22 juli
- Pov Kylie -
Die ochtend landen we op het vliegveld in Sydney. We moeten eerst ons vliegtuig koppelen aan de gate en dan pas kunnen we uitstappen dus dat duurt nog wel even.
Ik kijk nog een keer opzij naar Luke, die nu al bloost sinds dat ik hem heb geholpen met zijn geval. Oftewel, ik heb hem gepijpt als je dat niet snapte.
'K-kunnen we al uitstappen?' Ik grinnik en Ashton kijkt verbaasd mijn kant op.
'Wat heb je met hem gedaan Kylie?' Ik grinnik en sein dat ik het zo wel vertel.
Hij knikt even en als het vliegtuig gekoppeld is aan de gate opent Luke de deur en loopt snel naar buiten.
'Nou vertel. Nu is hij weg.' 'Misschien heb ik hem geholpen met zijn geval. Je begrijpt wel-'
'Oh mijn God Kylie Hood! Daarom was hij zo rood. Hij ziet je als droomvrouw, geloof mij maar.'
Ik grinnik en dan loop ik snel naar Luke toe. 'Hey.' 'Hey babe.' Hij glimlacht en drukt een lange kus op mijn lippen.
'We kunnen gaan!' De jongens komen aanlopen met mijn koffer en dan lopen we met zijn allen de gate uit.
'Klaar om naar huis te gaan?' Ik knik en spring op Luke zijn rug. Hij glimlacht en zo lopen we naar de auto.
'Gaat u zitten.' Ik grinnik en neem plaats in de bijrijdersstoel, naast Calum die dus rijdt.
Michael pruilt zijn lip en gaat hoofdschuddend achterin zitten. 'Wat is er Mikey?'
Hij bloost en schud zijn hoofd. 'Er is niks.' Ik grinnik en zet de radio hard aan.
.
Eenmaal thuis laten de jongens mij de deur openen, waardoor ik ze verbaasd aankijk.
Als ik de deur open heb zie ik dat het donker is waardoor ik mijn ogen rol. Ik doe het licht aan en ineens staat de hele familie daar.
'Lauren!' Ik ren als eerst op Lauren, het zusje van Ashton, af en omhels haar stevig. Ze is echt mijn beste vriendin en ik heb haar super erg gemist.
'Ik heb je gemist Lau.' 'Ik jou ook.' Ik glimlach en laat haar los voordat ik Jack uitgebreid knuffel.
'Hey zusje.' 'Hey Jacky.' Hij rolt zijn ogen en kijkt Luke aan.
'Luke. Laat haar alsjeblieft stoppen.' Ik grinnik en geef de rest ook allemaal een knuffel voordat ik geblaf hoor.
Wacht. Geblaf? 'Wat was dat?' 'Wat was wat?' Ik rol mijn ogen en loop op het geluid af.
Het geluid komt uit de keuken en als ik de keukendeur opentrek springt er een klein hondje in mijn armen.
'O mijn god. Jongens?' Ik loop met de puppy in mijn armen de woonkamer in en ze zuchten opgelucht.
'Gelukkig zat hij netjes voor de deur.' 'Wacht. Dus hij is voor mij?' De jongens knikken en ik glimlach breed.
'Hij heet Boomer.' Ik maak een klein vreugdedansje en zet de puppy weer op de grond.
'Dankjewel jongens.' Ik knuffel ze uitgebreid en plof dan op de bank tussen Luke en Jack in.
'Is er taart?' 'Kylie!' Iedereen schiet in de lach waardoor ik mijn schouders ophaal.
JE LEEST
Adopted by 5sos?!
FanficKylie, een meisje van 14 jaar, wordt geadopteerd door de bekende band 5 Seconds of summer. Er is alleen één probleem: Kylie vertrouwt Ashton niet. Hoe dit afloopt? Dit boek is van mij, de ideeën zijn van mij, alleen overnemen met overleg. ( Luke is...