2. Bölüm/ Diagon Alley

986 48 7
                                    

3 ay sonra

Hermione

"Hadi çocuklar daha cübbeleri alacağız." Diye seslendim Ron'a ve Harry'e. Hepimiz bir anda boy atmıştık ve cübbelerimiz kısa geliyordu. Yazın sonuna gelmiştik. 2 gün sonra Hogwarts'a dönecektik ve bugün de Diagon Alley'de alışveriş yapıyorduk.

Ron ve Harry, SBD'lerde yeterli iksir puanı almadıkları için iksir malzemelerini almadılar. Böylece üçümüz dükkanın yolunu tuttuk.

Kapıyı açtığımızda tanıdık bir ses duyduk. " Lanet Cadı! Bir işi düzgün yapsana!" Bu çocuk ne zaman kibar konuşurdu ki? Draco Malfoy her zaman bir baş belasıydı. Harry homurdandı.

"Merhaba, Hogwarts öğrencisiyiz. Cübbe almaya geldik."
Oldukça kibar birine benzeyen cadı, " Elbette, Bay Malfoy ile ilgilenir ilgilenmez bakıyorum.
O sırada Malfoy'un gözleri bana ilişti. Grimsi Mavi gözleri çok etkileyiciydi. Ne? Ben az önce cidden böyle mi düşündüm? Hayır, dedim kendi kendime. Sadece 'Mavi gözleri var' diye düşündüm. Aynen. Kesinlikle bunu düşündüm.

Cadı, Malfoy'un cübbesinin kolunu dikmeye çalışırken Malfoy inledi. "Aah! Sana iğneyi nasıl kullanacağını kasapta öğretmişler herhalde!" Cadı için üzüldüm. Malfoy nasıl böyle konuşurdu?

"Her neyse, zaten burada artık bir bulanık var. Ben gidiyorum. Siz de en yakın zamanda dikiş öğrenin!"

Ron Malfoy'a elini kaldırdı. "Sana nezaketi kasapta mı öğrettiler? Burnun o kadar havada ki kendi pisliğini göremiyorsun!"
"Sorun değil, Ron, gerçekten. Değmez."
Harry ve Ron beni her zaman savunurdu. Ama şu an bir kavga çıkarmaya hiç gerek yoktu.

Malfoy kapıdan çıkarken Harry'e baktı " Bir kanı bozuk ve bir bulanık. Seçilmiş kişi için layıklar mı?"
Harry'nin burnundan soluduğunu görebiliyordum.

Cübbelerle işimiz bittikten sonra dükkandan çıktık. Fred ve George'un şaka dükkanına gittik. Orda Weasley ailesi ile buluştuk. Zaten Diagon Yolu'na onlarla gelmiştik.

Harry ve Ron yanımdan ayrılıp hızlıca dükkana dolaşmaya gittiler. Ben de Ginny'nin yanına gittim. Ginny bana döndü, "Sana bir şey göstermek istiyorum Hermione!"
Ginny'i takip ettim. Beni bir kazanın yanına sürükledi. Burnuma hemen taze parşomen ve yeni biçilmiş çim kokusu geldi.
"Nedir bu?"
"Hadi ama Herm, senin zeki olan olman gerekirdi!"

O sırada 3. Bir koku aldım. Neydi bu koku? Yeşil elma ve nane karışımı gibi kokuyordu. Ama ben elma sevmem ki!

"Evet kızlar, bu Amortentia, aşk iksiri. Ama Weasley ürünü! Bilinen amortentia'dan çok daha etkili!" dedi Fred. Sonra bir çocukla ilgilenmek üzere yanımızdan ayrıldı.

"Harry gibi kokuyor." Dedi Ginny. Çok tatlı bakıyordu. Ginny'nin Harry'e olan hislerini söylediği ilk kişiydim. Ve şu an kendimi bir abla gibi hissediyordum. O ikisinin durumu her zaman hoşuma gitmişti. Geçen sene Harry Cho ile çıkarken Ginny'i saatlerce teselli ettiğimi hatırlıyorum. Sonra Ginny, bir peluş oyncak rafına bakıp daldı.

Arkamı döndüğümde, Hogwarts'lı bir çocuğun bana salyasümük baktığını gördüm. Tiksinerek önüme baktım. Uzun boyluydu ve kumraldı. Elini ağzından çekmeden yanıma kadar geldi. Sonra geri döndü.

Öğğk! Kusmamak için kendimi zor tutuyordum. Yılışık insanlardan hiçbir zaman hoşlanmam.

Harry ve Ron yanıma geldi. Harry, " Malfoy'u gördük annesinden kurtulmaya çalışıyordu. Hiç bu kadar garip davrandığını görmedik. Sokağın aşağısına doğru gitti. Hadi çabuk!" Dedi ve üstümüze görünmezlik pelerini attı.

Artık üçümüz pek sığmıyorduk pelerine. Kimse bizi görmediği için rahatlıkla şaka dükkanından çıktık ve Malfoy'u izlemeye başladık. Annesi'ni atlatmıştı. Arkadan bakınca saçları ne kadar mükemmel görünüyordu. Ne? Yine oldu. Yine aynı şeyi düşündüm! Sana neler oluyor Hermione? O bir pislik, unuttun mu?

Malfoy, Borgin&Burkes'dan içeri girdi. Ron hemen bir uzayan kulak çıkardı. İçeriyi dinlemeye başladık.

"Bak, benden sonra başkası gelip daha fazla teklif verse bile bunu satmayacaksın! Anladın mı beni! Yoksa babama hesap verirsin ihtiyar adam!" Dedi Malfoy hiddetle.
"Evet efendim, elbette anladım." Dedi diğer adam titrek bir sesle. "Efendim, onu yanınızda götürseniz olmaz mı?"
"Sence o şeyi yanımda taşırsam nasıl görünürüm?" Dedi Malfoy. "İhtiyarlık seni aptallaştırdı mı yoksa?!"
Ayak sesleri duyuldu. Ron hemen uzayan kulağı çekti.

Malfoy uzaklaşırken Harry"Bu da neydi şimdi?" Dedi. Ben ise sadece onun yürüyüşüne bakıyordum. Bunu yaptığıma inanamıyorum. Beni etkiliyor muydu?

"Hermione!"
"Ha, ben Malfoy'un elinde bir şey var mı diye baktım. Burgin&Burkes'dan ne almış diye."
"Ama zaten yanında götürmeyeceğini söyledi."
"Öyle mi söyledi, duymamışım."

O ikisi bana inanmayan gözlerle baktı. Bakışlarımı çevirdim. Ve önce şaka dükkanına ordan da Kovuk' a döndük.

Love or Life {Dramione}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin