16 februari
- Pov Kylie -
Ik word huilend wakker, het was allemaal een droom. Ik heb helemaal geen kanker. Ik zucht opgelucht en zie mijn deur opengaan. Wacht, mijn deur?
'Hey Kylie.' 'Hey Luke.' Ik stap uit bed en draai even een rondje. Al snel plof ik weer op bed.
'Is Layla er niet?' 'Layla is hier nooit geweest.' Wacht... was dat dan ook een droom? Waarom heb ik zoveel gedroomd?
'Dus... we zijn nog thuis?' 'Ja, hoezo?' 'Ik heb van alles gedroomd, dat ik naar het ziekenhuis moest en kanker had en dat ik een relatie kreeg met Layla, wacht. Is Hey Violet hier wel?'
'Nee. Hoe weet je dat dat ons voorprogramma is?' Shit, dan was dat moment met Luke dus ook nep. Het was allemaal nep.
Wacht, waarom droomde ik over Luke? Ik vind hem leuk, denk ik. Geen idee. Ugh waarom is het leven zo moeilijk.
'I-ik ga douchen. Ik ben helemaal verward.' Ik stap snel uit bed maar wordt bij mijn pols gegrepen door Luke.
'Kylie, wat is er allemaal gebeurd in die droom?' 'Dat kan ik je niet vertellen Luke. Echt niet.'
Hij slaat zijn armen om mij heen en meteen denk ik aan de droom, alleen dat was buiten. Beter gaat het net zoals mijn droom.
'Wil je het echt niet vertellen?' 'Uh, jawel. Alleen niet hier. Dan worden de jongens wakker.'
We lopen de woonkamer in en ik plof meteen op de bank. Luke ploft naast mij op de bank en slaat zijn arm om mij heen.
'Nou de droom begon met dat we op tour gingen en ik er achter kwam dat Hey Violet het voorprogramma is, en ik met ze ging zingen. Ik had ook gedroomd dat ik van school was gehaald en een platencontract had-'
'Dat is waarschijnlijk dan het enige wat waar is van je hele droom.' 'Echt? Maar oké. Verder. Toen ging ik slapen in mijn droom en toen- o ja zijn Evi en Ashton nog samen?'
'Ja, die komt zo omdat we op tour gaan. Jeetje jij hebt veel gedroomd.' 'Oké mooi, verder. Die ochtend werd ik wakker en toen kwam Layla dus.. en toen heb ik haar gezoend en kwamen jullie erachter dat ik biseksueel ben.'
'Biseksueel? Dat wist ik nog niet. Maar daar hebben we het zo over. Vertel verder.' 'En toen hebben wij buiten heel lang staan knuffelen.'
'Oh, die droom kunnen we zo echt wel waar maken hoor.' Ik glimlach en zucht. 'Toen gingen we naar het ziekenhuis, en kwamen we erachter dat ik al die tijd leukemie had. Het leek zo echt Luke.'
Hij zucht en drukt mij dicht tegen hem aan. 'Gelukkig was het allemaal een droom, al vind ik dat knuffel idee niet zo erg.'
Ik grinnik en druk een kus op zijn wang. 'Ik hou van je Luke.' 'Ik ook van jou Kylie. Echt.'
Hij kijkt mij lang aan en komt langzaam dichterbij. Wacht, gaat hij- Ja. Zijn lippen zijn op die van mij gedrukt.
Ik beweeg mijn lippen synchroon met die van hem en trek terug als ik een bord hoor vallen. 'Luke?'
Ik kijk op en zie Michael staan, met Ashton en Calum achter hem. En een gebroken bord op de grond.
'D-dit is niet waar, toch? Vinden jullie elkaar echt leuk?' 'Uh, ik vind Kylie heel leuk.' 'I-ik, ik-'
Zonder nog wat te zeggen sta ik op en ren naar boven. Ik vind Luke hartstikke leuk, maar zo met de jongens erbij en hoe boos ze wel niet leken, en hoe moet dat wel niet voelen voor ze?
'Wacht Kylie!' Ik plof op Luke zijn bed en druk zijn kussen tegen mijn buik aan.
'Kylie.' 'Luke, kijk. Ik vind je hartstikke leuk en zo, maar wat zouden de jongens ervan vinden als ze ons samen zien?'
Hij ploft naast mij op bed en zucht. 'Dat boeit mij niets, echt niets. Ik vind je echt heel leuk.' 'I-ik jou ook Luke, maar hoe leggen we dit uit aan de jongens?'
'Niet, we hebben het gehoord. We zijn blij voor jullie maar je kan nu geen Hemmings meer heten. Tenminste, misschien over een paar jaar, maar niet nu.'
'Oké, welke achternaam krijg ik?' 'Hood! Dat is al besloten.' Ik schud lachend mijn hoofd en knik vervolgens. 'Vind ik best. Laten we naar het gemeentehuis gaan.'
'Lijkt me heel verstandig als jullie willen daten, want anders is het incest. Dat willen we niet en dan kunnen jullie zonder problemen daten, trouwen en kindjes maken.'
'Michael!' Hij haalt zijn schouders op en loopt voor ons uit naar beneden. Ik glimlach en voordat ik kan opstaan heeft Luke mijn heupen vast en drukt een lange kus op mijn lippen.
Ik bedoel, hij is 18. Ik word over drie dagen 15, kan prima toch? 'Kylie, wil je morgenavond misschien met mij op date?'
'Natuurlijk wil ik dat Luke, maar laten we eerst mijn achternaam veranderen, dan voel ik mij minder apart.' Hij grinnikt en we lopen samen naar beneden.
'Laten we gaan.'
.
'Welkom in de tourbus Kylie Hood.' Ik grinnik en sla mijn armen kort om Calum heen. 'Bedankt pap.'
Hij grinnikt en ik rol mijn ogen. 'No way dat ik je pap, papa of vader ga noemen. Over mijn lijk.' Hij grinnikt en knikt. 'Hoef je ook niet.'
Ik glimlach en leg mijn koffer op het bovenste bed, Luke kiest het bed onder mij uit en Michael daar weer onder. Tegenover ons slapen Calum en Ashton.
'Luke, Kylie. We houden jullie in de gaten, niet in één bed.' Ik grinnik en knik. 'Komt goed jongens.'
Ik begin met het uitpakken van mijn koffer en voel twee handen op mijn heupen. 'Ik heb nu al zin in morgen.'
'Ik ook, Michael? Wanneer komt Crystal?' 'Wie is Crystal?' Ik zucht en kijk Luke aan. 'Dat was dus ook een droom.' 'Nee grapje, Crystal komt zo, samen met Evi.'
Ik knik en zucht opgelucht. 'Ik heb echt zin in de tour.' 'Wij ook. Kylie, heb je al een nummer geschreven?'
Ik knik en pak een verfrommeld blaadje uit mijn koffer. Ik geef het aan de jongens en bijt op mijn lip als ze beginnen te lezen.
'Het is prachtig, Homesick dus?' Ik knik en glimlach als ik hun armen om mij heen voel.
'We zijn echt trots op je.'
A/N: oké ik heb een besluit gemaakt, Kylie gebruikt zeg maar de liedjes van Dua Lipa. X
JE LEEST
Adopted by 5sos?!
FanfictionKylie, een meisje van 14 jaar, wordt geadopteerd door de bekende band 5 Seconds of summer. Er is alleen één probleem: Kylie vertrouwt Ashton niet. Hoe dit afloopt? Dit boek is van mij, de ideeën zijn van mij, alleen overnemen met overleg. ( Luke is...