11 januari (kinda scared when i saw this^)
- Pov Kylie -
Die volgende ochtend word ik met een brede glimlach op mijn gezicht wakker, want vandaag vliegen we helemaal naar Londen.
Ik heb mijn koffer gisteravond al ingepakt, maar alsnog ben ik bang dat ik van alles vergeet.
Ik stap uit bed en trek een trui en trainingsbroek aan. Ik doe mijn haar in een knot en loop naar beneden.
'Goedemorgen jongens.' 'Goedemorgen Kylie!' Ik maak ontbijt voor mezelf en ga aan de tafel zitten.
Terwijl ik mijn Instagram check neem ik een paar happen van mijn yoghurt, die ik al snel uitspuug als ik zie wat Calum heeft geplaatst.
'Cal! Waarom heb je die foto geplaatst?' 'Hij was leuk.' Ik rol mijn ogen en kijk naar de foto. Hij is inderdaad leuk.
Er staan ook geen haatcomments onder, alleen wat van verbazing en sommige vragen of we een stel zijn.
Ik grinnik en sluit mijn telefoon weer af. 'Ik ga mij nog even douchen voor we gaan.' Iedereen knikt en ik ren naar boven.
Ik pak schoon ondergoed, deze outfit houd ik aan in het vliegtuig. Ik loop mijn badkamer in en zet de douche alvast aan.
Ik kleed mij uit en stap onder de douche. Ik was mijn haren en laat het even intrekken. Dan spoel ik het uit en doe er conditioner in.
Ik was mijn lichaam en spoel dan alles af. Ik stap onder de douche vandaan en droog mij af. Mijn haar doe ik een knot en ik kleed mij aan.
Ik ren naar beneden waarbij ik tegen Ashton op bots. 'Oeps sorry.' Hij grinnikt en ik loop snel de keuken in.
Ik ga aan de tafel zitten en kijk gewoon toe hoe de anderen hun ontbijt eten. Ze kijken mij ook aan waardoor ik ineens in de lach schiet.
'Heb je er zin in?' Ik knik hevig en Luke glimlacht. 'Mooi zo.' 'Wacht. Dragen jullie nou jullie eigen merchandise?'
'Jep.' 'En waarom krijg ik geen merchandise?' Ze grinniken alle drie en ineens rent Michael weg.
'Wat is je maat?!' 'Doe maar een M!' 'Maar je hebt een XS? Waarom een M?' 'Dan valt hij groot, Calum.'
Hij knikt en ik krijg van Calum een trui aangegeven. 'Hier.' Ik loop de woonkamer in en wissel daar van trui.
'En, staat die mij goed?' Iedereen knikt en ik zie dat Ashton ook weer in de keuken is. 'Over een kwartier moeten we bij het vliegveld zijn, dus we moeten nu weg.'
Ik knik en we lopen met zijn vijven naar buiten. Ik neem plaats in de bijrijdersstoel naast Ashton en zo rijden we naar het vliegveld.
.
Eenmaal bij het vliegveld zet ik meteen een zonnebril op, maar die wordt al snel afgepakt door Luke.
'Je hoeft geen zonnebril op, alleen fans die een actie hebben gewonnen mogen het vliegveld op, dat zijn er drie. Voor de rest is het dood.'
'Serieus? Gaaf!' Ze knikken en in de verte zien we twee jongens en een meisje staan, die elkaar hard aantikken.
'Hey.' 'H-hey.' De jongens omhelzen de fans en ik glimlach als ik zie hoe leuk ze dit vinden. 'Kylie?'
'Ja?' 'Kom!' Ik kijk het meisje verbaasd aan en ga naast haar staan. Iemand van het personeel maakt een foto en ineens trekt het meisje mij mee.
'Hey, ik ben Alana. Hebben jij en Ashton iets?' Ik schud mijn hoofd en ze zucht. 'Jullie zijn zo schattig samen.'
'Bedankt Alana. Maar hij is echt te oud. Hij is 20!' 'En jij bent 14, toch?' 'Bijna 15!' 'Nou, dat kan prima toch? Alleen je moet wachten totdat je 18 bent.'
'En we moeten uitzoeken of we elkaar wel echt leuk vinden.' Ze knikt en dan lopen we weer terug naar de jongens.
We lopen meteen naar de gate toe, en stappen meteen in de privéjet. 'Wauw dit is zo gaaf.' Ik plof op een stoel en zie dat ik tussen Ashton en Luke zit. Help.
Ik klik mijn gordel vast en dan roept de piloot om dat we gaan vliegen. Ik pak zenuwachtig Ashton zijn hand vast, en voel dat Luke ook mijn hand vast pakt.
Ik weet nu al dat ik vliegen niet leuk vind. De druk op je oren als je opstijgt is verschrikkelijk. 'Hier.' Luke houdt mij een stukje kauwgom voor en ik neem hem dankbaar aan.
Ik begin er op te kauwen en langzaam neemt de druk af. Ik steek twee duimen op en dan is teken dat we onze riemen los mogen doen.
Ik doe het meteen en ga languit op de bank liggen. Ik ben zo moe. 'We hebben bedden Kylie.'
Alleen reageer ik er niet op, want ik lig wel lekker en val bijna in slaap.
.
'Kylie, we gaan over een kwartier landen. Wakker worden.' Ik open mijn ogen en zie dat Calum boven mij hangt.
'Wacht, hoe lang heb ik geslapen?' '15 uur. Je lijkt veel op Michael.' Ik grinnik en stap van de bank af.
'Ik ben nog nooit in Londen geweest.' 'Wij wel, we gaan sowieso naar de M&M's Store daar!' Ik knik en dan krijgen we het teken dat we onze gordels moeten omdoen.
Ik plof snel op mijn stoel en klik mijn gordel vast. Ik pak meteen de handen van Ashton en Luke weer vast en dan gaan we landen.
Als we eenmaal geland zijn pak ik mijn handbagage in en zet nu wel mijn zonnebril op. Hier is die regel namelijk niet.
Ik stap uit het vliegtuig en meteen komt de koude lucht van Londen mij tegemoet. Ik ben blij dat ik die trui aanheb.
We lopen naar een taxi, maar al snel word die gesperd door fans. We vragen netjes of ze aan de kant willen gaan en al snel doen ze dat.
Voordat ik kan instappen rijd de auto weg waardoor ik snel er achter na ren, maar het is hopeloos. Ze zien mij niet door de zwarte ramen.
'En bedankt he?' Boos stamp ik weg van de menigte en loop de Starbucks in. Gelukkig heb ik wat geld bij de hand en kan ik een drankje kopen.
Ik kan ze bellen, maar ze hebben vast en zeker hun telefoons uit staan. Zo zijn ze namelijk. Heel fijn dit.
- Pov Ashton -
Als we bij het hotel zijn, wat nog een uurtje rijden was, halen we de koffers uit de kofferbak en wachten geduldig totdat Kylie is uitgestapt.
Ineens rijdt de man weg waardoor ik mijn wenkbrauw ophaal. Zat ze niet in de auto? 'Guys, zat ze niet in de auto?'
'Ik denk het niet. Oh God dit komt overal op het nieuws. Ik bel haar.' Ik knik en Luke loopt weg.
Later komt hij met een bezorgde blik op zijn gezicht terug. 'Ze neemt niet op. We gaan nu terug naar het vliegveld.'
A/N Echt waar, dit zie ik zo voor me. De jongens die iemand vergeten bij het vliegveld. Maar wat vonden jullie van dit deel? Ik ben er best trots op eerlijk gezegd.
Q: wat is je favoriete haarkleur bij Michael?
Die van mij is sowieso rood of donkerblauw, maar ik kan eigenlijk niet kiezen. Alles staat hem heel goed.
Tot bij het volgende deel! X
JE LEEST
Adopted by 5sos?!
FanfictionKylie, een meisje van 14 jaar, wordt geadopteerd door de bekende band 5 Seconds of summer. Er is alleen één probleem: Kylie vertrouwt Ashton niet. Hoe dit afloopt? Dit boek is van mij, de ideeën zijn van mij, alleen overnemen met overleg. ( Luke is...