17 februari
- Pov Kylie -
Ik word wakker met een grote glimlach op mijn gezicht, vandaag heb ik een date met Luke, hier in Sydney. Morgen rijden we naar Indonesië.
Het concert gisteren was geweldig, de jongens speelden goed en we hebben ook weer fans ontmoet, die echt heel aardig waren.
Ik loop de 'woonkamer' in en plof op de bank, naast Evi die televisie kijkt. 'Hey Evi.' 'Hey Kylie! En? Wat heb ik gehoord?'
Ik grinnik en begin als een gek te blozen. 'Je hebt een date, toch? Met wie?' 'Dat weet je best.' 'Ja maar ik wil het jou horen zeggen.'
'Ik heb een date met Luke.' Ze begint te gillen en glimlacht breed. 'Je glundert helemaal! Je bent verliefd, Kylie.'
'Ik denk het. Ik ben benieuwd wat hij organiseert.' 'Ik ook, vooral omdat je over twee dagen jarig bent. Hij moet met wat speciaals komen.'
'Het is Luke, die gaat alles uit de kast halen.' 'Dat weet ik wel zeker, je boft met hem hoor. Moet ik helpen met je kleding?'
'Graag. Maar niet nu oké? Ik wil niet dat Luke het ziet.' 'Wat ziet?' Ik grinnik en sta op. 'Mijn kleding voor vanavond.'
Nu pas valt mij op dat hij geen shirt aan heeft en damn, ik heb hem vaker zo gezien maar hij heeft getraind.
'Ik heb zin in vanavond.' 'Ik ook Luke.' Hij drukt een kus op mijn lippen en ik hoor gegiechel van beide kanten komen.
Crystal staat in de deuropening en loopt langs ons heen naar de bank. Ik grinnik en geef hem nog een kus voordat ik naar mijn koffer loop om wat kleding te pakken en om te kleden.
Als ik ben omgekleed loop ik weer terug en maak een ontbijtje voor mezelf. Als ik eenmaal op de bank zit kijken Evi en Crystal mij glimlachend aan.
'En? Zin in vanavond?' Crystal port in mijn zij terwijl ik glimlach. 'Ja. Echt heel erg.' 'Ze glundert helemaal, zie je dat Evi? Dat heet verliefdheid.'
'Denk je dat Luke mij ook leuk vindt?' 'Kylie, we maken zo een foto van hoe hij naar je kijkt. Dan kan je het zelf zien.'
'Oké, jullie doen maar. Ik ben best benieuwd. Maar ik ben weg hier.' Ik wil de bunks inlopen maar word tegengehouden door Luke.
'Kylie, draag iets sjieks vanavond. Oké?' Ik knik en hij glimlacht voordat hij een kus op mijn lippen drukt. Ik loop vervolgens de bunks in waar ik op bed plof.
Ik pak mijn notitieboekje waar mijn liedjes instaan en begin met schrijven.
All of these highs
And all of these lows
Don't keep me company
I've been breathing you in
And drinking you down
You're the only remedyHmm, dat is best goed, hoop ik. Ik bijt even op de achterkant van mijn pen en schrijf nog een stuk erbij.
Say you're gonna hold my head up
Say you're gonna break my fall
Say you're gonna stay forever
Baby, this is all I wantIk sla het boekje dicht en leg die weer onder mijn kussen voordat ik de kamer inloop. 'Kylie! We hebben die foto, kijk dan.'
Evi drukt haar telefoon in mijn gezicht, dit is een foto van net voor het zoenen. Luke kijkt inderdaad heel verliefd.
'Hij is zo schattig, ik smelt.' 'Geloof mij je bent niet de enige. Vanavond krijgen jullie echt iets, we hebben een weddenschap.'
'Wat voor weddenschap?' 'Nou, als jullie vanavond verkering krijgen krijgt Evi een tientje, en als jullie niets krijgen krijg ik een tientje.'
JE LEEST
Adopted by 5sos?!
FanfictionKylie, een meisje van 14 jaar, wordt geadopteerd door de bekende band 5 Seconds of summer. Er is alleen één probleem: Kylie vertrouwt Ashton niet. Hoe dit afloopt? Dit boek is van mij, de ideeën zijn van mij, alleen overnemen met overleg. ( Luke is...