare grint af det. vi har altid været meget tætte, så det bliver meget svært ikke at skulle se dem. ''bliver det ikke dejligt at du moske kan se Marcus noget oftere??'' spørger Mille ''haha jo, men vi kommer til at se hinanden stort set hver dag'' svare jeg og rødmer lidt ''ej skal i bo i samme by?'' spørger Mikkel og kikker nysgerrig ''ja, er det ikke fedt'' ''jo mega, det er da meget heldigt at det lige præcis er den by han bor i som i flytter til'' Svare Mille
Da vi har spist går jeg op på værelset, og så går jeg i seng da jeg er død træt.
YOU ARE READING
Normal eller Kendt?
RomanceBella er med sine 2 veninder i Tivoli da hun pludselig ser en dreng, drengen bliver truget vider. Hun når ikke at finde ud af hvem han er. Man hun tænker meget på ham de efterfølgende dage. Mund hun ser ham igen??