40.

843 38 5
                                    

3 augustus

- Pov Kylie -

Die ochtend word ik wakker in Harry's bed, want toen hij op het logeerbed sprong brak het in tweeën. Dus nu lig ik naast hem.

Hij heeft zijn armen strak om mij heen geslagen, waardoor ik met mijn gezicht heel dicht bij die van hem ben. Ik glimlach en kijk hem goed aan.

Zijn bruine krullen zitten in een knot, en zijn mond hangt een beetje open. Ik ga met mijn vinger over de omlijning van zijn tattoos en glimlach kleintjes.

Laten we eerlijk zijn, Harry is super knap. En ik lig hier met hem in bed. Als ik weer naar Harry kijk, zie ik zijn groene ogen. Hij is wakker.

'Goedemorgen Kylie.' 'Goedemorgen Harold.' Hij gromt kort waardoor ik grinnik. 'Lekker geslapen?' Damn. Wat een ochtendstem.

'Ja. Ik lag wel lekker, ik denk beter dan in het logeerbed.' Harry grinnikt en begint meteen te blozen.

'Ja dat was stom. Maar nu slaap ik tenminste niet alleen, zoals altijd.' Ik grinnik en we stappen uit bed.

Het shirt van Harry wat ik aanheb bedekt meteen mijn hele lichaam net zoals een jurk, waardoor ik geen broek aan hoef te trekken.

Harry doet een voetbalbroekje aan, want hij sliep in alleen zijn onderbroek. En ja, dat was best hot. Best? Dat was heel hot.

Als Harry de deur uit wilt lopen spring ik op zijn rug en lopen we zo naar beneden. Hij grinnikt en loopt meteen de keuken in.

'Goedemorgen tortelduifjes.' Ik begin te blozen en Harry zet mij op een stoel. Ik krijg een bord pannenkoeken voorgeschoteld en begin meteen te eten.

'We wilden vandaag gaan winkelen, heb je daar zin in?' Ik knik en Liam doet hetzelfde, voordat hij Paul belt.

Als ik mijn pannenkoeken op heb zet ik mijn bord in de vaatwasser en ga weer aan tafel zitten.

'Hoe laat is Paul hier Li?' 'Over een paar minuten, dus ga je maar omkleden.' Ik knik en ren naar boven.

Ik pak een shirt van Harry, en daar doe ik een high-waisted broek onder. Ik knoop het shirt aan de onderkant zodat het niet lijkt op een pyjama en doe mijn haar in een knot.

Als ik klaar ben met alles loop ik weer naar beneden en zie Paul staan. 'Hey Paul!' 'Hey Kylie, lang niet gezien zeg.'

Ik knik en geef hem een knuffel, ik heb hem gemist. Paul is echt super aardig en hij is er altijd voor me.

'Laten we maar gaan dan.'

.

Eenmaal bij het winkelcentrum zetten we allemaal een zonnebril op en loop ik alvast samen met Harry naar binnen.

Hij pakt mijn hand vast en ik frons mijn wenkbrauwen, maar als ik al de paparazzi zie snap ik waarom. Ik bedek mijn gezicht en Harry trekt mij door de menigte heen.

'Daten jullie?' 'Harry! Harry is dat je vriendin?' 'Kylie, wat vind je van Harry?' Ik zucht en als we eenmaal in de winkel zijn met zijn allen doen de medewerkers de deur dicht.

'Vroegen ze nou serieus of jullie een stel zijn?'

'Wat verwacht je Liam? Ik draag letterlijk een shirt waarmee hij buiten is gezien, houd zijn hand vast en het is niet alsof we nooit wat hebben gedaan.'

De jongens knikken en Harry begint te blozen. Ik grinnik en kijk een beetje tussen de kleding of er wat leuks tussen zit.

Als ik op de vrouwenafdeling niks vind, trek ik Harry mee naar de mannenafdeling. We zijn in een fancy winkel dus alles is super duur, maar ook echt mooi.

Adopted by 5sos?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu