16 februari
- Pov Kylie -
Vandaag gaan we op tour, en ik heb er super veel zin in. In deze maand is er veel gebeurd.
Calum is 20 geworden, ik heb dus blijvende littekens van die brandwonden en Michael heeft een vriendin, Crystal, die ook mee op tour gaat. En ik stop met school, wat ik later uitleg.
'Kylie heb je alles? Ook je crème?' 'Ja! Ik kom eraan!' Ik loop de trap af, met mijn koffer in mijn handen.
'Ik ben klaar.' 'Wij bijna en dan kunnen we gaan.' Ik knik en loop alvast naar de tourbus, waar Crystal ook al is.
'Hey Kylie.' 'Hey! Zin om mee te gaan?' 'Ja, jij? Ik knik en we nemen alvast plaats in de tourbus.
'Hoe zien je wonden er nu uit?' Ik haal mijn shirt, nou ja eigenlijk die van Luke, een stukje omhoog en laat het haar zien.
'Ziet er netjes uit! Doet het nog pijn?' Ik knik kort en bijt op mijn lip. 'Ik vind het zo rot voor je. Maar we gaan je helpen, oké? Het komt allemaal goed.'
'Bedankt Crystal, ik ben blij dat je mee gaat.' Ze glimlacht en dan lopen de jongens ook de tourbus in.
'Gaat Evi niet mee?' Ashton schud zijn hoofd en ik knik kort. Ze hebben de laatste tijd nogal wat problemen.
O ja, ik ging jullie nog uitleggen waarom ik met school stop. De jongens zijn erachter gekomen dat ik werd gepest en hadden mij daarom er al afgehaald, maar ik kreeg ook te horen dat ik een platencontract kon krijgen bij hetzelfde management als de jongens, ook met zang.
'Kylie? Kan ik je even spreken?' 'Natuurlijk.' Ik loop met hem naar de slaapcabines, en neem plaats in mijn eigen bed.
Hij gaat tegenover mij zitten en pakt meteen mijn handen vast. 'Waar wil je over praten?'
'Nou, Evi gaat dus niet mee en dat weet je. Maar het is dus uit.' Hij barst in huilen uit en ik sla meteen mijn armen om hem heen.
'Waarom is het uit?' 'Z-ze houdt niet meer van me. Ze is vreemdgegaan Kylie.' 'Ash, je bent beter af zonder haar. Geloof mij.'
Hij kijkt mij aan en ik knik nog ter bevestiging. 'Ik meen het Ashton.' Ik druk een kus op zijn wang en sla dan mijn armen weer om hem heen.
'Ik hou echt van je Ashton.' 'Ik ook van jou Kylie. Echt heel veel.' Hij trekt zich terug en drukt een kus op mijn wang.
Ineens begint de bus te rijden waardoor Ashton van het bed afvalt. Ik hoor hem giechelen waardoor ik zelf ook in de lach schiet.
'Dat deed wel echt pijn.' 'Snap ik, nou kom. Dan gaan we naar de anderen.' Ik spring van het bed af en we lopen terug.
'Hoe lang is het rijden?' 'Nog geen uur, we zijn er zo.' Ik knik en ga tussen Calum en Ashton in zitten.
Ik laat mijn hoofd op Calum zijn schouder rusten en hoor hem even grinniken. 'Moe?' Ik knik en doe mijn ogen kort dicht.
Al snel openen mijn ogen doordat ik een pijnscheut door mijn buik voel gaan. Ik krijg tranen in mijn ogen en sta meteen op om de crème te pakken.
'Kylie gaat het?' 'Nee. Het doet echt pijn en ik ben er klaar mee. Het jeukt en het prikt.' 'Wil je een paracetamol?'
Ik knik en krijg een glas water met de paracetamol erin aangereikt. Ik drink het op en loop de badkamer in.
Ik doe de deur op slot en doe mijn shirt uit. Snel smeer ik mij in en loop dan terug.
'Kylie we zijn er binnen vijf minuten, dan gaan we gewoon gelijk backstage en kan jij op bed liggen.' Ik knik en plof op de bank.
'Wie is eigenlijk jullie voorprogramma?' 'Hey Violet. Hoezo?' Ik bijt op de binnenkant van mijn wang om niet te gaan gillen en begin te stuiteren.
'Kylie?' 'Zij! Zij zijn geweldig! O mijn God ik ga ze ontmoeten!' 'Ben je fan?' Ik ga weer rustig zitten en schud mijn hoofd.
'Nee joh, hoe kom je erbij? Tss.' De jongens schieten in de lach en ik voel mij meteen stukken beter. 'Zijn zij daar ook?'
'Jep.' Ik begin weer te stuiteren en als we zijn aangekomen loop ik snel de bus uit. Ik wacht ongeduldig op de rest en dan lopen we op rustig, te rustig, tempo naar binnen.
'Ze zijn op het podium denk ik, Michael ga alsjeblieft met haar mee.' Michael knikt en we rennen samen naar het podium.
'Michael!' Rena knuffelt hem uitgebreid en meteen voel ik mij verlegen, ze is zo knap. Echt heel knap.
'Hey, jij bent Kylie toch?' Ik knik en ze slaat haar armen om mij heen. 'Leuk je te zien, ik heb heel veel over je gehoord.'
Ik glimlach en knuffel ook nog de anderen. 'Kan ze zingen Michael?' 'Ja, dat kan ze. Ze heeft zelfs al een platencontract.'
'Serieus? Gaaf! Wil je met ons zingen?' Ik knik en kijk ongelovig naar Michael, die glimlacht. 'Kan je ook basgitaar spelen?'
Ik knik en pak Calum zijn basgitaar. Ik ga bij een microfoon staan en we beginnen te zingen.
First time I met you
I knew you would be trouble
You turn my world to rubble baby
While you were sleeping
I swear I heard you mumble
Say how'd you get her number babyYou pulled the trigger
You dug the graveAll bets off
Once the gun goes off
Cause you can't take back
Take back the bullet
Washed my hands
Of your bloodstained love
Cause you can't take back
Take back the bullet[x2:]
(Oeh oeh oeh)
Boom hey! Take back the bulletIf you wanted out
You know you could've called me
I really would've listened baby
But now that it's over
You know I'm feeling better
You're looking so pathetic babyYou pulled the trigger
This can't be savedAll bets off
Once the gun goes off
Cause you can't take back
Take back the bullet
Washed my hands
Of your bloodstained love
Cause you can't take back
Take back the bullet[x4:]
(Oeh oeh oeh)
Boom hey! Take back the bulletLove me when you sweet talk
Love her when you sleep walkAll bets off
Once the gun goes off
Cause you can't take back
Take back the bullet
Washed my hands
Of your bloodstained love
Cause you can't take back
Take back the bulletAll bets off
Once the gun goes off
Cause you can't take back
Take back the bullet
Washed my hands
Of your bloodstained love
Cause you can't take back
Take back the bullet[x3:]
(Oeh oeh oeh)
Boom hey! Take back the bulletCause you can't take back
Take back the bullet'Kylie, dit is geweldig! Je stem is geweldig!' 'Bedankt, denk ik?' Ik leg de gitaar weer weg en loop backstage, waar ik vermoeid op de bank plof.
'Moe?' Ik knik en sluit kort mijn ogen. Al snel val ik in slaap en voel mij nog net opgetild worden.
A/N: oké ik heb echt een issue nu, want of ik moet zelf nummers gaan schrijven, of ik moet de liedjes van een andere artiest doen (voor Kylie zeg maar). Ik dacht zelf aan Julia Michaels, maar als jullie suggesties hebben hoor ik het graag! X
JE LEEST
Adopted by 5sos?!
FanfictionKylie, een meisje van 14 jaar, wordt geadopteerd door de bekende band 5 Seconds of summer. Er is alleen één probleem: Kylie vertrouwt Ashton niet. Hoe dit afloopt? Dit boek is van mij, de ideeën zijn van mij, alleen overnemen met overleg. ( Luke is...