35.

749 39 31
                                    

1 augustus

- Pov Kylie -

Het is al een week later, Calum is nog steeds niet wakker. Ze wilden de stekker er eigenlijk al uit trekken, maar de jongens betalen door zodat Calum nog de kans krijgt.

De jongens van one direction wonen nu naast ons, dus die zijn heel veel bij ons.

Luke en ik zijn niet meer zo close, want hij denkt dat ik Calum leuker vind terwijl dat helemaal niet zo is. Ik houd veel van Calum maar echt als broer en zus.

Ik stap uit bed en trek een trainingsbroek aan voordat ik naar beneden loop.

'Goedemorgen.' 'Hey babe.' Luke drukt een kus op mijn wang waardoor ik glimlach.

'Gaan we vandaag naar Calum?' 'Wij gaan niet, we moeten nog wat dingen regelen.'

Ik knik kort en zucht. 'Oké. Ik pak even wat te drinken en dan ga ik.' 'Is goed. We halen je vanavond wel op, moet je even appen.'

Ik knik, geef Luke een kus, Ashton en Michael een knuffel en loop dan de deur uit.

Het ziekenhuis is ver weg, dus ga ik met de bus. Ik wacht bij de halte en zucht. De jongens verzinnen al de hele week excuses om niet naar het ziekenhuis te gaan.

Als de bus aankomt check ik in en ga zitten nadat ik de buschauffeur heb begroet.

Ik scroll wat door mijn Instagram heen, want ik heb verder toch niks te doen.

Zodra de bus bij het ziekenhuis aankomt stap ik uit en zucht. Er staat een flinke boel paparazzi voor de ingang.

Ik trek de hoodie over mijn gezicht en loop door de menigte heen. 'Kylie! Is Calum al wakker?'

Ik negeer het en zodra ik binnen ben begroet ik de receptioniste voordat ik naar Calum loop.

Hij ligt er nog steeds hetzelfde bij, zoals de hele week. Ik glimlach kleintjes en ga naast hem zitten terwijl ik zijn hand vastpak.

En ja, ik zit in mijn trainingsbroek, maar dat maakt mij niets uit.

'Hey Cal. Ik ben er weer, zoals altijd. De jongens konden weer niet, aangezien ze weer iets moesten doen. Gelukkig heb ik niks en kan ik de hele dag bij je zijn. Deze week heb ik nog nieuwe nummers geschreven, jij bent de eerste die het te horen krijgt. Ik vertrouw je gewoon en je bent super goed met muziek. Je moet snel wakker worden want dan kan je het horen. Ik heb vertrouwen in je dat het lukt, dat je wakker wordt.'

Ik voel tranen opkomen, maar ik laat ze niet gaan. Ik heb al genoeg gehuild deze week.

'Ze hebben de man gevonden die jullie dood wilde schieten. Hij is opgesloten en krijgt waarschijnlijk de doodstraf, waar ik super blij mee ben. Hij verdient het.'

Ik druk een kus op zijn wang en zucht. Zijn lippen lijken zo- nee Kylie. Je hebt Luke. Maar Luke negeert me ook al de hele week..

Nee. Ik kan Luke dit niet aan doen. Dan doe ik hem ook nog pijn en dat wil ik niet. Dat kan ik gewoon niet.

Vooral de laatste tijd heb ik meer gevoelens voor Calum gekregen, maar ik ontken ze de hele tijd.

Ik durf het nu ook niet met Luke uit te maken, want tja. Hij heeft nogal losse handjes zeg maar.

Sinds het allemaal niet meer lukt met nummers schrijven en het gedoe met Calum reageert Luke het op mij af, dus ik zit helemaal onder de blauwe plekken die ik dan maar verberg met lange truien en trainingsbroeken.

Michael en Ashton merken niks, en ik durf ze het ook niet te vertellen. Want zij gaan sowieso Luke confronteren.

'Calum. Ik kan het aan jou vertellen, want jij onthoud het toch niet. Luke, hij slaat me. Hij denkt dat ik met jou heb gezoend en vertrouwt me niet. Ik, ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil het met hem uitmaken maar ben bang dat hij dan zo boos is. En dan wordt het sowieso ongemakkelijk.'

Ik veeg mijn tranen weg en zucht. 'Ik weet niet wat ik moet doen.'

- Pov Luke -

'Godsamme alweer! Jongens hoofd erbij houden!' Ik gooi mijn gitaar van me af en loop de studio uit.

'Luke kom op doe eens rustig! Wat heb jij toch de laatste tijd?' Ik rol mijn ogen en pak een biertje uit de koelkast.

'Ik raak Kylie kwijt. Ze is alleen maar bij Calum en negeert me volledig. Ze is alleen maar bezig met Calum.'

Ashton rolt nu zijn ogen en gaat naast me zitten.

'Denk je nou serieus dat Kylie niet bij Calum blijft? Die jongen betekent alles voor haar!'

'Precies! Ik vertrouw haar voor geen cent.'

'Luke! Dat is de basis in een relatie, vertrouwen. Ik denk dat je het uit moet maken met haar.'

Ik zucht en knik. 'Dat wil ik niet. Ik houd van haar maar ik weet echt niet wat ik moet doen.'

'Waarom sla je haar dan.' mompelt Michael. 'Wat zei je Michael?'

'Ik zei: waarom sla je haar dan?' Ik word rood en Ashton kijkt me boos aan.

'Sla je Kylie?!' Ik negeer hem en kijk naar de grond. 'Hey klootzak, ik vroeg je wat.'

'Ja.' mompel ik. 'Wat zei je Luke?' 'Ja, oké! Ja ik sla Kylie en ja daarom draagt ze truien, nu goed? Ik ben een sukkel oké.'

'Wacht maar tot Calum hier achter komt. Jij, jij gaat eraan.' Ik zucht en wil weglopen, maar wordt tegen gehouden door Ashton.

'Jij zit in de problemen jongen. Hoe haal je het in je stomme hoofd om Kylie te slaan? Ben jij niet goed wijs?'

'Weet je wat, ik ga. Ik ga wel naar mijn ma toe of zo. Anders ben ik echt dood. En vertel Kylie dat het uit is.'

Ik sta op en loop de gang op, ik hoor nog net dat Ashton en Michael schreeuwen hoe ik wegloop voor mijn problemen.

En dat is precies wat ik doe, weglopen. Naar Arzaylea, want zij is de enige die ik nu heb.

- Pov Kylie -

Ik zit nog steeds bij Calum, ik heb net mijn eten op en zit nu wat tegen Calum te praten.

'Kylie!' Ik draai mij om en zie Ashton staan, met Michael achter hem. 'Hey? Wat doen jullie hier?'

'We willen bij Calum zijn, en bij jou. Luke is weg.' 'Wat, waarom?' vraag ik terwijl ik mijn armen om de jongens sla.

'Nou.. hij heeft bevestigd dat hij je slaat, sloeg. Michael heeft het een keer gezien en durfde het nu te zeggen. Hij is naar zijn moeder volgens mij.'

'Heeft hij verder nog wat gezegd? Over onze relatie?' 'Ja. Het is uit, het spijt ons Kylie.'

'H-het is niet erg, ik zag het aankomen. Ik ben beter af zonder hem.' 'En je hebt ons, vooral Calum. Calum geeft echt om je.'

Ik glimlach kleintjes en kijk naar Calum, die nog steeds niet is veranderd van positie.

'Ik mis hem zo erg.' Tranen prikken weer in mijn ogen en al snel zijn mijn wangen weer nat.

'Ik denk dat je ooit afscheid van hem moet nemen. Hij ligt nu al langer dan een week in coma.'

'Ik neem geen afscheid van Calum! Hij is alles voor me, oké? Vooral nu Luke me heeft laten zitten. Ik heb hem nodig.'

Ik barst weer in huilen uit en voel twee paar armen om mij heen die me stevig vasthouden.

'Ik heb Calum nodig jongens.' 'We weten het. En hij heeft jou nodig.'

'Maar het is dus echt uit met Luke? Na meer dan een halfjaar is het gewoon voorbij?'

'Het spijt me Kylie.' Ik barst in huilen uit en sla de armen van Michael en Ashton van me af.

'Kylie-' 'Laat me even alleen. Alsjeblieft.' Ashton en Michael staan op en lopen de deur uit.

'Cal.' Ik pak zijn hand vast en ik zie ineens de hartslag monitor omhoog gaan.

Wacht wat? De hartslag monitor?

'Kylie.'

Adopted by 5sos?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu