i går... i går var en forfærdlig dag... jeg fik den der besked og det endte med at jeg skar i mig selv... ja jeg ved at det var dumt men jeg syntes det hjalp.
Jeg har fået tøj på og været ned og spise med de andre. Nu er jeg i gang med at pakke min lille skuldertaske, jeg skal bare have mobil, powerbank, oplader ledning og solbriller. Da jeg har lagt mine ting i min taske er jeg klar til at gå, nu skal jeg bare vente på drengen, som lige skulle ud og tjekke at deres hår sad godt. Men ja jeg har vist ikke sagt hvad vi skal?? Nå men det vi skal er at drengen skal til interview og de skal være der klokken 8:30 som er om ca. 35 minutter, og det tager 40 minutter at køre der hen, så moske har vi bare en smule travlt. ''Drengen vi har travlt, vi skulle være kørt for 5 minutter siden, i kommer for sent'' siger jeg lidt højt så jeg er sikker på at de høre mig ''ja ja skat, vi skynder os'' svare Marcus med en let og irriteret stemme ''det hjælper ikke at i skynder jer, i skal være klar'' siger jeg ''det er vi skam godt klar over. Men hvis vi har så travlt, kan du så være sød moske at prakke mit fodbod tøj'' spøger han ''ja det skal jeg nok, men hvorfor pakkede du det ikke tidligere, og har Martinus parket sit?'' Spøger jeg ''ja han har, og fordi at jeg ikke tænkte på det'' svare han stadig ude fra badeværelset, hvor de stadig står og kikker sig i spejlet, altså hvor lang tid kan det tage at få sat det hår, det kan da ikke være så svært. Jeg pakker hans tøj ned i en rygsæk, så ligger jeg hans parfume ned i den, og så ligger jeg mit ejet fodbold tøj ned i det, for hvis jeg beslutter mig for at være med og ja jeg har fodbold tøj, jeg købte det her forleden. Jeg sætter hans rygsæk hende ved døren, så finder jeg Martinus rygsæk og sætter også den ved døren. Endelig er drengen klar ''det var også på tide, det er 10 minutter siden vi skulle køre'' siger jeg og tager Marcus rygsæk i mens jeg går ud af døren ''var det dig eller drengen der var længe om det'' griner Kjell-Erik da jeg kommer ud af døren ''det var drengen, og Marcus havde ikke pakket sit fodbold tøj, så det skulle jeg gøre'' siger jeg og sukker, Kjell-Erik griner bare lidt af det. Vi alle 4 går ned mod bilen, og så køre vi mod det sted hvor de skulle interviewes.
Jeg ligger mit hoved på Marcus skulder ''træt mus?'' Spøger han ''mus, den var ny, men ja jeg er træt'' svare jeg og gaber, han kysser mig blidt i håret.
Efter 40 minutter er vi fremme. Drengen skynder sig op til interview da de allerede er 10 minutter forsinket.
Under det meste af interviewet kikker Marcus meget på mig. ''Vi har hørt noget om at der er en af er der har fået en kæreste??'' Spøger hende der interviewer dem.Forst gøre det lidt letter i=intervieweren m=marcus(mac) t=Martinus(Tinus)
T-ja det er sandt
Martinus puffer til marcus
M-ja det er sandt, jeg har fået en kæreste.
Han smiler stort og stolt
I-hvad hedder hun så?
M-hun hedder Bella
I-hvor længe har i været sammen
M- om 1 uge har vi været sammen i 4 måneder
I-hvordan har du det med det Martinus?
T-jeg er glad for at se min bror så glad helle tiden. Efter Bella og Marcus blev kærester han han været glad stort set hver dag, hvis han har været trist dr det fordi at han savner Bella.
I-det lyder da dejligt at han er så glad, men føler du at du har mistet din bror lidt, altså sådan at i ikke er så meget sammen mere?
T-altså selvfølgelig bruger vi ikke lige så meget tid som vi gjorde dør, da han bruger meget tid sammen med Bella, men jeg føler ikke at jeg har mistet ham, for vi bruger også meget tid sammen. Jeg syntes at han er god til både at bruge tid med Bella og jeg. Så nej jeg føler ikke at jeg har mistet min bror til Bella.
I-hvad med dig Marcus
M-jeg er nogle gange bange for at Martinus føler sig glemt, men jeg er sikker på at han vil sige det til mig, hvis det er sådan at han føler dig glemt.
I-må vi se din kæreste Marcus? jeg har nemlig hørt noget om at hun er med jer?
Marcus rejser dog og går hen mod mig. ''Har du lyst til at være med i interviewet'' spøger han stille ''jeg ved ikke helt'' jeg kikker ned på mine hænder. Han tager stille mine hænder i hans ''det er helt okay hvis du ikke har lyst'' jeg kikker op på ham og han smiller. Jeg rejser mig ''jeg vil gerne'' siger jeg og vi går hen i sofaen til de andre igen. Jeg sider oven på Marcus
(B=Bella)I-hej Bella
B-hej
I-hvordan er det at have en kendt kæreste
B-jeg ser ikke Marcus som kendt, for jeg kender jo Marcus privat, så jeg tænker ikke så meget over det. Men selvfølgelig er det lidt svært det med at han rejser og at der kan gå lang tid mellem vi ser hinanden
I-ja det må jo være hårdt når han skal spille koncerter langt væk?
B-det er det bestemt, man jeg støtter ham jo i det og er glad for at han elsker at syng og rejse rundt. Og så er jeg jo også nogle gange med.
I-det må være rat at du kan komme med ham nogle gange?
B-ja det er det
I-hvordan har dig og Martinus det sammen??
B-vi har det godt sammen, Martinus er min bedste ven.
T-og Bella er min bedste veninde
Han smiler til mig. Marcus nusser stille min armInterviewet er nu slut og vi er på vej hen til en indendørs hal hvor vi han spille noget fodbold.
Vi får alle hurtigt skiftet så vi kan komme i gang med at spille fodbold. Det er virkelig hyggeligt. Jeg er på hold med Martinus og Robin.
Marcus er på hold med Kjell-Erik og CarlJeg skal lige til at skyde til boldenså jeg kan score, da der er en der tager om mine hofter og løfter mig op. Marcus. Selvfølgelig er det Marcus... ''hvad har du gang i'' spøger jeg lidt fornærmet ''du skal da ikke score'' griner han ''nå så det skal jeg ikke'' spøger jeg og prøver at spille fornærmet, han har stadig løftet mig sø jeg ikke kan nå bolden ''nej det skal du nemlig ikke'' griner han igen 'jo jeg skal. Sæt mig ned'' siger jeg lidt surt. Men selvfølgelig sætter han mig ikke ned ''Marcus, slip mig nu, jeg vil skyde til den bold'' siger jeg lidt fornærmet over at han ikke sætter mig ned ''nej'' siger han ''søde, søde Marcus, vil du være den sødeste kæreste og sætte mig ned, jeg vil meget gerne skyde til den bold nu'' siger jeg med en sukker sød stemme. Han sparker stille bolden væk og sætter mig ned ''hvor er du dum'' siger jeg meget fornærmet og stå med krydset arme ''hvor er du sød når du er sur'' sig han og kysser mig på panden. Jeg vender mig om, og gæt en gang Martinus filmer ''Tinus har du filmet det helle'' han smiler bare og ligger sin mobil hen til hans jakke igen.
Efter vi har spillet i alt i 3 timer vælger vi at få skiftet.
Vi kommer tilbage på hotellet og jeg tager mig et langt og dejligt bad, efter mig går Marcus i bad, og så går Martinus i bad. Vi går ned i restauranten og så får vi noget mad. Vi er bare på hotellet resten af dagen, da vi ikke magtede så meget og drengen ville slappe af, da de skal spille koncert i morgen
YOU ARE READING
Normal eller Kendt?
RomanceBella er med sine 2 veninder i Tivoli da hun pludselig ser en dreng, drengen bliver truget vider. Hun når ikke at finde ud af hvem han er. Man hun tænker meget på ham de efterfølgende dage. Mund hun ser ham igen??