18 februari
- Pov Kylie -
De volgende ochtend word ik wakker op de vloer. Oké wacht waarom lig ik op de vloer. Ik sta op en merk dan dat de bus rijd, dat verklaart een hoop.
Ik loop de woonkamer in en zie dat iedereen daar al zit, waardoor ik ze chagrijnig aankijk. Ze hebben mij vast wel horen vallen.
'Goedemorgen.' 'Hey, lag de vloer lekker?' Ik kijk Michael chagrijnig aan en loop naar de koelkast waar ik een flesje water uitpak.
De jongens schuiven al op maar ik negeer het en plof weer op mijn bed. Ik wil mijn liedje afschrijven en dat kan niet als ik daar zit.
'Babe? Ben je boos?' 'Nee, ik wil mijn lied afschrijven Luke.' Hij opent mijn gordijntje en drukt een kus op mijn lippen. 'Succes.'
'Bedankt.' Ik glimlach en hij loopt weer terug. Ik bijt op de achterkant van mijn pen en begin met schrijven.
'Cause all my bones
Are begging me to beg for you
Begging me to beg for your love
All my lungs
Are begging me to beg for you
Begging me to beg for your loveOké dat is best goed, hoop ik. Ik vraag straks wel advies. Denk ik. Ugh waarom doe ik zo moeilijk.
Swear I'm gonna hold your head up
Swear I'm gonna break your fall
Swear we're gonna last forever
Baby, this is all I want'Cause all my bones
Are begging me to beg for you
Begging me to beg for your loveOké dit klinkt best chill, maar ik heb echt advies nodig nu. Ik sta op en loop naar de woonkamer, waar iedereen zit.
'Oké guys ik heb jullie advies echt nodig nu. Ik heb een deel van mijn nummer af en jullie moeten echt advies geven want ik loop vast.'
'Zing.' 'Wat, nu?' 'Ja, nu. Je kan het.' Ik knik kort en begin vanaf het begin te zingen. Hun monden zakken open waardoor ik glimlach.
'En?' 'Het is tot nu toe heel goed, maar misschien kun je wat hulp gebruiken met de instrumenten op de achtergrond. Dan wil ik je graag helpen.'
Ik knik en plof op de bank. Meteen slaat Luke zijn arm om mij heen en drukt een kus op mijn slaap.
'Gaan we vandaag nog wat doen?' vraag ik, terwijl ik de anderen nieuwsgierig aankijk. 'We waren eigenlijk niets van plan. Maar vandaag komen Harry en Louis wel.'
'Echt? Geweldig! Hoe laat?' 'Over een uurtje zijn ze op het vliegveld en moeten we ze ophalen.'
'Waarom zijn de anderen er niet bij?' 'Louis en Harry wonen samen en de anderen hadden geen zin.' Ik knik en laat mijn hoofd op Luke zijn schouder rusten.
Hij drukt nogmaals een kus op mijn slaap waardoor ik glimlach. Hij is zo lief voor me, altijd al geweest. Op een paar ruzies na dan.
'Oké jongens we moeten echt iets doen voor de show vanavond. De zaal is uitverkocht maar blijkbaar zijn er plekken vrijgekomen.'
'We geven kaartjes weg, gewoon daar. Dat zou een leuke verrassing zijn.' 'Leuk idee Mike!'
Ik grinnik en de jongens bellen meteen beveiligers zodat ze niet worden overvallen, want je weet maar nooit. Het is al eerder gebeurd.
.
'Harry! Lou!' Ik ren op ze af en Harry tilt mij op, draait een rondje en drukt vervolgens een kus op mijn wang.
'Ik heb jullie gemist.' Harry zet mij neer en ik sla ook mijn armen om Louis heen. 'Je moet ons echt bijpraten, want we hebben wat gehoord jongedame.'
JE LEEST
Adopted by 5sos?!
FanfictieKylie, een meisje van 14 jaar, wordt geadopteerd door de bekende band 5 Seconds of summer. Er is alleen één probleem: Kylie vertrouwt Ashton niet. Hoe dit afloopt? Dit boek is van mij, de ideeën zijn van mij, alleen overnemen met overleg. ( Luke is...