41.

780 41 5
                                    

'Klopt. Ik vind haar leuk.'

4 augustus

- Pov Kylie -

Die ochtend word ik wakker, met nog steeds de bekentenis van Harry spokend door mijn hoofd. En laat ik nou net naast hem liggen.

Ik wil gewoon even met hem praten, want ik weet niet of ik hem leuk vind. Ik weet niks meer op dit moment.

Ik stap uit bed en zucht. Het leven is messed up, en vooral als je samen woont in een huis met je pyscho ex, iemand die, als het goed is, een oogje op je heeft en twee andere gekken.

En nu zit ik hier, bij iemand in huis waarmee ik heb gezoend. En waarvan ik weet dat hij me leuk vindt.

Ik trek een trainingsbroek aan, Harry is blijkbaar al wakker want het bed is leeg. Ik loop half slapend naar beneden en loop de keuken in, waar Harry zit.

'Hey Haz.' 'Hey Kylie, lekker geslapen?' Ik knik en ga aa het keukeneiland zitten.

'Harry, ik wil met je praten.' 'Wat is er? Heb ik iets verkeerd gedaan?'

'Nee, dat niet. I-ik hoorde je gisteren praten met Liam. J-je zei dat je mij leuk vond. Is dat waar? Vind je mij echt leuk?'

Hij begint te blozen en knikt kort.

'Ja, ik vind je leuk. Ik weet niet of ik verliefd op je ben, maar ik vind je echt heel leuk. Toen we zoenden voelde ik letterlijk een leger aan vlinders ontploffen in mijn buik. I-ik weet dat jij dat niet voelde maar-'

'Harry.' 'Je voelde dat sowieso niet! Ik ben niet leuk, niemand vindt mij leuk. Ik heb drie vriendinnen gehad, en ze hebben het allemaal uitgemaakt omdat ik niet speciaal genoeg was en-'

'Harry!' Hij kijkt op en ik zie dat hij tranen in zijn ogen heeft.

'Harry, zo moet je niet denken. Ik weet niet of ik verliefd op je ben, maar ik kan ook niet zeggen dat ik niks voelde toen we zoenden. Alle relaties beginnen bij een goede vriendschap, en wij zijn al veel verder dan dat! Haz, ook al wordt het niks, dan hebben we alsnog onze vriendschap. De enige manier om uit te zoeken of we verliefd op elkaar zijn is door op dates te gaan, als je dat wil natuurlijk.'

Hij slaakt een diepe zucht en kijkt me aan. 'Dat gaat Calum nooit goedkeuren, en Luke al helemaal niet.'

'Schijt aan die twee! Hallo, Calum gaat liever uit met Luke en de rest, en Luke is een vieze klootzak. Ik mag daten met wie ik wil, en als jij dat bent, dan doe ik dat. Ik hoef met niemand rekening te houden.'

Harry glimlacht en ik begin te blozen. 'Wat denk je? Jij en ik, vanavond?'

'Perfect.' Hij glimlacht en leunt over de tafel heen om mij een kus te geven. Ik druk mijn lippen kort op die van hem en glimlach.

'Wil je ontbijt?' 'Graag.' Hij staat op en pakt yoghurt, blauwe bessen en honing uit de koelkast.

Ik steek beide duimen op en hoor hem grinniken. 'Hier is je ontbijt.'

'Bedankt meneer Styles.'

.

'Li? Is dit leuk?' Ik strijk over mijn zwarte jurk heen en kijk twijfelend in de spiegel.

'Het staat je geweldig. Ben je klaar voor de date?' 'J-ja. Ik ben super zenuwachtig.'

'Het komt allemaal goed. Harry vindt je leuk, dus je moet hem vertellen als je iets niet wilt.' Ik knik en haal een hand door mijn haar.

'Ik ben er klaar voor. Denk ik.' 'Harry is beneden, kom.'

Ik knik en loop aarzelend Harry's kamer uit. Hij staat bij de deur en ik ren de trap af. Het is geen bruiloft en sloom lopen heeft toch geen zin.

Misschien had ik dat toch beter kunnen doen, want ik val. Ik hoor Niall lachen en sta zelf ook lachend op.

'Ik ben echt een sukkel.' Harry schudt lachend zijn hoofd en ik bekijk hem goed.

Hij draagt een blouse met zwarte broek en zijn lange haren hangen los over zijn schouders. Ik glimlach en sla mijn armen om hem heen.

'Nou jongens, wij gaan. Tot vanavond.' 'Tot vanavond!' We lopen de deur uit en stappen meteen in de auto.

'Wat gaan we doen?'

.

'Nog een klein stukje en dan mag je mijn handen wegslaan.' Ik grinnik en loop een klein stukje vooruit, voordat ik dat ook doe.

We staan voor de London Eye. 'Harry! Dit is geweldig!' Ik sla mijn armen om hem heen en druk een lange kus op zijn lippen.

We stappen in het wagentje waar een tafel in staat en ik neem plaats. 'Hoe heb je dit geregeld? Normaal is het super druk.'

'Met geld kan je veel bereiken. Normaal is dit ook geen restaurant maar kijk! We hebben toch echt een menukaart.'

Ik grinnik en hij begint te blozen. 'Je lach is leuk.' 'Ik weet het, ik ben leuk.'

'Bedankt Harry, wat lief dat je het zegt. Jij bent ook echt leuk.' Ik grinnik en hij pakt een fles champagne.

'Haz. Ik ben vijftien.' 'Alcohol vrij, ooit van gehoord?' Ik glimlach en hij schenkt twee glazen vol.

.

Die avond lopen we op het strand, hand in hand. De paparazzi is gelukkig niet aanwezig, want anders hadden we hier niet zo rustig kunnen lopen.

'Ik vond het super gezellig Kylie.' 'Ik ook Haz. Dit moeten we vaker doen.'

'Als vrienden?' 'Harold Edward Styles! Friendzone je mij nu? Natuurlijk niet als vrienden idioot.'

Hij glimlacht en duwt mij lichtjes in het water. Ik grinnik en trek hem mee, waardoor hij helemaal in het water ligt.

En aangezien hij een witte blouse aan heeft, schijt die nu helemaal door. Mij hoor je niet klagen.

'Kylie, we moeten echt naar huis.'

'Wie zegt dat? Ik zit hier wel lekker in het zand hoor.' Hij grinnikt en ik zie aan zijn gezicht dat hij een plannetje heeft.

Hij loopt op me af en slaat zijn armen om mij heen, waardoor ik ook helemaal doorweekt ben.

'Harry!' Ik schiet in de lach en hij drukt een kus op mijn wang, voordat hij mij optilt en een lange kus op mijn lippen drukt.

We horen geklik van camera's en ik vloek binnensmonds. 'Harry we moeten echt gaan, ze hebben ons gezien. Die foto staat straks overal.'

Hij fronst zijn wenkbrauwen en steekt zijn middelvinger op voordat hij naar de auto rent met mij in zijn armen.

Als ik in de auto zit zucht ik opgelucht en verberg mijn gezicht in mijn handen.

'Waarom vind je het zo erg dat die foto straks overal staat? Schaam je je voor mij?'

'Luke, Calum, de fans-' 'Shit je hebt gelijk. Fuck fuck fuck.' Hij start de auto en rijdt geïrriteerd weg.

Straks ziet iedereen de foto en dan zit ik zwaar in de problemen. Zwaar.

Adopted by 5sos?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu