25 juli
- Pov Calum -
Leegte. Dat is alles wat ik zie. Ik hoor stemmen, maar ik kan niet plaatsen wie het zegt en wat diegene zegt. Ik vind dit maar niks.
Ik voel dat iemand mijn hand vast pakt, een keer in mijn pols knijpt en mijn hand dan als lusteloos vuil laat vallen.
Ik wil zeggen dat het pijn doet, dat diegene mij niet zo moet behandelen, maar dat gaat lastig als je niks kan.
Ik ben er klaar mee. Ik wil gewoon wakker worden, gewoon terug naar mijn saaie leventje. Ik doe toch niks. Ik woon met mijn vrienden en dat is alles.
Ik wil hieruit, maar waar wil ik eigenlijk uit? Ik heb echt geen idee. Echt niet.
'Calum, word alsjeblieft wakker.' Het is een meisjesstem, het lijkt alsof ze moet huilen. Wie is dit? Wie is Calum?
- Pov Kylie -
'Calum, word alsjeblieft wakker.' Een traan belandt op zijn wang, dus ik veeg hem snel weg.
Calum ligt nu alleen in de kamer, want de jongens zijn officieel ontslagen uit het ziekenhuis, ook al moeten ze veel rusten. Dus ik ben alleen.
Een verpleegster komt binnen en glimlacht zwakjes. 'Lekker geslapen vannacht? Of heb je weer niet geslapen?'
'Nee. Ik kon het niet, ik heb de hele nacht zijn hand vast gehouden en gehuild. Hij betekent zoveel voor me.'
Mila, zo heet de verpleegster, glimlacht kleintjes en checkt de monitoren.
Net voordat ze de deur uitloopt zegt ze nog iets. 'Jullie zouden een schattig stelletje zijn.'
Ik slik en kijk naar Calum, vervolgens laat ik een lach ontsnappen. 'Mila, ik heb iets met Luke.'
Ze bloost en loopt dan echt weg. Ik grinnik en druk een kus op Calum zijn wang.
- Pov Calum -
'Nee. Ik kon het niet, ik heb de hele nacht zijn hand vast gehouden en gehuild. Hij betekent zoveel voor me.'
Wat? Heb ik een vriendin? Ik kan gewoon niet plaatsen wie dit is. Ik herken de stem in ieder geval niet.
Misschien is het mijn zus Mali! Nee, zij klinkt anders. Wat doet deze vreemdeling hier? Ze moet weggaan.
Ik wil gewoon weer afspreken met mijn vrienden, beetje covers plaatsen op YouTube, dat soort dingen. Niet hier liggen terwijl mijn hand wordt vastgehouden door een vreemdeling.
Ik wil mijn hand wegtrekken, maar dat gaat niet dus laat ik hem maar liggen.
'Jullie zouden een schattig stelletje zijn.' hoor ik ineens. Wat? Ik met haar? Wie is dit überhaupt?
'Mila, ik heb iets met Luke.' Met Luke? Luke Hemmings? Ik snap er niks meer van.
Ik voel dat iemand een kus op mijn wang drukt, waarschijnlijk is het dat meisje. Ze heeft zachte lippen.
'Word alsjeblieft snel wakker Calum. Ik mis je. Ik mis je mooie bruine ogen die ik elke dag zie, je lach. Ik mis je knuffels.'
Wow. Blijkbaar ben ik heel speciaal voor haar. Ik had niet verwacht dat ik zo speciaal voor iemand kon zijn.
'Kylie. Wil je wat eten?' 'Nee bedankt. Ik blijf bij Calum.'
JE LEEST
Adopted by 5sos?!
FanficKylie, een meisje van 14 jaar, wordt geadopteerd door de bekende band 5 Seconds of summer. Er is alleen één probleem: Kylie vertrouwt Ashton niet. Hoe dit afloopt? Dit boek is van mij, de ideeën zijn van mij, alleen overnemen met overleg. ( Luke is...