'undskyld'

70 0 0
                                    

Jeg sad i min seng, i dag var en af de dage hvor jeg havde brug for min bedste ven, Martinus, men jeg har inoregert ham den sidste uges tid, siden at han sagde at jeg bare var dum. 

Jeg var alene hjemme, de andre var taget på ferie, mor havde undladt at spørger om jeg ville med på ferie. 

Jeg fandt min mobil, gik ind på messenger og fandt Martinus 'undskyld' jeg sendt beskeden og skrev igen 'virkelig undskyld' han så beskederne og der kom de der 3 prikker op så man kan se at han skriver 'det er ikke sig der skal undskylde, det var mig der klade dig dum' savre han 'men det var mig der har inoreget dig i en uge' igen begynder han at skrve 'lad os gelmme havd der er sket' det har han nok ret i 'ja lad os glemme det'  han savrede bare med en emoji  'vil du komme over?' skrev jeg han svarede med en tumelop og efter 10 min. bankede det på min dør.

jeg gik stille ned af trappen, jeg åbnede døren og  han kikkede på mig ''hvorfor ser du dog sådan ud?'' spørger han ''har bare brug for min bedste ven'' svare jeg lavt og han trækker mig ind i et krem ''hvor er din mor?'' jeg savrede ham ikke, jeg kikkede bare ned i gulvet, han tog en finger under min haje og skubed sådan så jeg kikkede på ham ''du savrede ikke'' siger han ''øhh, de er alle på ferie..'' svare jeg stille og kikker ned igen ''hvorfor er du dog ikke med'' spørger han mens vi er på vej op på mit værelse ''det havde min mor undlandt at fortælle mig, så jeg kom hejm efter at havde været sammen med en veninde og så var huset tomt, det eneste der lå var en sedl hvor der stod 'vi er på ferie, der liger penge, vi er nok først hjemme om to uger, ses' og det var så det...'' svare jeg og sætter mig i sengen ''hvor længe har du været alene'' i det han spørger om det tiker en besked ind på min mobil ''3 dage?'' sprøger jeg og kikker hvem beskeden er fra, det er fra Marcus, jeg åbner beskeden og der står 'er du sammen med Tinus'    'øhh ja?' han ser beskeden men svare ikke ''hvorfor ar du ikke sagt noget, du kunne jo være hos os?'' jeg kikker på ham og igen tikker en besked ind ''jeg skal ikke være hos jer, det må da også være iretrende for jeres forældre at jeg helle tiden er der?'' han ryster kraftigt på hovedt ''nej, de elsker når du er der'' jeg griner lidt og kikker så min mobil, igen det var en besked fra marcus 'hvorfor' han er jalux 'fordi jeg havde brug for at snakke?' svare jeg  huriget for jeg et savre tilbage 'og du kunne ikke snakke med din kæreste?' den dreng ik... 'jo jeg vil gerne snakke med min kæreste, men stop det der, fordi at der er forskel på at snakke med sin kæreste og bedste ven. Der er også nogle ting som du FX sankker med Jennie om men ikke med mig' han ser den, og kort efter kommer et svar 'ja okay, jeg er bare bekymret, vi har ikke været sammen i næsten en uge, er der noget galt, jeg vil jo bare hjælpe og være her for dig' jeg smiler af han svar 'alt er fint, ikke noget at bekymre sig om' han svare med et hjerte og jeg ligger mobilen fra mig ''hvor når er det du tager afsted'' sprøger Tinus stille, ''5 måneder cirkea'' han kikker bare tirst på mig ''vil du grene afsted?'' jeg kikker på ham, jeg ved det jo ikke helt, altså jeg vil gerne blive hjemme og være sammen med alle mine venner, men jeg vil jo ogs til USA, det er jo en mulighed jeg ikke får på andre tidspunkter ''både og'' han smiler lidt ''hvorfor vil du afstes og hvorfor vil du blive?'' sprøger han ''altså jeg vil blive, fordi at det er her alle mine venner, men jeg vil afsted, det er en stor mulighed, en mulighed jeg ikke får igen'' han nikker forstående.

Normal eller Kendt?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora