9.

1.2K 40 29
                                    

12 januari

- Pov Ashton -

'Hoe kon ik verliefd op je zijn?!' Ze rent naar boven waardoor ik verbaasd achterblijf. 'Ze was verliefd op je Ash, en je hebt het verpest.'

'Ik weet het. Maar ik vond haar toch niet leuk, het klinkt bot maar het is zo.' 'Dan ben je een goede acteur, wij dachten namelijk allemaal dat jullie op elkaar verliefd waren.'

Ik zucht en trek gefrustreerd aan mijn haar. Het wordt nu zo ongemakkelijk tussen ons. Ik moet gewoon blijven doen zoals ik doe en dan gaan haar gevoelens van zelf wel weg.

'Maar guys, valt er echt niets te bespreken zodat ze mee op tour mag?' 'Vast wel, gewoon bespreken met de school waar ze heengaat straks. Of ze wacht nog een jaar met school, maar dat is ook niet handig.'

'Ik bel wel even.' Ik knik en dan loopt Calum weg. Luke en Michael ploffen op de bank. 'Ashton, eerlijk. Ben je echt niet verliefd op haar?'

'Nee.' Ik rol mijn ogen en loop dan naar de keuken. Ik heb geen zin in hun gezeur. Ik ben echt niet verliefd op Kylie, ik heb iemand anders.

Dat heb ik alleen nog niet aan de jongens verteld. Ik wil het nu ook niet vertellen, Kylie zou kapot zijn. Ze heet Evi en is echt een schat.

We spreken elkaar nog elke dag, en we hebben dus nu ook een officiële relatie. Ik zie haar niet zo vaak, maar dat komt wel zodra ik het vertel aan de jongens.

'Ashton, het lijkt me niet slim als Kylie en jij vandaag bij elkaar in de buurt zijn. Wij gaan met haar naar een pretpark, oké?'

'Oké, zie jullie vanavond?' Ze knikken en lopen met zijn drieën naar boven. Er klinkt gejuich en dan wordt de voordeur dicht gegooid.

Ik app meteen Evi dat ze hier kan komen, ze komt binnen vijf minuten. Ze woont dichtbij, dus dat scheelt weer.

Ik ben echt blij dat de jongens weg zijn met Kylie. Niet omdat ik haar haat, maar om haar af te leiden van mij. Ik geef natuurlijk wel om haar.

De deurbel gaat en ik ren erheen. Als ik de deur open doe staat Evi daar verlegen haar haar achter haar oor te strijken.

'Hey.' Ik druk een kus op haar lippen en pak dan haar hand vast. 'Zijn de jongens weg?' Ik knik en dan ploffen we beide op de bank.

Ik geef haar nog een kus en voel dat ze glimlacht. Ik til haar op mijn schoot en haal een hand door haar haar.

- Pov Kylie -

'Daar wil ik heen!' Ik ben echt super blij op dit moment, ik ben in een pretpark, mag school online volgen en mag dus mee op tour.

'Weet je zeker dat je hierin wil?' Ik knik en we rennen de wachtrij in. Het is echt rustig in het pretpark dus kunnen we meteen in een karretje gaan zitten.

Ik zit naast Luke en hij pakt meteen mijn hand vast. 'Ben je bang, Lucas?' 'Ja, weet je hoe eng dit ding is. Ik vind het knap dat je hierin durft.'

Ik knik en dan worden de beugels dichtgedaan. Luke slaakt een klein gilletje waardoor ik in de lach schiet.

Zodra de achtbaan begint te bewegen pakt Luke mijn hand weer vast waardoor ik zacht grinnik.

.

'Deze was geweldig!' 'J-ja.' Ik schud lachend mijn hoofd en dan lopen we terug naar de auto. Het was heel gezellig maar ik wil nu ook echt naar huis.

Ik stap in de auto en laat mijn hoofd op Michael zijn schouder rusten.

'Ik vond het heel gezellig vandaag jongens.' 'Wij ook.'

Als we de oprit oprijden zie ik uit het raam dat Ashton niet alleen is. Of ik verbeeld het me, of het is waar.

We lopen de woonkamer in en ik zie dat Ashton zoenend met een meisje op de bank zit. Tranen springen in mijn ogen en ik ren zo snel mogelijk naar boven.

Hij heeft gewoon een vriendin. En hij liet mij geloven dat hij verliefd op mij was. Ik ben echt naïef.

'Kylie?' Ik herken de stem niet, zou dit zijn vriendin zijn? Hoe weet ze mijn naam? 'Kylie we weten dat je hier zit.'

Ik haal mijn neus op en haal dan de deur van het slot af. Ashton en zijn vriendin staan ervoor waardoor ik de deur in hun gezicht dichtgooi.

Blijkbaar stond Ashton iets te dichtbij, want er klinkt een pijnlijke kreun en dan een verschrikt geluid van het meisje.

'Ashton je neus bloed helemaal!' De deur word dichtgedaan en dan sterven hun voetstappen af. Ik doe meteen de deur weer op slot en zak weer op bed.

Ik trek wat aan de televisie en zet die, zodra hij goed staat, aan. Ik zoek een film op Netflix op en ga onder de dekens liggen.

Ik ben kapot. Ik ben moe, maar ook verdrietig nu. Niet dat ik dacht dat ik even mooi een relatie kon krijgen met Ashton maar dit komt toch hard aan.

Er word op de deur geklopt en vervolgens de stemmen van Luke, Michael en Calum. Ik rol mijn ogen en haal deur met tegenzin van het slot af.

Meteen word ik plat geknuffeld waardoor er toch een kleine glimlach op mijn gezicht groeit. 'Het spijt ons Kylie.'

'Het is niks, Ashton kan er ook niets aan doen. Je word nou eenmaal verliefd op iemand, daar verander je niks aan.'

'Klopt.' 'Ik wil gewoon naar huis jongens.' Ik barst weer in huilen uit en snel slaat Luke zijn armen om mij heen.

'Als je naar huis wil, gaan we naar huis. Simpel zat. En dan komen je vrienden meteen slapen, zodat je weer wat vrolijker wordt.'

'Ik wil niet naar huis-huis. Ik wil gewoon net zoals een paar dagen geleden, toen ik nog met Ashton aan het knuffelen was. Toen we nog goed konden opschieten.'

'Dat snap ik. Misschien dat jij het nu goed moet maken met hem. Evi is naar huis, dus je kan nu naar hem toe.'

Ik knik en ren zo snel mogelijk naar beneden. Daardoor struikel ik over mijn eigen voeten, maar ik weet mij te herpakken.

Ik ren de woonkamer in en sla meteen mijn armen om Ashton heen. Hij lijkt verbaasd maar slaat zijn armen ook om mij heen.

'Het spijt me, voor alles.' 'Wat?' 'Het spijt me, ik meen het. Ik ben hartstikke blij voor je dat je Evi zo leuk vind, ik had niet zo moeten reageren.'

'Dat betekent heel veel voor mij Kylie, bedankt. Dit betekent niet dat ik niet van je houd, he? Ik houd nog steeds super veel van je, alleen niet zoals jij dat bij mij doet.'

'Ik snap dat, en ik vind het fijn dat ik nu weet dat je mij niet leuk vind. Zo word ik tenminste niet aan het lijntje gehouden.'

'Dat gun ik niemand.' 'Ash. Laat mij je pols zien, alsjeblieft.' Hij bijt op zijn lip waardoor ik al genoeg weet.

'Waarom Ash?' 'Omdat ik jou pijn heb gedaan.' Ik kijk hem met tranen in mijn ogen aan en hij drukt mij stevig tegen zich aan.

'Is het weer goed tussen ons? Broer en zus?' Ik knik en hij glimlacht breed. 'Daar ben ik blij van.'

A/N: Het is weer goed tussen die twee! En Evi (Bryana) is in het spel, wat vinden jullie daarvan? Ik ben benieuwd.

Q: favorite ship in 5sos?

Sowieso Muke of Cake! Muke is gewoon echt heel schattig, vriendschappelijk dan. Cake is gewoon geweldig. X

Adopted by 5sos?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu