6.

1.4K 44 41
                                    

11 januari

- Pov Kylie -

Ik gooi mijn lege Starbucks-beker weg en loop weer naar buiten. Misschien dat ze wel komen, dat ze mij niet vergeten.

Ik ben helemaal niet boos op ze, juist niet. Ik ben boos op de fans. Als iemand de auto wil instappen is het toch logisch dat je aan de kant gaat?

Ik pak mijn telefoon en zie dat ik een gemiste oproep van Luke heb. Ik bel hem wel eventjes terug, want anders denkt hij misschien dat ik dood ben of zo.

'Met Luke.' 'Hey Luke met Kylie. Sorry dat ik niet opnam, waar zijn jullie?' 'Onderweg naar het vliegveld, we zijn er over een kwartier. Waar zit je?'

'Bij de ingang gewoon. Heel erg bedankt.' 'Het spijt ons.' 'Hoeft niet. Tot zo.' 'Tot zo.' Hij hangt op en ik zucht opgelucht.

Nu wordt het wachten.

.

'Kylie!' Ik kijk omhoog en zie Ashton op mij aflopen. Ik loop op hem af en sluit mijn armen om hem heen.

'Het spijt ons Kylie, we zijn zulke slechte verzorgers.' 'Helemaal niet! Jullie kunnen er niets aan doen, die man dacht natuurlijk dat ik een fan was of zo.'

'Laten we maar gewoon gaan.' Ik knik en stap tussen Calum en Ashton in de auto. Ik glimlach en leg mijn hoofd op Calum zijn schouder.

'Het spijt ons echt heel erg.' 'Het geeft niet. Ik ben oké, ik ben er niet dood aan gegaan.' 'Gelukkig niet.'

Ik glimlach en we rijden verder in stilte naar het hotel.

.

Eenmaal bij het hotel zakt mijn mond open van verbazing, het is enorm groot én mooi. 'Dit is prachtig!'

'Echt he? Je slaapt bij Ashton op de kamer als je dat niet erg vind. Luke slaapt alleen omdat hij er morgen vroeg uit moet om zijn vriendin op te halen.'

'Wat heb ik gemist? Sinds wanneer heb jij een vriendin? Hoe heet ze? Hoe oud is ze? Waar woont ze?'

'Je hebt gemist dat ik inderdaad een vriendin heb, sinds vorig jaar, Arzaylea, 20, Austin in Texas.'

'Oké beter is ze aardig anders kan ze weg.' De jongens lachen en ik zie Ashton zijn hoofd schudden. Oké ze is dus niet aardig.

Ik gooi mijn koffer op het rechterbed en bekijk dan de rest van de kamer. 'Het is echt mooi Ashton.'

'Klopt. Vind je het echt niet erg om bij mij te slapen?' 'Nee natuurlijk niet. Wanneer moet ik eigenlijk naar school?'

'Nadat we uit Londen terug zijn, over twee weken dus. Ik hoop dat je het leuk gaat hebben hier.'

'Dat komt vast goed.' Ik glimlach naar hem en begin dan mijn koffer uit te pakken. We blijven twee weken in dit hotel, dus ik pak het gewoon in de kasten.

'Wat heb jij toch veel kleren zeg, wie geeft je dit allemaal?' 'Jullie. En daar ben ik jullie heel dankbaar voor.'

Ik sla mijn armen om hem heen en glimlach omdat dit, nogmaals, heel vertrouwd voelt. Heel vertrouwd.

Ik kijk omhoog en zie dat Ashton met een grote glimlach naar mij kijkt. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd en ik voel vlinders in mijn buik ontstaan.

Wacht. Vlinders? Ho. Rustig aan daar Kylie. Je kan niet verliefd worden op Ashton. Hij is wel heel knap. Ik bedoel kijk naar hem.

Hoe zijn haar langs zijn gezicht valt, of als het in een knotje zit. Zijn mooie hazelbruine ogen en dan zijn lach. En gewoon zijn karakter over het algemeen.

'Kylie?' 'Ja?' 'Kunnen we zo nog even blijven staan voor ons hele leven?' Ik grinnik en knik in zijn borst. 'Kon dat maar.'

Hij giechelt en ik begin keihard te blozen. Zijn giechel is nog een dingetje die op mijn lijstje zet. Die nog niet bestaat, maar dat komt wel.

'Gaan we zo de stad in? Met zijn tweeën?' Ik knik en dan laten we elkaar los. Meteen voelt het koud aan en Ashton lijkt dat ook te voelen.

'Dan pak ik nog even mijn zonnebril en dan kunnen we gaan.' Hij knikt en doet hetzelfde. Vervolgens pakt hij mijn hand en lopen we de stad in.

.

'Maar die Arzaylea he? Ze is dus niet aardig?' Ik neem nog een slok van mijn milkshake en kijk Ashton glimlachend aan.

'Ze is de duivel. Ze is ook zo arrogant als Luke er even niet is, en Luke merkt het niet. Maar als hij maar gelukkig is.'

'Echt waar als ik mensen haat betekent dat heel veel, dus we gaan zien. Ik hoop dat ze Luke gelukkig maakt. Hij verdient het.'

'Klopt.' 'Heb jij geen vriendin? Oogje op iemand?' 'Nee en ja. Maar zij ziet mij toch nooit staan, ze is nog niet bezig met jongens denk ik.'

'Wie is het?' 'Dat kan ik niet vertellen.' 'Kom op zeg nou!' 'Nee, je komt het nog wel te weten.' Ik knik en probeer mijn teleurstelling te verbergen.

Ashton vind iemand anders leuk, ik weet het zeker. Hij had het dus echt niet over mij net. Ik hoop dat hij dan tenminste gelukkig wordt van haar.

'En? Jij een oogje op iemand? Knappe jongen?' 'Ja. Maar ik heb ook een crush op een meisje.' Ik begin keihard te blozen en Ashton verslikt zich in zijn milkshake.

'Wat? Een meisje? Ben je lesbisch?' 'Nee. Nou ja, deels. Ik ben bisexueel.' Hij glimlacht en ik kijk angstig naar zijn blik. Ik kan er niks van aflezen.

'En? Wie is dat meisje?' 'Het is een beroemd persoon, het is Camilla Cabello. Ik bedoel, ze is zo knap. En ze schijnt heel lief te zijn.'

'Kylie, besef hoe leuk dat is. We kunnen beide over meiden praten.' Ik grinnik en hij legt zijn hand op die van mij.

'Ik ben trots dat je het hebt verteld aan mij, misschien niet heel subtiel maar toch. En ik accepteer het, oké?'

'Bedankt Ashton.' Hij glimlacht en drukt een kus op mijn wang. 'En, ik kan wel iets voor je regelen met Camilla.'

'Echt? O mijn god dat zou geweldig zijn!' 'Alles voor jou Kylie. Maar je zei dat je iemand op het oog had, wie is dat dan?'

'Die ken je niet, hij is van het weeshuis.' 'Wie? De naam?' 'Nathan.' 'Oh. Leuk!' Hij lijkt teleurgesteld te zijn. Shit, dit komt door mij.

Wacht. Dit komt door mij?! Ben ik dan dat meisje waar hij over praatte? Oh God nee ik heb Ashton pijn gedaan.

Dan besef ik het mij pas: Ashton gaat zichzelf wat aandoen.

A/N: Oh no Ashton. Dus Kylie heeft bekend dat ze bisexueel is! En over wie zou Ashton het hebben? Ja hallo dat is overduidelijk.

Q: 2015 Luke of 2018 Luke?

Sowieso 2015 Luke! Hij is daar zo schattig, en knap. Nu nog steeds btw, maar toch kies ik voor 2015.

Tot bij het volgende deel! X

Adopted by 5sos?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu