42.

724 39 12
                                    

7 augustus

- Pov Kylie -

Vandaag is de dag, ik ga weer terug naar huis. Morgen gaan de jongens op tour en ik moet dus wel terug, want ik moet mee.

Ik heb alles al ingepakt, ik hoef nu alleen nog maar naar huis te lopen. En dat is toch nog wel een challenge, want dan zie ik Luke weer. Harry gaat dus mee. Net alsof dat een goed plan is.

'Wij gaan!'

Ik knuffel de jongens nog en loop dan samen met Harry naar buiten. Hij pakt mijn hand vast en we lopen langzaam richting ons huis.

'Klaar?'

Ik knik en druk op de bel. Er klinkt gestommel wan de andere kant van de deur en vervolgens wordt die geopend door Ashton.

'Kylie!' Hij slaat zijn armen om me heen en glimlacht breed. 'Ik ben zo blij dat je er weer bent. Kom binnen.'

Harry en Ashton geven elkaar ook nog een soort van knuffel en dan lopen we door naar de woonkamer.

'Hey Kylie!' Evi en Crystal staan op en slaan hun armen ook om me heen.

'Waar is de rest?'

'Buiten, in het zwembad.'

Mijn ogen beginnen te glinsteren en ik ren eerst naar boven om een bikini aan te trekken. Ik trek mijn zwarte bikini uit de kast en als ik die aan heb getrokken loop ik weer naar beneden.

'Ik ga zwemmen hoor Haz, ik weet niet wat jij doet maar anders heeft Calum nog wel een broek voor je.'

'Ik draag een voetbalbroekje, ik spring er zo in.' Ik knik en ren samen met Harry naar het zwembad, waar de jongens inderdaad in liggen.

En Arzaylea.

'Kylie!' Calum en Michael klimmen zo snel mogelijk uit het zwembad en slaan hun, natte, armen om mij heen.

'We hebben je gemist.' 'Ik jullie ook.'

.

'Kylie, kunnen wij je even spreken?' Ik knik en loop achter de jongens aan naar binnen. Harry is alweer naar huis en ik bereid me voor op het gesprek.

'Wat is dit?' Calum laat de foto zien en ik sla mijn ogen neer.

'Ik was op date met Harry. Het was echt heel gezellig, en toen gebeurde dit.'

'En ik dan? Gaan wij niet meer op date?'

'Jij liet mij zitten voor Luke, Calum! Besef je je dat wel? Denk eens na over hoe ik me voelde! Luke kwam terug, en jullie gingen meteen met hem mee en namen het voor hem op, terwijl hij mij zoveel pijn heeft gedaan!'

'Hallo ik zit hier gewoon?'

'Ja weet ik, maar je weet zelf ook donders goed wat je hebt gedaan dus het is geen verrassing voor je wat je nu hoort Luke.'

Hij slikt en ik krijg tranen in mijn ogen. 'Maar dat betekent nog niet dat je Harry mag aflebberen.'

Ik kijk Ashton ongelovig aan. Ik had verwacht dat hij achter mij zou staan, maar zelfs hij is boos. Michael ook, dat zie ik aan zijn gezicht.

'Kylie, je snapt toch wel dat je dus echt niet kan daten met Harry?'

'Jij moet al helemaal je bek dicht houden Luke! Waarom zou het niet kunnen? Omdat jij dan liefdesverdriet krijgt? Jammer voor je, want ik ben toevallig over je heen, aangezien jij je poten niet thuis kon houden.'

Ik ren naar boven en ga op bed liggen. Al snel hoor ik geklop op de deur en zucht. 'Wie is daar.'

'Arzaylea.' 'Wat moet je.' 'Ik wil even met je praten.'

'Kom binnen.' De deur gaat open en ze staat met een kleine glimlach in de deuropening.

Ze neemt plaats op bed en zucht.

'Kylie, ik hoorde het gesprek met de jongens. En ik heb de foto van je gezien met Harry. Kijk, ik houd van Luke maar ik geef je gelijk. Meid, als je Harry wil moet je voor hem gaan en laat Luke of Calum niet in de weg staan want dat is nergens voor nodig. Misschien staan ze in de weg voor echte liefde, misschien doe ik dat wel voor Luke en jij. Probeer het gewoon met Harry, en denk gewoon niet aan Calum en Luke. Ik ga zo met de jongens praten, oké?'

Wow. Arzaylea doet aardig? Wat.

'Bedankt Arzaylea. Dat waardeer ik.' Ze slaat haar armen om mij heen en voor het eerst voel ik me vertrouwd bij haar.

'Ik ga met de jongens praten, ik laat je weten hoe het ging.' 'Succes.' Ze loopt mijn kamer uit en ik laat mij achterover vallen op bed.

Van beneden hoor ik geschreeuw en glas dat kapot gaat. Gaat goed.

'Houd je bek gewoon Arzaylea! Kylie verdient Harry niet, oké? Ik hoor bij haar! Ik, begrepen?'

'Calum, gun haar gewoon wat. Als ze zich gelukkig voelt met Harry, moet je dat accepteren!'

Ik rol mijn ogen en zucht.

Ik loop snel naar beneden bezie daar Luke, Calum en Michael tegenover Arzaylea staan.

'Jongens stop!' Ze gaan door en ik rol mijn ogen nogmaals.

'Stop!' schreeuw ik harder. Ze zijn allemaal stil en kijken mijn kant op.

'Wees gewoon stil. Calum, ik mag doen wat ik wil! En als ik toevallig een relatie met Harry wil, dan mag ik dat. Ik zit niet aan je vast. Als je dat niet begrijpt dan wil ik geen eens iets met je maken te hebben.'

Hij kijkt mij verrast aan en grinnikt. 'Je kan niet zonder me.'

'Echt? Denk je dat? Ik kan prima zonder je Calum! Ik meen het.'

Hij zucht en balt zijn vuisten. Meent hij dit nou? 'Als je prima zonder mij kan laat het dan zien.'

'Hoe dan? Hoe?' 'Ik ga vanavond op date met Maddie.' Mijn mond zakt open en een glimlach vormt op mijn gezicht.

'Serieus? Dus ik zie haar weer? Super leuk!' De jongens zuchten en Arzaylea schiet in de lach.

'Nice try Calum.' Hij zucht en loopt naar boven. Ik plof op de bank en hoor de jongens wat mompelen.

Morgen gaan we dus op tour, en ik heb er super veel zin in. Ik moet Harry dan wel een half jaar missen, maar dat maakt niets uit. We hebben FaceTime en we appen sowieso veel.

'Kylie ga je even je spullen inpakken voor de tour.' 'Ja, wil je mij even helpen dan? Ik weet niet wat ik allemaal mee moet nemen.'

Michael knikt en we lopen samen naar boven. Ik plof op bed en pak mijn koffer eronder weg.

'We zijn een halfjaar weg. Dus ik denk sowieso veel kleding, en je MacBook met lader. Je lader van de telefoon, en dan je make-up, tandenborstel, douche spullen en dat soort shit.'

Ik knik en doe alles in de koffer, wat ik vanaf mijn bed erin kan doen. 'Kylie. Vind je Harry echt leuk?'

'Ja, Michael. Hoezo?' 'Ik wilde het gewoon even horen, want ik had het idee dat het alleen van Harry zijn kant kwam. Ik ben blij voor je.'

'Bedankt Mikey.' Ik glimlach en loop mijn kledingkast in, om vervolgens alles te pakken en in de koffer te gooien.

'Dat is alles. Bedankt Michael.'

A/N: volgende deel is het laatste deel..

Adopted by 5sos?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu