Merabaaaa ^^
Özel bölüm onlar evlenmeden önceki zamana hitabendir. Yanlış anlaşılma olmasın. Hadi okuyun sonunda buluşalım konuşalım olur mu? Çünkü NEDEN? Çünkü çok özledim. Efkarlandım kendimi çocuklarımın yanında buldum. Keyifli okumalar...Manuş baba - yana yana 🎵
"Ben sana bir yalan söyledim. Sen bir kere, ben bin kere öldüm. "
05.04.2015
Sevgili Nisan, aşkından haberi olmayan adam şimdi sana aşk mektubu yazacak. Ya da çalışacak. Sana yazdığım yazılar gibi değil ki bu sefer sana ulaşmayacak ama öyle olsa bile içimde ki heyecan durmadan devam ediyor. Seni seviyorum nisan. Böyle bağıra bağıra söylemek istiyorum. Seni seviyorum nisan. Seni öyle çok seviyorum ki seni çok seviyorum nisan...
Dildar; bugün senin doğum günün. Ve bir kez daha sensiz olmak seni uzaktan izlemek zorunda kalan adamdan biçare sesleniş bu.
İçinde ki yangın durmasın diye hergün onu biraz daha korlaştıran adamdan.
Senin için yolları kapattığı sandığı senin için labirent kazan adamdan.
Kendini bulmaya diye giden kendini kaybeden adamdan.
En büyük yalanı kendisine söyleyen adamdan...
İçimde zemheri bir çağlayan, ne diniyor ne patlıyor. Hergün devam ediyor. Hergün biraz daha sana aşık oluyor.
Bunu duysaydın acaba o güzel gözlerin parlar ve dudaklarını benim için kıvırır mıydın? O ay yüzünü benim için eşsiz bir geceye dönüştürür ve o manzarayı izleme keyfi verir miydin? Ay yüzlüm. Biriciğim.
Doğum günün kutlu olsun... Uzağındayım, uzağımdasın. Uzaklar yakın olmak için var derlerdi. Ama olmuyor nisan.
Zaman geçiyor diyorum geçmiyor.
Geçiyor diyorum geçmiyor.
Sırf geçsin diye diyorum ama o da beni dinlemiyor. Tutturmuş bir akrep peşinde koşturuyor.Haberlerini almaya çalışıyorum. Almak acı veriyor almamak kendimden uzaklaştırıyor? İnsan nasıl bir haber yaşıyor! Nasıl geçiriyor vakti. Nasıl güveniyor.
Ben seni Rabbime emanet ediyorum. Biliyorum ki ona emanet edersem göreceğim seni. Ölmeden öncede olsa göreceğim. Derslerim yoğun kalp ağrım fazla. Bir gün kavuşursak sana tozpembe hayat sunamayacağım. Acılarımız olacak, savaşlarımız olacak. Belki kavgalarımız. Okusaydın şimdi çatardın o güzel kaşlarını. Çatma gülüm, kurban olayım yapma.
Ama sana bunun sözünü verebilirim. Ben seni herzaman beklerim. Ben seni herzaman severim Nisan. Ben sana hep koşarım. Gelirim sana. Bu sefer yapmam aynı hatayı. Kalbim başka söylerken dilimi konuşturmam. Acı çektirmem bize.
Sana geleceğim sevgilim.
Bir gün açacak çiçekler ve ben sana geleceğim. Ne olur aç kollarını. Bir nisan ayında ellerimde bir buket papatya ile geleceğim.İyi ki doğdun...
.....
Bölüm sonu.
Kısacıktı ama olsun.
Iyi ki doğdun güzel kızım.
Bana yakınım, hırçın ama hüzün dolu kızım.
Iyi ki aklıma geldin ve orada yeşerdin.
Seni seviyorum...
❤🌹...
Sevgili okurum, nasılsınız? Hâlâ burada mısınız? Ben yeni geldim sayılırım. :)
Bu arada bende nisan ayında doğdum o yüzden çok severim. Hem bahar geldi, hem nisan, hem nisanımm.
Bende buraya geldim.
Şimdi de gidiyorum. Oy ve yorumlarınızı özellikle yorumlarınızı bekliyorum.
Siz neler yapıyorsunuz?
Bitti mi sınavlar okullar?
Başladı mı hanımlar bahar temizliği? 🙈 Neyse daha fazla şaapmadan görüşürüz... 😂😂💃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meçhul ~HemHâl ~
EspiritualZAM"AN" ilahi aşk zamanıydı.. Vakit bir gündüz vaktiydi. Gönlümden dökülenler.. * "Bu sen misin gerçekten?" Diye sordum korka korka emin olmak istercesine, "Evet benim" dedi sadece ve kendinden emin bir şekilde kafasını önüne eğerek arkasını döndü...