17.

1.1K 46 13
                                    

16 februari

- Pov Kylie -

'Kylie word je wakker? Het concert begint zo.' Ik open vermoeid mijn ogen en knik. 'Ik kom eraan.'

Ik sta op en loop naar naar het podium. Onderweg bots ik nog een paar keer tegen iemand op maar dan sta ik er eindelijk, te kijken naar Hey Violet.

Rena zwaait nog een keer waardoor er een glimlach op mijn gezicht groeit. Ik zing zacht mee en kijk glimlachend naar het publiek.

'Hey.' 'Oh hey Mikey! Zin in?' Hij knikt en slaat zijn arm om mij heen. 'En? Vond je dit een leuke verrassing?'

Ik knik en ik voel dat hij een kus op mijn kruin drukt. 'Ik ga zo wel weer naar Crystal toe, ik kan niet lang staan.'

'Hoezo niet?' 'Dan word ik moe, Michael.' 'We moeten echt een keer daarmee naar de dokter, dat is niet goed hoor.'

'Is goed. Maar ik ga naar Crystal, succes Mikey.' 'Bedankt.' Ik druk een kus op zijn wang en loop dan backstage, waar Crystal op de bank zit.

'Hey.' 'Hey Kylie!' Ik ga op de bank liggen en zucht. 'Moe?' Ik knik en ik leg mijn hoofd op haar schoot.

Ze gaat met haar handen door mijn haar en drukt een kus op mijn voorhoofd. 'Bedankt Crystal.'

'Waarvoor?' 'Gewoon, het feit dat je Michael zo blij maakt. Je bent echt super aardig, en je voelt echt als een soort grote zus voor mij.'

'Awh Kylie, dat is zo lief. Jij voelt ook als een zusje voor mij en daar ben ik echt heel blij mee.' Ik glimlach en sluit kort mijn ogen.

'Is ze oké?' 'Ja, Rena. Ze is alleen heel moe.' 'Ga jij maar, ik blijf wel bij haar.' Ik voel dat mijn hoofd word opgetild en vervolgens weer op iemands schoot gelegd.

Rena haalt haar handen door mijn haar waardoor ik wil glimlachen, maar houdt mij in. 'Slaapt ze?' 'Volgens mij wel.'

'Helemaal niet, ik slaap niet.' 'Kylie je liet mij schrikken!' Ik grinnik en open mijn ogen, om een glimlachende Rena en Nia te zien.

'Ik snap niet waarom ik zo moe ben.' 'Ik kan wel met je mee naar de tourbus dat je daar op bed gaat liggen.'

'Hoe lang duurt het concert nog?' 'Een uurtje.' Ik knik en sta langzaam op. 'Dan ga ik liever op bed liggen.'

Rena knikt en we lopen samen naar de tourbus, waar ik meteen op bed ga liggen. 'Welterusten Kylie.'

.

Als ik wakker word, zie ik dat ik 45 minuten heb geslapen, dat betekent dat de jongens over ongeveer een halfuurtje terugkomen.

Ik stap uit bed en zie dat Rena televisie zit te kijken waardoor ik glimlach. 'Hey.' 'Hey Kylie, lekker geslapen?' Ik knik en gaap.

'Ik wil er echt mee naar de dokter, ik heb er zoveel last van.' 'Als de jongens dat niet snel doen, dan zeg ik ze er wat van.'

Ik grinnik en plof naast haar op de bank. Ik kijk uit het raam en wie ik daar zie lopen had ik nooit verwacht.

'Layla?' Ik sta op en ren naar buiten, en ren op Layla af. 'Layla!' 'Kylie!' Ik sla mijn armen om haar heen en glimlach breed.

'Ik heb je zo gemist.' 'Ik jou ook.' Ik trek terug en ze kijkt mij lang aan, om vervolgens naar voren te leunen. Ik glimlach en leun ook naar voren en voel onze lippen elkaar aanraken.

Onze lippen bewegen synchroon tegen elkaar waardoor ik glimlach. 'Kylie Hemmings!'

Ik trek snel terug en zie daar de jongens staan, met verbaasde blikken op hun gezicht, op Ashton na dan. Hij wist dit namelijk al.

'Sinds, hoe? Ik snap er niks meer van, sinds wanneer Kylie?' 'Hoe bedoel je sinds wanneer?' 'Ben je lesbisch? Sinds wanneer weet je het?'

'Ik ben niet lesbisch, Michael. Nou ja, niet alleen. Ik ben bi en ik wist dat sinds mijn 12e. Genoeg beantwoord?' 'Nou nee! Waarom heb je het niet verteld?'

'Wacht.. vinden jullie het erg dan?' 'Nee natuurlijk niet maar ik schrok gewoon, we vinden het echt niet erg Kylie.'

Michael slaat zijn armen om mij heen en al snel volgt de rest. 'We vinden het echt niet erg. Echt niet. Als jij blij bent zijn wij blij.'

'Ik ben zeker blij nu. Layla waarom heb je koffers mee? Blijf je?' 'Uh ja, ik blijf de hele tour.'

'Echt? O mijn god dit is geweldig!' Ik sla mijn armen weer om Layla heen en ze drukt een kus op mijn wang. Ik druk een vlugge kus op haar lippen en dan lopen we de tourbus weer in.

'Rena, dit is Layla. Layla, Rena. Rena, doe je oren dicht.' Layla staat met grote ogen te kijken en begint dan keihard te gillen.

'Jullie hadden wel even kunnen zeggen dat jullie met Hey Violet touren!' Layla slaat Michael op zijn arm en valt dan in Rena's armen.

'Auw Layla dat deed echt pijn! Kylie houd je vriendin in bedwang dankjewel.' 'Uh sorry Mikey, maar het was terecht.'

Layla grinnikt en ik neem haar alvast mee naar de bunks, ze kiest het bed onder mij uit en legt daar haar koffer op voordat ze een lange kus op mijn lippen drukt.

'Kylie, uh. Wil je mijn vriendin zijn? We kennen elkaar al heel lang en je weet ook van mij dat ik bi ben-'

'Ja, Layla. Dat wil ik heel graag.' Ik druk een lange kus op haar lippen en glimlach. 'Kom, we gaan terug. Dan kan ik je voorstellen.'

Ze glimlacht en we lopen terug naar de 'woonkamer' waar inmiddels iedereen zit. Ik hoor Layla even slikken en knijp bemoedigend in haar hand.

'Jongens, dit is mijn vriendin Layla.' 'Kylie, dat wisten we al. Niks nieuws.' 'Michael! Ik bedoel vriendin vriendin, snap je het nu?'

Hij denkt even na en rent dan op ons af. 'Gefeliciteerd!' Ik grinnik en we worden beide plat geknuffeld door Michael, vervolgens de rest.

'Ik ben trots op je Kylie, echt waar.' 'Bedankt Calum. Sorry dat ik jullie zo liet schrikken.' 'Geeft niet, nu weten we het tenminste.'

A/N: Oké sorry dat het zolang duurde maar ik heb deze week veel mee gemaakt. Ik heb mijn internetvrienden ontmoet, ben gisteren de hele dag weggeweest en nog allemaal kleine dingen.

En als ik hierna over dit boek een haatcomment zie over dat het vies is dat Kylie op jongens en meiden valt, dan wordt je geblokkeerd! X

Adopted by 5sos?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu