21. Bölüm/ Ölüm Yiyenler Hogwarts'ta

280 20 1
                                    

Hermione

Harry alelacele Gryffindor salonuna girdi. Ron ve benim yanıma geldi.
"Herm, Dumbledore ve ben okuldan ayrılıyoruz şimdilik. Bir süre olmayacağız okulda."
"Nereye-" diyordum ki sözümü kesti.
"Sonra anlatırım. Dumbledore okulun güvenliğinden endişe ediyor. Dumbledore'un ordusundaki herkese haber ver. Koridorları teftiş edin biz dönene kadar. Bunu kabul eden tüm DO üyelerine benim felix felicis'imden içir! Çok önemli Herm!"

Dedi ve tam arkasını dönüyordu ki tekrar konuştu. Bu sefer Ron'a baktı. "Sen alırsın yatakhaneden Felix Felicis'i." Ron başını sallar sallamaz salondan çıktı.

Herkes bize bakıyordu. Fısıldaşmalar başladı. Önce ben konuştum.

"Onu duydunuz! Dumbledore'un ordusu buraya toplanabilir mi?"

Ama sadece Neville ve Ginny geldi. Nasıl bu kadar bencil olabiliyorlardı? Ginny konuştu "Ben Luna'yı çağırmaya gidiyim." Ve salondan çıktı.

Neville kendinden emin gözüküyordu. "Ne yapacağız Hermione?"

"Ron, sen sıvı şansı getir." Dedim ve Ron yerinden fırladı. Acaba Harry ve Dumbledore neyin peşindeydi? Okulun güvenliğinden neden endişelilerdi?

Ron elinde bir şişeyle geri dönünce Neville'e döndüm.
"Dışarı çıkalım, Luna buraya giremez. O bir Ravenclaw."

Başıyla onayladı. Ron, ben ve Neville koridora çıktık. Bir süre sonra Ginny, yanında Luna ile aramıza katıldı.

Konuşmaya başlamam gerekiyordu. Hepsi meraklı gözlerle bana bakıyordu. Neville ve Luna heyecanlıydı. Dumbledore'un Ordusu toplantılarını her zaman çok sevmişlerdi ve biz bir senedir bu toplantılardan yapmıyorduk.

"Bakın, Harry, Dumbledore ile okuldan ayrıldı. Onlar dönene kadar okulu teftiş etmemizi istedi. Ron'un elinde tuttuğu şişe, sıvı şans. Onu beşe böleceğim ve herkes kendi payına düşeni içecek. Okulu beşe ayıracağız ve kendimize düşen kısmı teftiş edeceğiz. Eğer tehlikeli bir şeyle karşılaşırsanız, sahte paralarınıza dokunup bize işaret gönderin."

Geçen sene, Dumbledore'un ordusu, bu paralarla iletişim kurmuştu.

Hepsi başıyla onayladı. Ron şişeyi çıkardı. Herkes kendi payına düşecek kadarını içti.

Peki biz neye hazırlanıyorduk? Okulu tehdit eden şey neydi?

Planımızı yaptık. Ben, Astronomi kulesini alıyordum.
Bugün derslerimiz olmadığı için şanslıydık. Astronomi kulesine doğru giderken düşünmeden duramadım.

Acaba Hortkuluklarla mı ilgiliydi? Yoksa ölüm yiyenlerle mi?

Harry

"Senden ne istersem, yapacağına söz veriyor musun Harry?"

"Evet efendim." Diyerek başımla onayladım.

"Çok acı çeksem bile, senden ne istersem yapacağına söz veriyor musun?"

Ne diyordu bu adam? Çok ciddi bakıyordu. En iyisi onaylamaktı.
"Evet efendim."

"Güzel." Dedi ve gülümsedi. "Koluma tutun, Harry." Ne yapacaktık? Cisimlenecek miydik? Hogwarts'ta kimse cisimlenemezdi.

Koluna tutundum ve kendimi bir anda deniz kıyısındaki bir mağarının önünde buldum.

Dumbledore nasıl oldu da Hogwarts içinde cisimlenebilmişti? Çok büyük büyücüydü Dumbledore.

Love or Life {Dramione}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin