Öncelikle Selamun Aleykum tozpembe dünyamın güzel okurları♥
Iyi kötü güzel vakit geçirdik bugün hemhal ailesi tam tamına 4 ay oldu. Dört aya sığdırdık. Bazı zamanlar hergün, bazen üç günde bir, bazen haftada...
Bilmiyorum ama ben Nisan ve Asaf'ı çok sevdim. Nisan ne kadar inat olsa bile sevdasına söz geçiremedi. Asaf ne kadar aşık olsa bile haram diye uzak durdu. Ama çok şükür ki bir aile oldular. Birlik oldular. Bazılarınız neden işi bıraktı diyebilir. Bencede bırakmayabilirdi. Ama zaten bir bayan ile erkeğin aynı odada kalması uygun degildi ve nisan işi gereği kalıyordu. Bu birinci neden, ikincisi ise Misan Asaf'ı bir iş için kıracak insan degil. (O kadar okuyor bir kavga ederdi bence :) ama nisan etmedi) Asaf'a gelirsek böyle bir konudan Nisan'ı bırakacak değildi ama korktu ve sonuç olarak onu istedi. Aslında daha neler neler yaşanabilirdi. Bilmiyorum ama dedigim gibi dersler için bu kadar yeterli diyorum ama onları ben yazıyorum başka yere. Eğer bir gün kitap olursak(♥) her şey aynı olmasın diye. Mesela şu berk olayı o nerede neler olacak ne çıkacak gibi bir umut bilemeyiz nasip kısmet. Kitap olur mu onu da bilmiyorum sadece dua ediyorum.
Gerçi ben bütün kitaplarımın hepsini çok seviyorum ama bu daha da başkaydı. Hepsi bAŞKa...
Hakkınızı helal edin.
Bütün bölümler Kitap hakkında ki düşüncelerinizi benimle paylasirsaniz çok mutlu olurum :)Bu kitabın dip notu ise;
"Duaya sarılın. Olmaz deriz olur bilemeyiz. Ön yargı ile yaklaşmamaya çalışalım. Bazen ağzından çıkan kelimeler bile gönülden çıkmaz. Nasıl bileceğiz belki hiç bilemeyecegiz ama çok dua edelim. Rabbim karşımıza hayırlısı insanlar çıkarsın."Benim hakkım helal olsun.. Tozpembe'nın bir başka dünyasında görüşmek duası ile
"Diğer kitaplarıma bekliyorum."Selametle muhabbet ile.
Hepinizi çok sevdim kardeşlerim ♥
En güzel'e emanetsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meçhul ~HemHâl ~
EspiritualZAM"AN" ilahi aşk zamanıydı.. Vakit bir gündüz vaktiydi. Gönlümden dökülenler.. * "Bu sen misin gerçekten?" Diye sordum korka korka emin olmak istercesine, "Evet benim" dedi sadece ve kendinden emin bir şekilde kafasını önüne eğerek arkasını döndü...