2.

1.7K 47 22
                                    

8 januari

- Pov Kylie -

'We zijn er.' Ik kijk naar het grote huis voor mij waardoor mijn mond open zakt. Het is echt groot, ik weet nu al dat ik de weg ga kwijtraken.

'Kom je?' Ik knik en stap zenuwachtig uit de auto. Ik zie dat Luke mijn koffer al heeft gepakt en loop achter de jongens aan naar binnen.

'Wow. Dit is echt groot.' Ik kijk verbaasd om mij heen en kijk naar de jongens, die met een grote glimlach staan te kijken.

Ik ga het anders even beschrijven. Als je binnen komt, heb je links een trap, die naar de bovenverdieping leidt. Rechts heb je de deur naar de woonkamer. Als je rechtdoor loopt, kom je uit in de keuken die uitkijkt op de tuin, die trouwens echt huge is. Naast de keuken zit een studio, waarin drie gitaren, twee basgitaren en een drumstel staan. Ook zit er een gameroom en een sport-ruimte naast.

Dan, de tuin. Er is een zwembad, voetbalveld en een barbecue plek. En natuurlijk, hebben ze een grote schuur met drie auto's, een Range Rover, Tesla en een Bentley.

Op de bovenverdieping zijn vier kamers, twee badkamers en twee inloopkasten. En dan de zolder, wat mijn kamer wordt. Ook daar zit een badkamer en inloopkast bij.

'En? Wat vind je ervan?' 'Dit. Is. Geweldig!' Ik juich waardoor de jongens lachen. 'Zullen we straks anders naar de stad?'

Ik knik enthousiast en pak mijn koffer van Luke af. 'Ik ga mijn koffer even uitpakken, als dat goed is?'

'Natuurlijk, wij zijn in de woonkamer.' Ik knik en dan verlaten ze alle vier mijn kamer. Ik loop met mijn koffer naar de inloopkast.

Ik pak mijn kleren uit en kijk afkeurend naar hoe weinig kleren ik heb, tenminste, zo lijkt het in deze grote kast.

Ik loop naar beneden en doe twijfelend een deur open. Gelukkig is het de woonkamer, en meteen staren vier paar ogen mij aan.

'Ik ben klaar.' 'Mooi, wil je zo naar de stad of wil je morgen?' 'Ik wil vandaag wel, maar dan moet het jullie ook uitkomen.'

'Natuurlijk! Nog even geld pakken en dan kunnen we gaan.' Ik knik en Luke verlaat de woonkamer.

Ik plof op de bank en glimlach als ik zie wat de jongens aan het doen zijn. Ze spelen Call of Duty.

'Mag ik meespelen?' 'Uh oh ja natuurljk.' Calum geeft mij een controller aan en ik begin enthousiast te spelen.

.

'Je bent goed Kylie.' Ik glimlach en we lopen met zijn vijven naar buiten. Calum geeft mij een zonnebril waardoor ik hem vragend aankijk.

'We zijn beroemd, dus zonder zonnebril worden we veel sneller herkend. Draag dit gewoon voor je eigen veiligheid.'

Ik knik en stap in de auto, tussen Michael en Luke in. Ze zetten de radio aan en ik zing hard mee.

'En jij kon niet zingen zei je?' Ik knik en Michael kijkt mij verbaasd aan. 'Je stem is prachtig.'

.

Eenmaal in het winkelcentrum kijk ik mijn ogen uit. We lopen nu in de Brandy Melville, die winkel kende ik helemaal niet.

Na twee shirtjes gekocht te hebben lopen we naar de volgende winkel, en ik zie meteen dat dit meer mijn stijl is.

Ik loop op de bandshirts af en zie de jongens glimlachend naar mij kijken terwijl ik wat shirts pak.

Ik zie ook een leuke broek en pak die ook. 'Jongens is dit niet teveel?' 'Te veel? Je mag er nog wel drie duizend dingen bij kopen Kylie, niks is te duur.'

Ik knik, nog steeds verbaasd over wat ze zojuist zeiden. 'Kom.' Michael steekt zijn hand uit die ik twijfelend vast pak. Hij trekt mij mee naar de truien en meteen zie ik er een paar die ik leuk vind.

'Uh. Uhm. Moet je ook nog- ik bedoel. Uh bh's hebben of zo?' Ik knik snel en meteen wordt Michael rood.

'Maar dat kan ik wel alleen, wees maar niet bang.' Hij zucht opgelucht waardoor ik grinnik. We pakken nog wat broeken en dan lopen we naar de paskamers.

Als ik heb gepast loop ik, alleen, naar de lingerie afdeling. Ik pak snel wat bh's en gooi die, zonder dat de blozende Michael het merkt in het winkelmandje.

'Kunnen we betalen?' Ik knik en dan lopen we met zijn allen naar de kassa. Als ik zie hoeveel ze kwijt zijn krijg ik meteen een groot schuldgevoel, het is zoveel.

'Jongens. Ik betaal jullie een deel terug oké?' Ze schudden hun hoofd en dan lopen we met zijn allen de winkel uit.

Vervolgens lopen we de Apple Store in, waardoor mijn mond open zakt. Ze gaan toch geen telefoon voor mij kopen of wel?

Maar blijkbaar worden mijn gebeden niet verhoord, want Luke trekt mij mee naar de telefoons.

'Zoek er maar eentje uit. Minstens een 7!' Ik kijk hem verbaasd aan en pak een zwarte iPhone 7.

'Je denkt echt dat je een iPhone 7 krijgt?' Ik schud mijn hoofd, natuurlijk denk ik dat niet. 'Klopt, je krijgt ook geen iPhone 7. Je krijgt een X.'

Mijn mond zakt open en hij pakt een zwarte iPhone X. 'Je spoort niet Luke.' Hij haalt zijn schouders op en dan loopt hij naar de Ipads.

'Jongeman, jij bent niet goed jij. Ik hoef echt geen iPad.' 'Dan krijg je een MacBook.' Ik schud mijn hoofd maar al snel heeft hij een MacBook gepakt.

'Laten we naar de kassa gaan.' Ik knik en zie dat hij ook nog een doorzichtig hoesje heeft gepakt, voor mijn telefoon.

Als alles is betaald lopen we naar buiten, waar het rustiger is dan eerst.

'Heel erg bedankt jongens.' Ik glimlach en dan lopen we verder. We lopen de McDonalds binnen en nemen plaats aan een tafel in de hoek.

Nadat Calum het eten heeft besteld gaat hij weer zitten en komt het een paar minuten later aan.

Hij heeft voor mij een cheeseburger besteld, ook al heb ik geen idee wat dat is. Ik neem een hap en meteen krijg ik een glimlach op mijn gezicht.

'Dit is heerlijk.' Ik neem nog een hap en hoor de jongens kort lachen. 'Wat?' 'Je zit er helemaal onder.'

Ik haal mijn schouders op en neem nog een hap van de burger.

Wat ben ik blij dat ik geadopteerd ben.

A/N

Hey guys! Zelf vond ik dit deel best leuk, maar ja. Het kan altijd beter natuurlijk.

Q: Wat is je favoriete album van 5sos?

Mijn favoriete album is... gewoon alle drie. Ik kan echt niet kiezen. Sounds Good feels Good is geweldig, maar 5 Seconds Of Summer heeft gewoon ook leuke liedjes. En van LIVESOS krijg ik gewoon altijd kippenvel. Ik kan echt niet wachten tot het derde studioalbum though. X

Adopted by 5sos?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu