2 augustus
- Pov Kylie -
Zodra ik wakker word, lig ik weer op mijn eigen bed, in mijn eigen kamer. Naast mij ligt niemand.
Ik sta op en merk meteen dat ik super erge hoofdpijn heb, aan de zijkant. Ik trek een trainingsbroek aan en loop voorzichtig naar beneden.
Ik loop de keuken in en zie Ashton, Michael en Calum zitten. Luke is er niet.
'Hey.' 'Hey Kylie!' 'Waar is Luke? En wat doet Calum hier? Jij lag toch in het ziekenhuis?'
'Kylie. Ik ben sinds gisteren wakker. Ik mocht naar huis.' 'Jij was niet wakker, echt niet. Waar is Luke?'
'Kylie, Luke is bij Arzaylea.' 'Waarom? Wat doet hij daar?' 'Herinner je je niks meer van gisteren?'
Ik schud mijn hoofd en zak op een stoel. De jongens leggen snel uit wat er is gebeurd en het enige wat door mijn hoofd blijft spoken is dat het uit is.
'Dus ik heb geen relatie meer?' 'Sorry Kylie.'
'En ik denken dat hij de ware is, ongelooflijk. Nou bedankt, voor het vertellen. Anders was het ongemakkelijk geworden.'
Ik grinnik kort en kijk in de spiegel. Mijn hele slaap is blauw, maar ik had niets anders verwacht.
'Je moet even een paracetamol innemen, anders wordt de pijn erger. En je moet op de bank liggen.'
'Cal.' zucht ik. 'Kylie.' Ik grinnik en pak twee paracetamol die ik inneem met water.
'En nu op de bank liggen.' 'Cal ik ben niet ziek. Ik kan prima zitten.' De jongens zuchten waardoor ik grinnik.
'Je bent zo eigenwijs.' 'Ik weet het. Dat is mijn eigenschap. En nu wil ik ijs want ik ben net door een break-up gegaan.'
Ik pak een bak ijs uit de vriezer en een lepel en loop naar de kamer. Ik stuur een Snapchat ervan naar mijn lijst en neem een hap.
Al snel gaat de voordeur open en komt Harry binnenstormen. 'Kylie waar liggen de lepels?'
'Keuken!' Ik grinnik en hij komt al snel terug met een lepel. 'Oeh chocolade ijs.' Ik grinnik nogmaals en zo eten we samen ijs.
'Maar oké. Je bent Kylie, dus je eet nooit ijs zonder reden. Wat is er?' 'Het is uit met Luke.'
Hij zucht en slaat zijn armen om mij heen. 'Het spijt me.' 'Het geeft niet, het is niet jouw schuld.'
'Je kan altijd bij ons komen slapen, dat weet je hè?' Ik knik en we eten weer verder. Ik zet een film op en kruip tegen Harry aan.
'Hey, je slaap is blauw.' Ik zucht en knik. 'Hoe komt dat?' Ik kijk meteen naar de grond en zucht.
'Kylie.' dringt hij aan.
'Luke.' mompel ik. 'Wat? Heeft Luke je geslagen?' Ik knik beschaamd en kijk naar de grond.
'Die jongen leeft niet lang meer. Echt niet. Verdomme wat een kut vent.' 'Harry-' 'Nee Kylie! Hij moet verdomme zijn poten bij zich houden!'
Harry staat ineens op en kijkt mij nijdig aan. 'Waar is hij?' 'Harry zo los je niets op!' 'Waar is hij verdomme!'
'Bij Arzaylea thuis.' En weg is hij.
Tranen prikken in mijn ogen en ik kan ze niet bedwingen, dus verstop ik mijn gezicht in mijn handen en begin te huilen.
Harry gaat Luke helemaal verrot slaan, en dan zit ik er weer mee. Hij verdient het wel maar alsnog.
'Calum! Calum help.' schreeuw ik huilend. Calum rent de kamer binnen en kijkt mij bang aan.
'Wat is er? Heb je pijn?' 'H-Harry is naar Luke. Hij gaat hem doodslaan Cal.' Ik barst weer in huilen uit en voel de gespierde armen van Calum om mij heen.
'Dat doet hij niet. Hij komt zo terug.' Ik zucht en veeg mijn tranen weg met de rug van mijn hand.
'Stop met huilen, ik wil je niet zien huilen.' Ik knik en Calum drukt een kus op mijn wang. 'Ik hou van je.'
'Ik ook van jou.' Ik veeg mijn tranen weg en glimlach kleintjes 'Luke is gewoon een klootzak.'
'Klopt.'
- Pov Harry -
Ik gooi de autodeur hard dicht en spuug een keer op de grond. Ik trap de deur open en kijk met donkere ogen Luke aan, die Arzaylea staat te knuffelen.
'Harry.' 'Luke.' Hij laat Arzaylea los en loopt op mij af. 'Wat doe je hier?' Ik reageer niet maar geef hem gelijk een stomp op zijn kaak.
'Wat de fuck gast?' Ik reageer weer niet en trap hem in zijn lul waardoor hij voorover bukt. Ik geef hem een knietje in zijn buik waardoor hij op de grond valt.
'Durf je wel? Een meisje slaan? Vieze gek!' Ik trap hem en hoor hem kreunen van de pijn. Arzaylea staat erbij te schreeuwen maar ik negeer haar.
Als ik nu niet stop met trappen, trap ik hem sowieso dood dus stop ik en loop de deur uit. 'Beter heb je je les geleerd vieze kinderbeul!'
Ik stap in de auto en zucht. Ik ben woedend, maar ik moest wel stoppen. Ik rijd terug naar huis, en besluit niet meer langs Kylie te gaan.
- Pov Kylie -
Harry is nog steeds niet terug en ik maak me zorgen over hem. 'Ik ga even kijken of Harry alweer thuis is.'
De jongens knikken en ik doe snel schoenen aan voordat ik erheen loop. Ik loop achterom en zie Harry aan de keukentafel zitten.
'Hey Kylie.' zegt hij zachtjes. 'Harry, wat heb je met Luke gedaan?'
'Ik heb zijn verdiende loon gegeven. Hij was bij Arzaylea zoals je zei en toen heb ik hem een beetje hard geslagen.'
'J-je hebt hem toch niet dood geslagen?' 'Nee. Ik kon jou dat niet aan doen. En doodslaan gaat wel heel ver.'
Ik knik en zucht. Het is heftig wat hij heeft gedaan, maar ik snap hem wel. Harry is altijd heel beschermend over mij geweest.
'I-ik snap nog steeds niet waarom hij mij sloeg. Echt niet.' stamel ik. Harry knikt en wrijft over zijn knokkels, die onder het bloed zitten.
'Ik ga mijn handen even wassen.' Ik knik en hij drukt nog een kus op mijn wang voordat hij zijn handen onder de kraan houdt.
'Kylie wil je even de verbandtrommel pakken? De wonden zijn erger dan verwacht.' Ik knik en pak de trommel uit de lade naast hem.
'Ik doe het wel, zitten jij.' Harry grinnikt en gaat op het aanrecht zitten. Ik pak jodium wat ik er eerst op doe, zodat alle bacteriën eruit zijn.
Vervolgens leg ik er een gaasje op en daarna verbind ik het stevig. Harry glimlacht en ik kijk hem aan.
'B-bedankt Kylie.' Waarom stottert hij? En waarom komt hij langzaam dichterbij? Oké hij is knap. Maar ik weet nog steeds niet wat hij wil.
Oké die vraag is dus ook beantwoord. Hij zoent me.
JE LEEST
Adopted by 5sos?!
FanfictionKylie, een meisje van 14 jaar, wordt geadopteerd door de bekende band 5 Seconds of summer. Er is alleen één probleem: Kylie vertrouwt Ashton niet. Hoe dit afloopt? Dit boek is van mij, de ideeën zijn van mij, alleen overnemen met overleg. ( Luke is...